Thursday, March 4, 2021
Home / PARTNER MK  / Trening EMS – alternatywa dla konwencjonalnego treningu na siłowni

Trening EMS – alternatywa dla konwencjonalnego treningu na siłowni

Oto jak szybko zrzucić zbędne kilogramy i poprawić kondycję

trening Miasto Kobiet

Trening EMS - recepta na kondycję i smukłą sylwetkę w krótkim czasie / fot. Adobestock

Trening EMS to nowoczesny rodzaj treningów siłowych, w trakcie których korzysta się ze specjalnej aparatury. Jej zadaniem jest stymulowanie mózgu do pobudzania tkanek mięśniowych. Dzięki temu wykonywane przez nas ćwiczenia będą bardziej efektywne, a mięśnie pracować będą w większym zakresie. Zapraszamy do lektury, będącej krótkim wprowadzeniem w temat tej metody treningu

 

Trening EMS – jak to wygląda?

Typowy trening EMS rozpoczyna się od przeprowadzenia specjalnych badań. Do najważniejszych z nich należy tak zwana analiza składu ciała. Badanie to pozwala nam na ustalenie, jaki procent naszej masy stanowi tkanka mięśniowa, tłuszczowa i inne. Wbrew pozorom, badanie to ma bardzo duży wpływ na przebieg całego treningu. W oparciu o uzyskane wyniki trener ustala, jaki będzie zakres wykonywanych ćwiczeń oraz czas trwania poszczególnych sesji treningowych.

 

Sam trening podzielić można na trzy główne części. Pierwsza to trwająca kilka minut faza cardio, której zadaniem jest rozgrzanie organizmu oraz jego przygotowanie do mających nastąpić kolejnych ćwiczeń. Drugi etap to trening właściwy, czyli siłowy. W jego trakcie wykonujemy zalecone przez trenera ćwiczenia, który czuwa nad ich poprawnym przebiegiem. Ta część treningu trwa od 20 do 30 minut lub nawet dłużej. Ostatnim etapem jest masaż stawów i mięśni, które w największym stopniu brały udział w treningu.

Trening EMS – korzyści i zalety

Korzystanie z treningu EMS to świetny sposób, by zaoszczędzić na czasie i wysiłku. W porównaniu do konwencjonalnego treningu siłowego, trening EMS trwa zdecydowanie krócej oraz przeprowadzany jest rzadziej. Warto podkreślić, że 30 minut treningu EMS może zastąpić nawet 90-120 minut treningu na zwykłej siłowni.

Wynika to oczywiście z zastosowania specjalnej aparatury. Dzięki niej pobudzane są głębokie warstwy mięśni szkieletowych, które w trakcie zwykłego treningu pozostają nienaruszone. Trening EMS pozwala więc zarówno na rozbudowę tkanki mięśniowej, jak i aktywowanie jej „leniwych” części.

 

Korzyści płynące z treningu EMS są różnorodne. Oprócz tych związanych z naszym wyglądem – jak redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa kształtu sylwetki – uprawiając go, po prostu usprawniamy nasz organizm. U osób regularnie korzystających z treningów EMS zaobserwowano między innymi poprawę pracy układu krążenia, obniżenie poziomu ciśnienia tętniczego oraz obniżenie poziomu stresu.

 

Osobom poszukującym zaufanych i sprawdzonych specjalistów od treningu EMS polecamy skorzystać z treningu oferowanego przez studia Impulse Training, zlokalizowane w różnych miastach Polski. Z oferty Impulse Training korzystają zarówno osoby, które pragną poprawić wygląd i usprawnić działanie swojego organizmu, jak i osoby poszukujące skutecznych form terapii mięśni i stawów.

Zdecydowaną zaletą Impulse Training jest wykorzystanie najnowocześniejszego oprzyrządowania w treningu EMS. Wszystkie ćwiczenia wykonywane są w bezprzewodowych kamizelkach, pasach i obręczach, które emitują impulsy o zakresie odpowiadającym danej grupie mięśni.

 

Źródło: materiał Partnera MK
Oceń artykuł
1KOMENTARZ
  • Avatar
    Renata 8 lutego, 2021

    Musze się tutaj z tym zgodzić. Sama chodziłam jakiś czas temu na takie treningi i widziałam szybkie rezultaty Nie jestem w stanie pozwolic sobie na częste ćwiczenia na siłowni bo jestem osoba dość zajętą, aczkolwiek trening ems wymaga jedynie jednej sesji tygodniowo. Co zupelnie mi wystarcza 🙂

    https://jaw.pl/2021/01/pozbadz-sie-tkanki-tluszczowej-z-treningiem-ems/

    Polecam szczególnie na pozbycie się tkanki tłuszczowej.

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Chcę być informowany/a o odpowiedziach