Sunday, October 24, 2021
Home / Inne  / Fotogaleria  / Moda na architekturę, architektura mody

Moda na architekturę, architektura mody

Po przykład polskiej marki, czerpiącej inspiracje z architektury, nie trzeba sięgać daleko – małe dzieła torby, Come Bag, to połączenie mody z precyzyjną myślą techniczną.

fot. Konrad Czajkowski

Coco Chanel powiedziała kiedyś: ”Moda to architektura: wszystko jest kwestią proporcji”. Skomplikowane struktury zawsze fascynowały projektantów, jednak od niedawna obserwujemy prawdziwy renesans geometrycznych form, przypominających perfekcyjnie rozplanowane konstrukcje.

fot. Konrad Czajkowski

fot. Konrad Czajkowski

To właśnie geometria nadaje projektom modowym wyraziste kształty, które reprezentują zarówno współczesność, jak również futurystyczne wizje autorów. Dlatego nikogo już nie dziwi architekt w roli jubilera lub konsultanta znanej marki. Proces projektowania ubrań staje się bowiem analogiczny do projektowania budynków.

IMG_7335-Edit (Copy)

fot. Konrad Czajkowski

Mariaż mody i architektury jest widoczny nie tylko na wybiegach najsłynniejszych projektantów, ale przede wszystkim na wybiegu, który weryfikuje wszelkie trendy – na ulicy. Miasta, ogłaszane jako europejskie stolice mody, mienią się od kształtów, geometrii, która coraz częściej staje się inspiracją. Kwadrat, koło, trójkąt: to podstawy, które doskonale akcentują nowoczesny styl odważnych kobiet.

IMG_7334-Edit (Copy)

fot. Konrad Czajkowski

Po przykład polskiej marki, czerpiącej inspiracje z architektury, nie trzeba sięgać daleko – małe dzieła torby, Come Bag, to połączenie mody z precyzyjną myślą techniczną. Tworzą je ludzie związani ze światem architektury i designu, dlatego mocne nawiązania widać na każdym etapie projektowania. Inspiracją jest tu często bryła, ciekawy kształt czy detal architektoniczny. Cechuje je nietypowe połączenie klasycznej skóry i nowoczesnych materiałów np. stali, śrub czy włókna węglowego. Wszystkie modele są dostępne na stronie www.comebag.pl

IMG_7325-Edit (Copy)

fot. Konrad Czajkowski

W jednej z ostatnich sesji zdjęciowych zmyślne torebki zostały zaprezentowane przez dwie japońskie modelki Miku Hashimoto i Ayaka Atsumi, na tle charakterystycznych budowli paryskich, nawiązując właśnie do podobieństw kształtów. Stylizacje, o które zadbała Wero Wysoczyńska podkreśliły proste formy. Na każdym ze zdjęć poszczególne modele toreb stają się prawdziwym filarem prezentowanej stylizacji, a nie jedynie jej ekstrawaganckim dodatkiem. Za obiektywem stanął Konrad Czajkowski. Za fryzury i makijaż odpowiada Kyrah Banks, pomysłową edycją zdjęć zajął się Szymon Boczek.

IMG_7316-Edit (Copy)

fot. Konrad Czajkowski

Polskie marki przestają kojarzyć się jedynie z folklorem, a stają się poważnym graczem na rynku światowej mody. Nasz rodzimy design to uniwersalne połączenie progresywności i ponadczasowej klasyki, które cenione są przez modowych koneserów na całym świecie.

fot. Konrad Czajkowski

fot. Konrad Czajkowski

Foto: Konrad Czajkowski
Retusz: Szymon Boczek
Modelki: Miku Hashimoto, Ayaka Atsumi
Stylizacja: Wero Wysoczyńska | wypożyczenie ubrań: IDE AFIX, ul. Bocheńska 7, Kraków
MUA&hair: Kyrah Banks

fot. Konrad Czajkowski

fot. Konrad Czajkowski

COME BAG to polska marka, która stawia przede wszystkim na precyzję wykonania i niepowtarzalność formy. Każdy model powstaje na bazie wielokrotnie dopracowywanych wzorników. Przy tworzeniu każdej z torebek współpracują rzemieślnicy, z wieloletnim doświadczeniem w swoim fachu. Szyte są ręcznie, metodą tradycyjnego rękodzieła.
Wykonane są z najwyższej jakości skór, sprowadzanych z różnych zakątków Polski ale również importowane z Włoch.

IMG_7310-Edit (Copy)

fot. Konrad Czajkowski

Oficjalna strona: www.comebag.pl
Fanpage marki: https://www.facebook.com/shopCOMEBAG
Instagram: SHOPCOMEBAG

fot. Konrad Czajkowski

fot. Konrad Czajkowski

(źródło:mp)
Oceń artykuł
1KOMENTARZ
  • Avatar
    Patryk 17 września, 2015

    No, no, dzieje się. Faktycznie fajnie jest zobaczyć polskie kolekcje nie wyłącznie folklorystyczne. Poza tym super zdjęcia i pomysł na sesję!

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Chcę być informowany/a o odpowiedziach