Home / Moda  / Triumf kobiecej elegancji: Kampania Patrizia Aryton jesień-zima 2019

Triumf kobiecej elegancji: Kampania Patrizia Aryton jesień-zima 2019

Zagraj w kontrasty

Stylizacja Patrizia Aryton w obiektywie Kempskiego

Sprawdź trendy na nadchodzący sezon! / fot. Marcin Kempski

Elegancka i szykowna kobieta według marki Patrizia Aryton to taka, która stylizuje się w indywidualny sposób. Najnowsze zdjęcia polskiego brandu to demonstracja kobiecości w najlepszym wydaniu. Kampania na sezon jesień-zima 2019 powstała w minimalistycznym lofcie, w którym stylizacje Ani Poniewierskiej uwiecznił fotograf Marcin Kempski

 

Surowe wnętrze będące tłem sesji idealnie kontrastuje z wyszukanymi stylizacjami, w których główną rolę odgrywa naturalna kobieta. To delikatna, pewna siebie i zdecydowana postać, która bez sztucznych póz demonstruje swoją siłę. Ubrana w produkty z nowej kolekcji marki emanuje szlachetnością, którą Patrizia Aryton znalazła w wysokogatunkowych materiałach. Przywiązanie Dyrektor Kreatywnej Patrycji Cierockiej-Szumichory do najlepszej jakości oferowanych produktów, odzwierciedla wykorzystanie w projektach m.in. wełny dziewiczej, kaszmiru czy alpaki. Miękkie płaszcze i zwiewne sukienki doskonale współgrają z chłodnym pomieszczeniem. To dwa typy produktów, które razem z garniturami tworzą zgrane trio w damskiej garderobie. Kolekcja zbudowana wokół naturalnych odcieni brązu, uzupełniona jest gołębimi szarościami, kolorami wina – fioletem i bordo oraz denimem w odcieniach nieba. W sezonie jesień-zima 2018/19 marka Patrizia Aryton promuje 4 różne style, które wpisują się w nadchodzące trendy.

 

1. Ultraviolet story

Modelka prezentuje płaszcz i sukienkę ArytonNajnowsza kolekcja marki Aryton bazuje na konrastach / fot. Marcin Kempski 

Nastrój…

Kolekcja jest oparta na zasadzie kreatywnego kontrastu. W linii pojawiają się wypracowane garnitury obok ultrakobiecych sukienek. W detalu widoczne są echa stylu militarnego, które doskonale kontrastują z eterycznymi deseniami. Mięsiste płaszcze w matowych kolorach łączą się z połyskującym garniturem lub satynową suknią. Dominantą kolorystyczną jest fiolet, którego dopełnieniem jest przygaszony denimowy błękit i pudrowy róż. Całość jest zrównoważona ponadczasowym granatem i odrobiną chłodnego beżu. 

 

Sylwetka…

Najważniejsza sylwetka linii to zjawiskowy płaszcz narzucony na ultrakobiecy garnitur lub sukienkę.  W efekcie powstaje sensualny power look.

 

2. Shades of denim glam

Modelka prezentuje jesienną kolekcję Aryton

Niebanalna katana przebiła ramoneskę tej jesieni / fot. Marcin Kempski

Nastrój…

Jest to opowieść o kobiecie w podróży. Podczas kilkugodzinnego lotu czuje się swobodnie i jednocześnie wygląda powabnie. To kwintesencja sportowej elegancji, idealne rozwiązanie dla Kobiet, które na równi cenią sobie wygląd i wygodę. Miękkie, niegniotące się materiały dają poczucie komfortu, natomiast wypracowane biżuteryjne detale dodają zestawom szczypty wyrafinowania. Pikanterii zestawom dodają skórzane spodnie. Dominujący wyrafinowany kolor denimu pojawia się w zestawach z siostrzanymi barwami – błękitami, szarościami oraz granatami. Do tej palety niebieskości celowo zostało wprowadzone kolorystyczne drganie w postaci złotego brązu.  Wszystkie produkty linii dzięki harmonijnej kolorystyce – niczym puzzle – można ze sobą swobodnie łączyć.

Sylwetka…

Kluczowym zestawem tej linii jest niebanalna katana, która wypiera swoją popularnością ramoneskę. Ten zapomniany element garderoby dzisiaj przeżywa swój renesans. Doskonale wygląda z rozkloszowaną spódnicą i miękkim, białym golfem lub nonszalancko narzucona na zwiewną sukienkę. To esencją stylu no-age.

 

3. Business Lux

Elegancja w połączeniu z kobiecością w wersji business

Stylizacja biznes w brytyjskiej odsłonie? Czemu nie! / fot. Marcin Kempski

Nastrój…

Trzecia odsłona jesiennej kolekcji to odpowiedź na najsilniejszy trendu tego sezonu – british tailoring. Nastrój kolekcji tworzy połączenie brytyjskich klasyków i ultrakobiecych elementów garderoby: dwurzędowa marynarka, wypracowane detale konstrukcyjne oraz tkaniny o charakterze vintage zostały celowo skontrastowane z wytaliowaną sukienką, jedwabna bluzką oraz delikatnym, kobiecym nadrukiem. Kolorystyka kolekcji to połączenie klasycznych kolorów – kremu, kamelu i czerni – z wyrazistym elektrycznym kobaltem. Linia jest przykładem reinterpretacji klasycznych kodów biznesowych. Jeszcze nigdy klasyka nie była tak modna.

Sylwetka…

Kluczowa sylwetka linii to dwurzędowa marynarka w kratę połączona z jedwabną, eteryczną bluzką. W efekcie otrzymujemy zestaw w którym zauważalne są inspiracje męskim krawiectwem ze szczyptą zmysłowości.

 

4. Afternoon in Paris

Prezentacja beżowego płaszcza

Biuro czy wieczorny spacer? Postaw na uniwersalne rozwiązanie / fot. Marcin Kempski

Nastrój…

Paryż. Późne popołudnie. Nasza bohaterka po wyjściu z pracy udaje się na niezobowiązujące spotkanie. Jej nonszalancka stylizacja jest na tyle plastyczna, że doskonale wpasowuje się zarówno w dress code biura jak i charakter popołudniowego spotkania. Jest kobieco, jest lekko, jest naturalnie. Wyrafinowana, monochromatyczna kolorystyka bazuje na ciepłych tonach, które po kilkuletniej przerwie wracają do mody. Kamel, bordo i brąz to kolory, które wyjątkowo stylowo wyglądają w zestawach monokolorystycznych, ale też dobrze łączą się między sobą. Projektanci proponują dodanie do stylizacji akcentu w postaci jasnego błękitu celem subtelnego odświeżenia kolorystyki. To, czy produkty z tej linii pasują do pracy czy na popołudniowe wyjście uzależnione jest od dodatków. Do prostej stylizacji wystarczy dodać kolczyki, aby zestaw całkowicie zmienił swój charakter.

 

Sylwetka…

 

Stylizacje budujemy poprzez odpowiednie proporcje różnego rodzaju objętości. Rozkloszowane lub ołówkowe spódnice za kolano łączymy z krótkimi swetrami o ciekawej nieprzylegającej do ciała formie. Dzięki temu uzyskujemy dynamiczną ale też kobiecą sylwetkę. 

 

Kolekcja Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2018/19 będzie dostępna od 6 lipca w salonach w Polsce oraz sklepie internetowym http://patrizia.aryton.pl.

 

__________________________________________________________________

Kampania Patrizia Aryton jesień-zima 2018/19:
zdjęcia: Marcin Kempski (I like photo)
modelka: Julia (Rebel Models)
produkcja: I like photo & Justyna Sobierajska-Gadzińska
art director: Anna Poniewierska
make-up: Aneta Kostrzewa
włosy: Michał Bielecki

 

PATRIZIA ARYTON to polska marka rodzinna. Do 2015 roku funkcjonowała pod nazwą ARYTON, w 26. rocznicę założenia firmy przeszła lifting wizualnej komunikacji, a PATRIZIA ARYTON stała się oficjalną nazwą marki. W 2019 roku brand będzie obchodził 30-lecie swojej działalności na polskim rynku. Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka-Szumichora, Dyrektor Kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki. Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie jest starannie wykonany według najwyższych standardów jakości potwierdzonych certyfikatem ISO 9001:2008 z wykorzystaniem jednej z najbardziej nowoczesnych linii produkcyjnych w Polsce.

W Krakowie, salony Patriza Aryton prowadzi Agata Piotrowska – doradczyni wizerunku. Adresy sklepów: ul. Szpitalna 34 i Galeria Krakowska, ul. Pawia 5.

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Czemu pytam?

Chcę być informowany/a o odpowiedziach