Firmy poligraficzne wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i oferują coraz to lepsze gadżety reklamowe. Jednym z nich są notesy, stanowią one element wyposażenia każdego biura i są wykorzystywane w codziennej pracy. Posiadanie pewnej puli spersonalizowanych produktów w tej postaci może przynieść wymierne korzyści firmie. Istnieją co najmniej 4 sposoby na wykorzystanie tego gadżetu
Jak korzystać z notesów reklamowych?
Notesy reklamowe mogą być najlepszą alternatywą dla standardowej wizytówki. Na przedmiocie znajdują się przecież podstawowe informacje o firmie, ma niewielki rozmiar, więc istnieje małe prawdopodobieństwo, że się zgubi. Ponadto wręczenie takiego notesu przyda się do tworzenia najważniejszych zapisków w miejscu pracy. Jest to o wiele lepsza opcja, niż tworzenie notatek na osobnych karteczkach, które często potrafią się zawieruszyć. Specyfika pracy biurowej właściwie wymaga posiadania w zasięgu rąk wielu akcesoriów: długopisów, ołówków, nożyczek i oczywiście notesów.
Klienci, którzy przychodzą do firmy i widzą, że pracownicy korzystają z personalizowanych notesów, odnoszą pozytywne wrażenie. Świadczy to o przykładaniu się do identyfikacji wizualnej w firmie, to z kolei prowadzi do zyskania pewności o profesjonalizmie danego przedsiębiorstwa. Dla niektórych może się to wydawać mało znaczącym szczegółem, ale inna grupa osób doceni takie starania i zacznie darzyć większych zaufaniem. Najbardziej opłacalne jest złożenie zamówienia na hurtową ilość, notesy reklamowe zawsze będą potrzebne, a dodatkowo przy takim zamówieniu można uzyskać rabat lub inne preferencyjne warunki. Warto zwrócić uwagę na firmę POLAGIFT.
Upominek dla klienta
Każda firma zastanawia się, jakie są najlepsze sposoby na zaistnienie w świadomości klienta i zbudować na tym swoją rozpoznawalność. Czasami wystarczą pozornie małe gesty i nienachalne zwrócenie uwagi na oferowane produkty i usługi. To właśnie między innymi notesy reklamowe są jednym z pomysłów na promocję własnej marki. Jest to przykład praktycznego gadżetu, przydaje się on właściwie każdego dnia, zazwyczaj znajduje się w zasięgu ręki. Notesy reklamowe są zatem chętnie przyjmowane przez klientów, czują się oni w ten sposób docenieni, a dodatkową zaletą jest reklamowanie w ten sposób firmy innym osobom. W taki gadżet warto się zaopatrzyć podczas planowania targów, eventów firmowych, w ramach promocji produktów i usług. Ładne i praktyczne notesy reklamowe wręcza się potencjalnym kontrahentom, budując tym samym sympatyczną atmosferę. Jest to bardzo miły gest, który z pewnością zostanie doceniony i utrwali w pamięci najważniejsze informacje o marce.
W zależności od oczekiwań firmy poligraficzne mogą wykonać notesy w różnych kolorach, formatach oraz nanosić określoną ilość nadruków i treści. Podobne zasady ma firma POLAGIFT. Najczęściej jednak stawia się na logo, nazwę firmy, dane kontaktowe i czasami hasło przewodnie. Dość często stosowaną praktyką jest różnorodność w zamówieniu, na przykład wybór kilku formatów i kolorów, co jest jak najbardziej dobrą decyzją z punktu widzenia marketingu.