Saturday, October 24, 2020
Home / PARTNER MK  / Jaki trening na spalanie tkanki tłuszczowej jest najlepszy?

Jaki trening na spalanie tkanki tłuszczowej jest najlepszy?

Chcąc spalić niechciany tłuszcz nie decyduj się na głodówki, posty i inne eksperymenty.Zamiast tego postaw na zdrową dietę i wysiłek fizyczny pod okiem instruktora

spalanie-tkank- tłuszczowej-miasto-kobiet

fot. Adobectock

Chcesz zrzucić nadprogramowe kilogramy i zastanawiasz się, jakie ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej będą najlepsze? A może poszukujesz wskazówek, co oprócz aktywności jest ważne podczas redukcji? Mamy dla Ciebie krótki, ale bardzo wartościowy artykuł, który pomoże Ci osiągnąć pożądaną sylwetkę!

Redukcja – o tym musisz pamiętać

Jeśli chcesz schudnąć, musisz przede wszystkim pamiętać o odpowiednim bilansie kalorycznym. Co to oznacza? Nawet najbardziej wydajne treningi na spalanie nie będą wystarczające, jeśli będziesz mieć nadwyżkę kaloryczną. Musisz więc wyliczyć swoje zapotrzebowanie energetyczne i stosować dietę z deficytem.

W sieci dostępne są liczne kalkulatory, w których należy wskazać swoje parametry. Pod uwagę brane są: wiek, wzrost, waga oraz poziom aktywności fizycznej. Im więcej się ruszasz, tym więcej Twój organizm traci energii i tym samym możesz przyjmować więcej kalorii.

Pamiętaj, że drastyczne obcięcie kaloryki może źle wpłynąć na Twoje zdrowie i samopoczucie. Nie decyduj się na głodówki, posty i inne eksperymenty. Postaw zamiast tego na zdrową, sycącą, pełną wartości odżywczych dietę. Dzięki rozważnej redukcji ustrzeżesz się przed efektem jojo, a Twój organizm nie będzie wycieńczony.

Jaki trening na redukcję masy?

Dieta jest kluczowa, ale warto ją wesprzeć odpowiednią aktywnością. Ruch stymuluje nasz organizm do spalania tkanki tłuszczowej, ale ma też zbawienny wpływ na kondycję naszego ciała, zdrowie i samopoczucie. Zatem – jaki trening na redukcję wybrać? Przede wszystkim polecamy znaleźć ćwiczenia odpowiednie do naszych predyspozycji. Osoby zaprawione w bojach z powodzeniem mogą wybrać długodystansowe biegi, crossfit i inne mocne treningi, ale jeśli dopiero zaczynasz ćwiczyć, masz nadwagę lub różne schorzenia i choroby – dopasuj aktywność do swoich możliwości.

Siłownie i kluby fitness mają bardzo zróżnicowaną ofertę. Z pewnością jednak każdy znajdzie coś dla siebie – możesz zrobić swój własny trening, udać się na trening personalny albo wybrać z oferty zajęcia grupowe. Tych jest co nie miara – jeśli chodzi o ćwiczenia na redukcję, to polecamy np. trening interwałowy w Total Fitness, TABATĘ, trening obwodowy.

A co oprócz treningów na spalanie tkanki tłuszczowej i diety?

Już wiesz, że warto zadbać o to, co jesz oraz o odpowiednią dawkę ruchu. Są jednak jeszcze inne wskazania, które pomogą Ci osiągnąć pożądaną sylwetkę. Wśród nich należy wyróżnić m.in. dobrze dobraną suplementację. Najlepiej zrobić wyniki badań i upewnić się, czy wskutek zmiany diety nie doszło do niedoborów, a następnie je uzupełnić. Przy intensywnych treningach na redukcję polecamy też pilnować białka – dobrym sposobem będzie wdrożenie do diety szejków białkowych. Nie decyduj się natomiast na spalacze tłuszczu i inne wspomagacze, które mogą Ci zaszkodzić.

Kolejnym wskazaniem jest odpowiednia dawka snu i czas na regenerację. Twoje ciało doceni treningi, ale tylko wtedy, gdy dasz mu też czas na odpoczynek i relaksację. Śpij przynajmniej 8 godzin dziennie, po treningach wykonuj stretching i pozwól swojemu organizmowi się zregenerować. Nie zapominaj również o spożywaniu sporej ilości wody! Nawodnienie organizmu sprzyja redukcji i dobremu samopoczuciu.

Mamy nadzieję, że nasze wskazówki pomogą Ci osiągnąć pożądany cel. Pamiętaj, aby dbać o swoją dietę, suplementację i regenerację oraz dopasować treningi na redukcję do swoich predyspozycji. Powodzenia!

Oceń artykuł
1KOMENTARZ
  • Avatar
    Beata 22 września, 2020

    Najważniejsze to dopilnowanie aby był deficyt kaloryczny. Jesli będziemy objadali się na co dzień wysokokalorycznym jedzeniem nie będzie miało znaczenia jak dużo czasu przeznaczymy na sport. Po prostu takie działania nie będą miały sensu bo jeszcze bardziej przytyjemy.
    Na spalanie tkanki tłuszczowej polecam zarówno ćwiczenia wytrzymałościowe takie jak bieganie, spacery czy orbitrek. Jak również ćwiczenia z ciężarkami (ćwiczenia siłowe). Najlepiej połaczenie tych dwóch aktywności. Dzięki temu zrzucimy kalorie ale rownież ładnie wymodelujemy ciało.
    Swoją drogą polecam stronkę:
    https://fitwatch.pl/

    Można poczytać sobie o polecanych dietach oraz o zajęciach sportowych.

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Chcę być informowany/a o odpowiedziach