Thursday, August 11, 2022
Home / Ludzie  / Kre-aktywne  / Regifting – nie tylko trend, ale również sposób by zaoszczędzić pieniądze

Regifting – nie tylko trend, ale również sposób by zaoszczędzić pieniądze

Regifting, to popularny w Stanach Zjednoczonych oraz Europie trend, który nie tylko pozwala na oszczędność, ale również jest przyjazny środowisku.

Regifting, to popularny w Stanach Zjednoczonych oraz Europie trend, który nie tylko pozwala na oszczędność, ale również jest przyjazny środowisku. Badania TNS dla eBay* pokazują, że Polacy planują przeznaczyć na prezenty, budżet w wysokości 486,27 PLN. Średnio w ubiegłym roku otrzymali jeden nietrafiony prezent, a regifting jest mądrym rozwiązaniem dla tych, którzy zostali obdarowani niedoskonałymi podarunkami.

Regifting - nie tylko trend, ale również sposób by zaoszczędzić pieniądze

Regifting – nie tylko trend, ale również sposób by zaoszczędzić pieniądze / fot. fotolia

Badanie pokazuje, że kupno prezentów nie jest prostym zadaniem, 29% respondentów uważa, że prezenty dla dzieci są najłatwiejsze do zrealizowania, 27% wskazało partnerów, jako osoby, którym najtrudniej jest kupić podarunek. Co ciekawe, 16% respondentów wskazało wycieczkę, jako najbardziej pożądany prezent, ale tylko 1% spodziewa się znaleźć taki podarunek pod choinką. 17% respondentów wskazało skarpetki i bieliznę, jako najmniej pożądany prezent, ale 9% uważa, że właśnie tym zostaną obdarowani.

Polacy wyceniają zeszłoroczne nietrafione prezenty, jakie otrzymali na kwotę 149,72 PLN, co stanowi niemal 1/3 ogólnego budżetu przeznaczonego na prezenty. Większość (37%) respondentów zakłada, że nieudane prezenty zatrzyma, 10% sprzeda, a 17% przekaże je innej osobie.

Regifting to ciekawy trend, który pomaga oszczędzić pieniądze, ale muszą zostać zachowane pewne zasady, aby zakończyć proces udaną sprzedażą:

– Starannie zapakuj przedmiot

– Zaznacz, że przedmiot jest świątecznym prezentem

– Podaj pierwotną cenę produktu, oraz podkreśl, jaka obowiązuje zniżka

– Zadbaj o atrakcyjne zdjęcie

– Podaj jak najwięcej szczegółów dotyczących przedmiotu

*Badanie przeprowadzone przez TNS OBOP dla eBay Polska na grupie 1059osób w wieku 16-54 w listopadzie 2013.

(źródło: materiał prasowy)

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ