Sunday, July 14, 2024
Home / Rozwój  / Biznes  / Zepter świętuje 32. lat w Polsce

Zepter świętuje 32. lat w Polsce

Zepter świętował w góralskim stylu

W ubiegłym roku Zepter miał 35 lat na świecie i 32 lata w Polsce

W ubiegłym roku Zepter miał 35 lat na świecie i 32 lata w Polsce / fot. materiały prasowe

W latach 90. były przedmiotem pożądania amatorów zdrowego, domowego gotowania. Garnki Zeptera chciał mieć każdy. Rozsławione przez celebrytów. Obecne w uwielbianych przez Polaków teleturniejach, gdzie można było je wygrać. Kojarzyły się ze szwajcarską jakością. 30 lat temu, kiedy prym wiodła sprzedaż bezpośrednia, sprzęt Zeptera był synonimem luksusu. A jak jest dzisiaj?

 

 

Zepter obchodzi 32-lecie w Zakopanem

Myli się ten, kto myśli, że Zepter to tylko sprzęty kuchenne. Firma, która swoją działalność rozpoczęła w 1986 roku, dziś obecna jest na pięciu kontynentach, w 60 krajach. I chociaż znakiem rozpoznawczym Zeptera są odporne na korozję garnki i sztućce, to urządzenia medyczne BIOPTRON Ⓡ do terapii hiperświatłem, okulary z fulerenem albo systemy oczyszczania powietrza i wody stoją na szczycie sprzedaży firmy i są bestsellerami. Portfolio marki pęka w szwach od produktów, które mają na celu wspierać zdrowie i jakość życia. Zepter sprzedaje też materace, kosmetyki, zegarki, a nawet galanterię skórzaną. Wszystko poparte jest certyfikatami, nagrodami, gwarancjami i… wysoką ceną.

Podczas corocznego spotkania Zeptera, które odbyło się 23 października 2023 r. w Zakopanem, Iwona Komar – dyrektorka sprzedaży i marketingu Zepter International Poland, zwróciła uwagę na ekonomiczny wymiar zakupów produktów Zeptera.

– W ciągu 31 lat użytkowania urządzenia, oszczędzamy na energii, wodzie czy ilości zużytego tłuszczu aż 144 336 zł.

Spotkanie współprowadził (a nawet brawurowo zaśpiewał) aktor znany z serialu „M jak miłość”, Robert Moskwa, który w latach 90. sprzedawał sprzęty Zeptera. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele i menadżerowi regionów oraz członkowie zarządu.

Coroczny meeting Zeptera

Dwudniowa konferencja Zepter, Hotel Bachleda/Kasprowy / fot. materiały prasowe

Zepter dalej inwestuje w sprzedaż bezpośrednią, ale równocześnie rozwija platformę internetową, skąd dociera do młodych odbiorców. Pokolenie Z kupuje mniej, a lepiej. Młodzi za wysoką jakość są w stanie wiele zapłacić, a Zepter zdaje się nadążać za zwyczajami zakupowymi Polaków. Nowoczesne podejście marki widoczne jest równie w strukturze firmy. Zepter zachowuje parytet w zarządzie. Kobiety w firmie stanowią zdecydowaną większość i są liderkami sprzedaży niemal we wszystkich kategoriach.

– Zepter jest otwarty na każdą osobę. Nie ma dla nas znaczenia wiek czy wykształcenie. U nas liczą się ambicje i motywacje

– mówiła Iwona Komar.

Zepter – o firmie

 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Post udostępniony przez Zepter International Poland (@zepterinternationalpoland)

Zepter International to międzynarodowa firma założona w Szwajcarii w 1986 r. przez pana Philipa Zeptera. To, co zaczęło się jako pojedynczy sklep z naczyniami kuchennymi, szybko stało się wielomarkową firmą o globalnym zasięgu oferującą szeroki wybór produktów wspierających zdrowy styl życia.

Swój sukces Zepter International zawdzięcza prężnie działającej sieci sprzedaży bezpośredniej. Nasze produkty są również dostępne w sklepie online, a także w ekskluzywnych salonach – można dowiedzieć się ze strony zepter.pl.

– Sukces to zwyczajowy rezultat synergii między zdrowym ciałem i duchem. Aby osiągnąć pełnię zdrowia, musimy uwolnić większość naszego potencjału mentalnego i fizycznego. Ten rodzaj zdrowia to największe osiągnięcie, będące warunkiem koniecznym dla wszystkich innych osiągnięć. Dla osoby która odniesie taki sukces, nie ma ograniczeń – uważa Philip Zepter. 

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ