Sunday, April 18, 2021
Home / Moda  / Trendy  / Co wspólnego ma kichanie z orgazmem? Moda i kobiety od seksu

Co wspólnego ma kichanie z orgazmem? Moda i kobiety od seksu

Joanna Hawrot nadała swoim działaniom kontekst społeczny, tworząc oprócz kolekcji modowej, szeroki komunikat z nią związany

Marta Niedźwiecka

Marta Niedźwiecka / fot. materiały prasowe

#SHUNGA_GIRLS – Maria Sadowska, Jaga Hupało, Marta Niedzwiecka i Julia Izmałkowa. Na zaproszenie Joanny Hawrot stworzyły kampanię wspierającą kobiety, które na co dzień borykają się z brakiem możliwości swobodnego wyrażania swojej kobiecości. Ambasadorki projektu otwarcie mówią, o tym jak fundamentalną rolę w życiu pełnią świadoma erotyka, namiętność i ciało

Marysia Sadowska

Marysia Sadowska / fot. materiały prasowe

W ramach projektu powstała kolekcja inspirowana japońskimi drzeworytami erotycznymi #SHUNGA oraz film wieńczący projekt – #SHUNHA_GIRLS.

– Mówi się, że oświecenie można osiągnąć na trzy sposoby. Pierwszy to medytacja, długa, żmudna droga, ale najbardziej skuteczna. Drugi to kichanie – moment, w którym nie jesteśmy w stanie niczego kontrolować. Trzeci sposób to orgazm – chwila, w której w naturalny sposób jesteśmy tu i teraz – mówi Jula Izmałkowa.

– Powodem dla którego zdecydowałam się zabrać głos w sprawie świadomej seksualności była praca nad współczesnymi interpretacjami erotyków japońskich. Okazało się, że kobiety alergicznie reagują na sceny miłosne na ubraniach. Był to dla mnie bodziec do działania. Namacalnie doświadczyłam, że wciąż mamy kłopot by swobodnie mówić o erotyce. Dlatego postanowiłam stworzyć projekt, w którym otwarcie mówi się o tym, że kobiecość i seksualność jest siłą napędową do twórczego działania i życiowego spełnienia. Zaprosiłam kobiety, które w moim odczuciu pełnymi garściami czerpią ze swojej natury, nie wstydzą się o seksie mówić ani się nim twórczo zajmować. Marysia Sadowska była dla mnie wielką inspiracją odkąd zobaczyłam jej film „Sztuka kochania”, wiedziałam że temat seksualności ma doskonale przepracowany, Jaga Hupało jest kwintesencją tajemniczej kobiecości, którą przekłada na budowanie piękna na co dzień, Marta Niedźwiecka, jest najbardziej znanym sex coachem w Polsce i rzeczowo podeszła do tematu, konkretnie odnosząc się do naszych lęków i obaw. Jula Izmałkowa jest podróżniczką i badaczką, która patrzy na temat sexualności globalnie i wielokulturowo –mówi pomysłodawczyni projektu, Joanna Hawrot.

Sztuka, biznes, psychologia i coaching za sprawą bohaterek, łączą się w jeden spójny głos, który mówi o relacjach w związku i z sobą samym. Film jest krótkim przesłaniem i inspiracją nie tylko dla kobiet, ale także dla mężczyzn, którzy jak mówi Marysia Sadowska, powinny się cieszyć z naszej seksualnej świadomości i z niej czerpać.

Marta Niedźwiecka

Marta Niedźwiecka / fot. materiały prasowe

Julia Izmałkowa

Julia Izmałkowa / fot. materiały prasowe

Joanna Hawrot, po raz pierwszy nadała swoim działaniom kontekst społeczny, tworząc oprócz kolekcji modowej, szeroki komunikat z nią związany. Film spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem, wieloma głosami świadczącymi o tym, że warto wciąż poszukiwać nowych form wyrazu dla erotyki i współczesnej formy kobiecości.
Oficjalna premiera filmu odbyła się podczas tegorocznej edycji festiwalu filmowego OFF CAMERA w Krakowie.

JAGA HUPAŁO

Jaga Hupało / fot. materiały prasowe

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Chcę być informowany/a o odpowiedziach