Home / Inne  / Fotogaleria  / Relacja z inauguracji Ogólnopolskiej Kampanii Pozytywny Egoizm. Przełącz się na EkoBycie!

Relacja z inauguracji Ogólnopolskiej Kampanii Pozytywny Egoizm. Przełącz się na EkoBycie!

20 kwietnia br. w warszawskim Traffic Clubie odbyło się pierwsze wydarzenie inaugurujące trasę Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej Pozytywny Egoizm. Przełącz się na EkoBycie! po Polsce. Co się działo? Jako Patron Kampanii zapraszamy na relację!

20 kwietnia br. w warszawskim Traffic Clubie odbyło się pierwsze wydarzenie inaugurujące trasę Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej Pozytywny Egoizm. Przełącz się na EkoBycie! po Polsce. Co się działo? Jako Patron Kampanii zapraszamy na relację!

Pozytywny Egoizm. Przełącz się na EkoBycie!

Zdjęcie 1 z 14

Fot. Wojtek Rosegnal

[Not a valid template]

 

Centralny punkt programu stanowiły warsztaty promujące świadomy i zdrowy styl życia, które poprowadził dr Tomasz Skalski. Podczas 3 bloków warsztatowych uczestnicy m.in. poznali techniki zarządzania wewnętrzną energią i budowania automotywacji do działania, zdobyli umiejętności tworzenia partnerskich relacji i radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, a także dowiedzieli się, w jaki sposób stawiać sobie ekologiczne cele i usuwać mentalne blokady.

Następnie uczestnicy wzięli udział w interaktywnym warsztacie „mała-wielka pielęgnacja według tołpa®”. Każdy mógł skorzystać z indywidualnych porad dermokonsultantek tołpa®, a następnie dietetyków Centrum Dietetycznego Naturhouse Warecka 9 oraz degustować soki marki Gomar Pińczów.

Gościem specjalnym wydarzenia była Monika Mrozowska – podczas rozmowy, aktorka i propagatorka zdrowego stylu życia, zdradziła swoje sposoby na pozyskiwanie energii do działania, a następnie przygotowała dla uczestników kulinarne niespodzianki: krupnik z kaszą orkiszową i tofu oraz tartinki z pastą z buraków.

Na zakończenie rozlosowane zostały nagrody od partnerów i patronów Kampanii: zaproszenia na spektakle w Teatrze Kamienica, voucher na kurację odchudzającą pod okiem dietetyków z Centrum Dietetycznego NaturHouse Warecka 9, zestawy kosmetyków marki tołpa® oraz płyty DVD z warsztatem multimedialnym z pozytywnego egoizmu.

Wszyscy uczestnicy otrzymali prezenty od partnerów strategicznych Kampanii — zestawy kosmetyków marki tołpa® o wartości 50 zł oraz soki marki Gomar Pińczów. Wyszli natomiast z ogromną dawką wiedzy i pozytywnej energii.

Zapraszamy do obejrzenia relacji filmowej!

pod naszym patronatem

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Czemu pytam?

Chcę być informowany/a o odpowiedziach