Co ja z tego będę miała
A co ja z tego będę miała? Jaka jest korzyść dla mojego salonu z tego, że zachęcam nasze klientki do głosowania? – zapytała niedawno właścicielka jednego z warszawskich med spa. Z przyjemnością odpowiadamy. [caption id="attachment_23657" align="alignleft"

Najlepsze Miejsce w I edycji plebiscytu: Centrum Kosmetyki Laserowej i Dermatologii Estetycznej ESTETICA
A co ja z tego będę miała? Jaka jest korzyść dla mojego salonu z tego, że zachęcam nasze klientki do głosowania? – zapytała niedawno właścicielka jednego z warszawskich med spa. Z przyjemnością odpowiadamy.

Zakończenie III edycji plebiscytu – recital Magdy Steczkowskiej (2011 rok)
Po pierwsze: LUSTRO i PRESTIŻ
– Co roku Najlepsze Miejsce otrzymuje od „Miasta Kobiet” lustro. Zawieszone w gabinecie jest symbolem najwyższej jakości usług. W tym roku będą aż 4 lustra. Dla Najlepszego Miejsca w Krakowie, dla Najlepszego Miejsca w Warszawie, dla Najlepszych Rąk w Krakowie i dla Najlepszych Rąk w Warszawie.
Lustra po raz pierwszy w historii naszego plebiscytu zaprojektuje i wykona specjalnie na tę okazję jedyna w Polsce Galeria Luster.
– Dla firm i osób, które znajdą się na podium oraz wyróżnionych będą dypolmy. A firmy i osoby, na które zostanie oddanych przynajmniej 50 głosów, otrzymają od nas specjalne certyfikaty uczestnictwa.
– Trzy lata plebiscytu w Krakowie pokazały, ża wyróżnienie lustrem, dyplomem czy certyfikatem to prestiż dla urodowych miejsc i pracujących tam osób. Mamy nadzieję, że taką samą rangę plebiscyt zdobędzie w Warszawie, gdzie w tym roku jest organizowany po raz pierwszy.

Najlepsze Miejsce w I edycji plebiscytu: Centrum Kosmetyki Laserowej i Dermatologii Estetycznej ESTETICA (2009 rok)
Po drugie: REKLAMA i PROMOCJA
– Gabinety, które otrzymają tytuł Najlepszego Miejsca oraz specjaliści z tytułem Najlepszych Rąk otrzymają prezentację w majowo-czerwcowym wydaniu „Miasta Kobiet” (lub kolejnym) w postaci artykułu lub wywiadu.
– Plebiscyt Srebrne Lustra to dobre narzędzie marketingowe dla wszystkich gabinetów, nie tylko tych, które staną najwyżej na podium. Informacje o udziale w plebiscycie, uzyskanym wyniku, logo plebiscytu można wykorzystywać w celach marketingowych (na stronie www, w reklamach, newsletterach, itp). Nasze Czytelniczki cenią opinie innych Czytelniczek. Dlatego te informacje są dla nich ważne.
– Rezultatem plebiscytu jest stworzenie listy miejsc oraz listy specjalistów, na które nasze Czytelniczki głosowały. To najlepsze rekomendacja. Ta lista jest w sposób ciągły dostępna na naszym portalu www.miastokobiet.pl (odwiedzalność ok. 70 tys. miesięcznie i rośnie ok. 15% miesięcznie)
– Wszystkie salony, które otrzymają przynajmniej certyfikat zostaną wymienione w „Mieście Kobiet” w numerze majowo-czerwcowym (nakład czasopisma 15 tys. egz.)

Najlepsze Miejsce w III edycji plebiscytu – Centrum Kosmetyki i Medycyny Estetycznej MEDICOR (restauracja Vanilla Sky, 2011 rok)
Po trzecie: GALA I NAGRODY RZECZOWE
– Tradycją jest, że zakończenie plebiscytu ma charakter uroczystości, na którą zapraszamy przedstawicieli gabinetów, na które głosowano. W ubiegłym roku gościliśmy w restauracji Vanilla Sky ponad 130 osób. W tym roku dwie gale finałowe (w Krakowie i Warszawie) odbędą się pod koniec kwietnia (lub w pierwszej połowie maja)
– Dodatkowe nagrody rzeczowe dla najlepszych, a także drobne upominki dla wszystkich zaproszonych to miła, nieodłączna niespodzianka naszych uroczystości.

Zakończenie I edycji plebiscytu (restauracja Farina, 2009 rok)
leather jewelry 4 stycznia, 2020
… [Trackback]
[…] Read More on that Topic: miastokobiet.pl/srebrne-lustra-dlaczego-warto/ […]