Znajdź Pana JBL J i wygraj designerskie słuchawki (video)
Już w najbliższy weekend, 22-23 czerwca na rynku w Krakowie pojawi się dwóch panów JBL J. Odszukaj jednego z nich, kliknij fotkę i wygraj stylowe słuchawki JBL J55.

Znajdź Pana JBL J i wygraj designerskie słuchawki / fot. materiał prasowy
Już w najbliższy weekend, 22-23 czerwca na rynku w Krakowie pojawi się dwóch panów JBL J. Odszukaj jednego z nich, kliknij fotkę i wygraj stylowe słuchawki JBL J55.
Kilka słów o konkursie
Na czym polega zabawa? W sobotę i niedzielę, w godzinach 10-18.00 Panowie JBL J będą spacerować po krakowskim Rynku Głównym. Rozpoznasz ich po charakterystycznych, gigantycznych pomarańczowych fryzurach afro i równie gigantycznych słuchawkach. Jeśli chcesz wygrać takie słuchawki, ale w naturalnych rozmiarach, podejdź do Pana JBL J, posłuchaj muzyki i pstryknij sobie z nim fotkę. Następnie umieść zdjęcie na Facebooku JBL.
Potem zostaje już tylko głosowanie. Zbierz jak najwięcej lajków do piątku 28 czerwca 2013 i dowiedz się w poniedziałek 1 lipca, czy udało Ci się wygrać słuchawki JBL z serii J oraz najnowszą płytę jednego z najsłynniejszych polskich raperów GrubSona, wraz z autografem.
Kilka słów o nagrodzie
Słuchawki JBL od lat słyną z designerskich rozwiązań. Wyróżnikiem modelu JBL J55 jest nie tylko technologia JBL Pure Bass, a co za nią idzie – doskonałe przenoszenie głębokiego i klarownego basu, ale także pałąk słuchawek skonstruowanych jak dla DJ’a, co umożliwia odchylenie zausznicy nawet o 180 stopni. Pozwala to na prowadzenie rozmowy lub kontakt z dźwiękami z ulicy bez odrywania się od ulubionej muzyki. Muszle słuchawek wyściełano miękką skórą, a na zewnątrz, podobnie jak pałąk, wykończono szczotkowaną stalą. To naprawdę robi wrażenie! Słuchawki dostępne są w trzech kolorach: czarnym, białym i pomarańczowo-białym. Ich cena to ok. 400 zł.
Kilka słów o marce JBL
Marka JBL należy do spółki Harman, projektanta szerokiego asortymentu rozwiązań audio i infotainment przeznaczonych na rynki konsumenckie, samochodowe i profesjonalne. W skład spółki, oprócz JBL, wchodzą także inne legendarne marki, takie jak: AKG, Harman kardon, Infinity, Lexicon oraz Mark Levinson. Firma jest obiektem podziwu kilku pokoleń audiofilów. Od lat wspiera także profesjonalnych artystów, takich jak Paul McCartney, Maroon5 czy Jennifer Lopez.
Konkurs jest częścią międzynarodowej kampanii JBL promującej słuchawki z serii J. Poniżej link do spotu:
Źródło: materiał prasowy