Home / Moda  / Trendy  / Re:interpretacja bursztynu

Re:interpretacja bursztynu

Zainteresowana nowościami w modzie? Poznaj nową kategorię biżuterii.

fot. Re:sin

Wiosna to czas zmian – w naturze, w modzie, a także w każdej z nas. Przyroda się zieleni, projektanci prezentują nowe kolekcje, a redakcja Miasta Kobiet wyszukuje dla Was modowe perełki. Choć w tym przypadku lepiej będzie powiedzieć: bursztynki…

fot. Re-sin

fot. re:sin

Są takie dziedziny, w których polscy projektanci są klasą dla siebie. Tak jest w branży bursztynniczej: my, potem długo nikt. Wody Bałtyku obfitują w bursztyn najwyższej światowej klasy, a tradycja rzemiosła bursztynniczego sięgająca XV w. dopełnienia sukces. Każdego roku po Złoto Bałtyku na targi do Polski przyjeżdżają tysiące kupców z całego świata, w szczególności z Chin, Europy Zachodniej oraz krajów Zatoki.

Bursztyn to naturalny surowiec, który piękno zyskuje w procesie starannej ręcznej obróbki. Od poczucia estetyki projektanta i kunsztu rzemieślnika zależy ostateczny charakter biżuterii. Do produkcji najbardziej prestiżowych wyrobów wykorzystuje się pożądane i rzadkie odmiany bursztynu, np. nieprzeźroczysty bursztyn biały.

Z wielką przyjemnością opisujemy sukcesy polskich marek, szczególnie tych, które odważnie i bez kompleksów rywalizują na arenie międzynarodowej. Znakomitym przykładem jest firma re:sin. To współczesna i designerska reinterpretacja bursztynu. „Resin” oznacza żywicę, z której przez czterdzieści milionów lat kształtował się bursztyn. Z kolekcji firmy obejmującej bransoletki, naszyjniki i okulary, szczególne wrażenie wywierają te ostatnie. Są to prawdopodobnie jedyne na świecie okulary przeciwsłoneczne zdobione naturalnym bursztynem. Każda para jest niepowtarzalna, nie ma bowiem dwóch identycznych bursztynów. Efektu wyjątkowości dopełnia czternastokaratowe złocenie. To więcej niż okulary, to nowa kategoria biżuterii.

fot. Re:sin

fot. re:sin

Właścicielki marki re:sin, siostry Karolina i Monika Adamczyk, do wytwarzania biżuterii wykorzystują polskie zasoby bursztynu. Stawiają sobie również za cel przedstawienie tego kruszca w nowej odsłonie: eleganckiej, nowoczesnej, zarazem ponadczasowej. Trzymamy mocno kciuki za powodzenie tej ambitnej polskiej marki!

fot. Re:sin

fot. re:sin

Więcej o marce re:sin można dowiedzieć się na:
www.re-sin.com


www.instagram.com/re.sin

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Czemu pytam?

Chcę być informowany/a o odpowiedziach