Saturday, May 25, 2024
Home / Ludzie  / Gwiazdy  / To nie Phoebe Waller-Bridge. Iga Świątek jako pierwsza sportowczyni została ambasadorką znanej marki

To nie Phoebe Waller-Bridge. Iga Świątek jako pierwsza sportowczyni została ambasadorką znanej marki

Iga jest pierwszą sportowczynią wśród ambasadorek Lancôme na świecie

Iga Światek w reklamie Lancome

Iga Świątek / fot. Gosia Turczyńska

Iga Świątek oraz Lancôme ogłosiły współpracę, w ramach której Iga – tenisistka numer jeden na świecie, dołącza do grona ambasadorek Lancôme, jako pierwsza ambasadorka marki w Polsce. Internauci zwracają uwagę na podobieństwo Igi do gwiazdy serialu „Fleabag”

 

Autorzy kampanii kosmetycznej twierdzą, że Iga i Lancôme to doskonały duet. Jako idolka i głos młodego pokolenia Iga reprezentuje wartości Lancôme, które dzieli z francuską marką beauty. Celebrowanie naturalnego piękna, które wypływa prosto z wnętrza oraz samorealizacja i niezależność to ponadczasowe idee ważne dla marki Lancôme. Ogłoszona dzisiaj współpraca to spotkanie prawdziwych liderów: światowej gwiazdy kobiecego tenisa i kobiecej marki numer jeden na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce. To przełomowa decyzja również dlatego, że Iga jest pierwszą sportowczynią wśród ambasadorek Lancôme na świecie.

 

Przeczytaj koniecznie:
Iga Świątek: Mental ponad wszystko

 

Iga Świątek nową twarzą Lancôme

Wyjątkowa rola ambasadorki za każdym razem przypada niezwykłym postaciom, które podzielają wartości marki i wcielają je w życie, inspirując kolejne pokolenia kobiet. Iga Świątek i marka Lancôme mają ze sobą wiele wspólnego. Obie strony łączy liderska pozycja w swoich dziedzinach. Iga jest ekspertką na korcie, od dwóch lat należy do niej tytuł najlepszej tenisistki na świecie, zagrała w 22 finałach turniejów WTA i wygrała 19 z nich, w tym cztery turnieje wielkoszlemowe. Lancôme jest natomiast ekspertem w świecie beauty: wysoką skuteczność produktów udowodniono w badaniach klinicznych, a badania rynkowe i liczne nagrody potwierdzają niekwestionowaną pozycję marki. Synergia ta daje ogromne pole do wspólnych działań. Oba światy mogą się bowiem ze sobą przenikać i doskonale dopełniać.

– Jako nastolatka dostałam w prezencie zapach Idôle od Lancôme i od tamtej pory miałam duży sentyment do tej marki. Od dłuższego czasu chciałam współpracować z marką beauty, aby mieć więcej okazji do celebrowania swojej kobiecości, bawienia się swoim stylem, założenia czegoś innego niż sportowe ubrania. Znalezienie się w gronie ambasadorek Lancôme obok takich kobiet jak Zendaya czy Julia Roberts brzmi jak spełnienie marzeń tej nastolatki, którą niedawno byłam. Ale cieszę się też, że jestem pierwszą przedstawicielką świata sportu w tym gronie i że razem z Lancôme rozwijać będziemy program CSR wspierający kobiety na rynku pracy, bo to pokazuje, że mamy wspólne cele i wartości

– powiedziała o współpracy z Lancôme Iga Świątek.

– Niezmiernie się cieszę się, że możemy współpracować z Igą, która nie tylko podziela wartości Lancôme, ale także reprezentuje głos młodego pokolenia. Dzięki tej współpracy chcemy inspirować i wspierać kobiety, aby akceptowały swoją indywidualność, wierzyły w swoje możliwości i pewne siebie realizowały swoje marzenia. Jako fan tenisa, jestem dodatkowo podekscytowany współpracą pomiędzy Lancôme i Igą Świątek, ponieważ łączy ona świat piękna i sportu w wyjątkowy i inspirujący sposób. Wspólnie będziemy celebrować różnorodność, redefiniować kobiecość i tworzyć przyszłość, w której każda kobieta może napisać własną historię

– powiedział Valéry Gaucherand, prezes L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.

Irena Sveide, dyrektorka generalna dywizji L’Oréal Luxe w Polsce:

– Z dumą witamy Igę w rodzinie Lancôme jako pierwszą ambasadorkę marki w Polsce. Iga uosabia siłę, wytrwałość i dążenie do doskonałości, dzięki czemu idealnie pasuje do marki numer jeden dla kobiet na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce1. Postawa Igi i jej wybitne osiągnięcia, a także inspirująca rola młodej liderki głęboko rezonują z filozofią marki Lancôme, która celebruje osiągnięcia kobiet i piękno we wszystkich wymiarach. Naprawdę wierzę, że ta współpraca stanowi kamień milowy, ponieważ łączy dwie ikony doskonałości – w tenisie i kategorii beauty.

Wyjątkowa sportowczyni ma zwracać na wyjątkowe potrzeby kobiet 

Najlepsza tenisistka na świecie po mistrzowsku stawia granice i ustala własne zasady. Tyczy się to także jej wizerunku – urodowych i modowych preferencji, w których wybrzmiewa przede wszystkim indywidualność, a nie trendy. Z jego pomocą Iga wysyła światu wiadomość, że nie musi tłumaczyć się ze swoich wyborów. Twórcy kampanii zauważają, że Lancôme jest tego doskonałym partnerem, bo od początku stawia na różnorodność i nie narzuca sztywnych ram kobiecości. Daje swobodę odkrywania i wyrażania siebie. Poznanie i wybór z całego portfolio marki najlepszych produktów, dostosowanych do wyjątkowych potrzeb Igi, był ważnym etapem początków współpracy. Aktywność, wysokie temperatury i inne wymagania pracy tenisistki sprawiają, że jej rytuał pielęgnacyjny musi opierać się na niezawodnych formułach, a kosmetyki Lancôme sprawdzają się na medal także na korcie. Sięgając po krem SPF, serum czy inny kosmetyk, Iga musi mieć pewność, że będzie on nie tylko efektywny, ale też bezpieczny, nie podrażni oczu lub skóry i w żaden inny sposób nie będzie odwracać jej uwagi od gry.

Iga Świątek

Iga Świątek / fot. Gosia Turczyńska

Iga Świątek: Write Your Future – globalny projekt społeczny Lancôme

Podróż przez świat francuskiej marki pozwala Idze odkrywać nie tylko to, co ma do zaoferowania Lancôme, ale również samą siebie. Utalentowana tenisistka wielokrotnie dała wyraz temu, że sytuacja kobiet nie tylko w sporcie, ale i w innych wymiarach jest dla niej niezwykle ważna. Teraz swój głos Iga będzie wykorzystywać angażując się w Write Your Future – globalny projekt społeczny Lancôme, którego celem jest walka z nierównościami poprzez edukację. Program realizowany jest w ponad 25 krajach we współpracy z lokalnymi organizacjami pozarządowymi. W 2024 roku wystartuje także w Polsce, pod hasłem „Bądź autorką swojej przyszłości”. Będzie skierowany przede wszystkim do młodych kobiet na wczesnych etapach kariery, a jego celem będzie zmniejszanie luki w możliwościach w dostępie do rynku pracy.

 

Zobacz też:
Iga Świątek polską Reese Witherspoon?

 

 

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Post udostępniony przez Lancôme Official (@lancomeofficial)

ZDJĘCIA:

Agencja kreatywna: Enyo
Fotograf: Gosia Turczyńska
Stylizacje: Karolina Limbach
Makijaż: Agnieszka Wilk
Włosy: Piotr Wasiński
KOSMETYKI UŻYTE W MAKIJAŻU IGI:
Serum do twarzy – Advanced Génifique
Podkład – Teint Idole Ultra Wear Care & Glow w odcieniu 240W
Korektor – Teint Idole Ultra Wear Care & Glow w odcieniu 230W
Puder sypki – Long Time No Shine
Róż – Blush Subtil w odcieniu 02 Rose Sable
Cień do powiek – Idôle Tint w odcieniu 04 Sienna
Pomadka L’Absolu Rouge Drama Matte w odcieniu 505 Attrape Coeur
Maskara – Lash Idôle
 
TAGI
Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ