„Szklany sufit” – współczesny problem…
„Szklany sufit” to nie wymysł współczesności. To rzeczywisty problem, z którym borykają się kobiety na rynku pracy. Jak pokazują statystyki, mają one trudniejszą sytuację od mężczyzn. Często zarabiają mniej niż ich koledzy na podobnych stanowiskach,

Anna Szubert pierwszy w Polsce strateg personal brandingu / fot. materiał prasowy
„Szklany sufit” to nie wymysł współczesności. To rzeczywisty problem, z którym borykają się kobiety na rynku pracy. Jak pokazują statystyki, mają one trudniejszą sytuację od mężczyzn. Często zarabiają mniej niż ich koledzy na podobnych stanowiskach, a ich firmy znacznie rzadziej osiągają szeroką skalę działania.
Co sprawia, że kobiece biznesy nie rosną, a kobiety na rynku pracy godzą się na niższe posady i mniejsze pensje? Odpowiedzi na te pytania poszukuje Anna Szubert, pierwszy w Polsce strateg personal brandingu, certyfikowany przez Reach Communications Consulting Inc.
Personal branding to nowe narzędzie, które ułatwia świadome budowanie swojej pozycji na rynku pracy. W Polsce jest to nowość, jednak w USA z pomocy specjalistów tej dziedziny korzysta wielu polityków i biznesmenów. Strateg personal brandingu pomaga określić wyróżniające cechy danej osoby i przygotować plan ich komunikowania w życiu zawodowym. Dzięki temu kobiety mają szansę dostrzec swój potencjał i przebić „szklany sufit”.
Działania takie mogą być także wyjątkowo przydatne dla osób poszukujących pracy. Dziś, kiedy poziom bezrobocia przekroczył 13 procent, rośnie liczba zwalnianych, a młodzi ludzie z doskonałym wykształceniem nie mogą znaleźć zatrudnienia, palącym problemem staje się wspieranie ich w dążeniu do uzyskania zatrudnienia i osiągnięcia satysfakcji zawodowej. Nabycie umiejętności odpowiedniego komunikowania informacji o sobie może sprawić, że zostaną oni dostrzeżeni przez potencjalnych szefów, head hunterów czy właścicieli firm.
Zapraszamy także do odwiedzenia strony www.annaszubert.com.
Źródło: materiał prasowy