Monday, December 6, 2021
Home / Inne  / Warszawa: nowe miejsca na zakupy

Warszawa: nowe miejsca na zakupy

Warszawskich fanów mody czekają nowe doznania. Marki: COS, TFH, NENUKKO oraz MORKA + niedawno otworzyły nowe butiki w samym sercu miasta.

COS

Marka COS w połowie czerwca otworzyła swój pierwszy, flagowy salon przy ul. Mysiej 3

Warszawska moda to nie tylko znana wam już ul. Mokotowska i centra handlowe, ale także całkiem nowe miejsca w samym sercu miasta. Polskie marki i projektanci szturmem zdobywają nowych, nietuzinkowych klientów, a wielbicieli szwedzkich nowinek zapewne ucieszy pierwszy salon COS

COS

Marka COS w połowie czerwca otworzyła swój pierwszy, flagowy salon przy ul. Mysiej 3

COS

Marka COS, która w połowie czerwca otworzyła swój pierwszy, flagowy salon przy ul. Mysiej 3, ma wszystko, za co można pokochać szwedzki styl: elegancki minimalizm, świetną jakość i rozsądne ceny. Jest to młodsze dziecko koncernu H&M, które zdobywa coraz większą popularność.

 

Klientki marki to młode dziewczyny, matki, kobiety sukcesu, ale i 60-latki, które łączy dobry styl. Można powiedzieć, że to taka sieciówka-niesieciówka, gdyż zamiast kopiować trendy z wybiegów projektantów, oferuje autorski design, wyznaczając tym samym nowe tendencje. Ceny w salonie zaczynają się tam, gdzie kończą się ceny w H&M.

 

NENUKKO

Apetyt wielbicieli mody bardziej undergroundowej zapewne zaspokoi marka NENUKKO, która swoje premierowe kolekcje pokazuje od kilku sezonów podczas FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi. NENUKKO to grupa projektowa, tworząca w duchu uniseksualnej prostoty i działająca według autorskiej zasady: bez nadinterpretacji, bez ograniczeń, z dala od konsumpcyjnego obłędu. Każda kolekcja czerpie inspiracje z Japonii i idealnie wpasowuje się w miejski klimat.

 

W maju, w showroomie Pret’a’Porter PR, odbyło się otwarcie pop-up shopu. Fani marki, a jest ich już bardzo wielu, mogli kupić ubrania z kolekcji {empty set} po bardzo okazyjnych cenach – przecenione od 20 do 50 procent. Dla wszystkich wielbicieli marki, jak również nowych klientów, dziewczyny uruchomiły sklep on-line www.nenukko.com/shop.

Nenukko

Zdjęcie 1 z 11

Otwarcie pop-up shopu.

 

TFH

Fani polskich projektantów, którzy cenią styl i wyjątkowość, powinni odwiedzić TFH Tymczasowy Butik, który od maja działa w Red Onion Concept Store & Cafe w podwórku przy ul. Szpitalnej 8. Czeka tam na was cała masa ubrań i dodatków takich projektantów jak: MADOX Design, TOMAOTOMO, Aleksandra Kmiecik, Mozcau, Sylwia Rochala, ODIO TEES, SHAMELESS i wielu innych, w bardzo przystępnych cenach.

 

Największym plusem butiku są częste dostawy i nowe, obiecujące marki. Dzięki temu każdy może kupić coś oryginalnego, mając pewność, że to rzecz unikatowa.

 

MORKA+

Po drugiej stronie Wisły, na Saskiej Kępie, przy uliczce Styki 1 (róg ul. Zwycięzców) powstał autorski butik MORKA+ Ewy Morki. Podstawowa kolekcja ubrań w kameralnym butiku to projekty samej Ewy Morki, która pod swoim nazwiskiem stworzyła ekskluzywną markę ubrań dla kobiet. Wyróżniają je proste, ale przemyślane kroje. Dzięki minimalistycznej formie przełamanej jednym mocnym detalem jej kreacje są jednocześnie niebanalne i uniwersalne.

 

Obok ubrań zaprojektowanych przez Morkę można tu znaleźć także ciekawe akcesoria: torby autorstwa At tak studio* wykonane w pojedynczych egzemplarzach z włoskich skór pochodzących z certyfikowanych hodowli, bajeczną biżuterię Rodrigo Otazu, noszoną m.in. przez Arethę Franklin, Madonnę i Cameron Diaz, nowoczesną biżuterię duńskiej marki Pilgrim oraz bardziej dyskretną i stonowaną biżuterię polskiej marki IKOBU.

 

Konrad Fado

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Chcę być informowany/a o odpowiedziach