Monday, August 2, 2021
Home / Styl życia  / Kuchnia  / Zdrowe przekąski, które sycą i hamują apetyt

Zdrowe przekąski, które sycą i hamują apetyt

Czyli ciesz się smakiem i figurą!

Smoothie dobre na wszystko! / fot. materiały prasowe

Odchudzanie wcale nie musi się wiązać z nieprzyjemnym ssaniem w żołądku i ciągłym myśleniem o jedzeniu. O ile z zasady powinniśmy się trzymać stałych pór posiłków, to istnieją przekąski, które możemy jeść z czystym sumieniem. Są nie tylko pyszne i zdrowe, ale też zapewniają uczucie sytości i na długo hamują głód.

Smoothie dobre na wszystko! / fot. materiały prasowe

Smoothie dobre na wszystko! / fot. materiały prasowe

Smoothie, czyli prawdziwy zastrzyk zdrowia

Smoothie to koktajl złożony z mleka (niekoniecznie krowiego), wody lub jogurtu, wzbogacony o dużą ilość owoców i warzyw. Ten niezwykle łatwy do przygotowania napój zdobywa coraz większą popularność. Aby przygotować smoothie, musimy jedynie posiadać blender – ręczny lub kielichowy. Istnieje mnóstwo kombinacji owocowo-warzywnych, które możemy modyfikować w zależności od pory roku lub naszych upodobań kulinarnych. Ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia. Smoothie jest lekkostrawne, a przy tym na długo daje uczucie sytości. Oczyszcza, dodaje energii i odchudza. Stanowi prawdziwą bombę witamin i substancji mineralnych.

Szybka owsianka z orzechami i ziarnami

Płatki owsiane górskie gotują się zaledwie kilka minut. Możemy do nich dodać rozdrobione orzechy (najlepsze będą włoskie), a także ziarna (słonecznik, dynia). Zyskamy wtedy posiłek bogaty w sycący błonnik i zdrowe tłuszcze, a także bezcenny magnez, żelazo i cynk. Owsianka świetnie się sprawdzi zarówno jako śniadanie, jak i przekąska między posiłkami. Sprawi, że ochota na słodycze pójdzie w zapomnienie, a wystrzeganie się niezdrowych przekąsek będzie dużo prostsze.

Jogurt naturalny z dodatkiem owoców

To zdrowa przekąska bogata w wapń, która pomoże zniwelować nagłe uczucie głodu, a jednocześnie dostarczy niewielu kalorii. Najważniejsze, aby wybierać jogurt naturalny, a owoce dodawać samodzielnie – najlepiej z ekologicznej uprawy lub przydomowego sadu. Zawarty w owocach błonnik zapewni uczucie sytości, a dodatkowo dostarczymy sobie sporo witamin i zawartych w jogurcie dobroczynnych bakterii. Jeśli brakuje nam pomysłów na dietetyczne przekąski, warto odwiedzić stronę http://medicot.pl/produkt/tabletki-na-schudniecie-triapidix300/, gdzie znajdziemy nie tylko przepisy na zdrowe dania, ale również informacje o naturalnych suplementach diety, które skutecznie hamują głód.

Banan dobry na wszystko

Jeśli nie mamy czasu na przygotowanie nawet prostego dietetycznego dania, nie załamujmy rąk. Sięgnijmy po banana! To dosyć kaloryczny owoc, ale świetnie się sprawdzi jak przekąska przed dłuższym spacerem lub ćwiczeniami. Stanowi bogate źródło błonnika pokarmowego, który jest szczególnie potrzebny osobom będącym na diecie. Zaś zawarta w bananach serotonina poprawi nam nastrój i sprawi, że zyskamy energię do ćwiczeń. Jedzmy więc banany, ćwiczmy i… chudnijmy!

Poza zdrowym odżywianiem się warto wspomóc się suplementami, które skutecznie zahamują apetyt i przyśpieszą metabolizm jak naturalny produkt z jagód acaj (Acajberry 900) http://medicot.pl/produkt/skuteczne-srodki-odchudzajace-acai-berry-900/

Agnieszka Dec

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Chcę być informowany/a o odpowiedziach