Pokolenie Y (video)
Każdy, kto chce efektywnie sprzedać produkt, albo zrobić dobrą reklamę musi wiedzieć, jak trafić do wymagającego młodego klienta. Premium TV i Viacom Polska dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z przedstawicielami polskich domów mediowych i
Każdy, kto chce efektywnie sprzedać produkt, albo zrobić dobrą reklamę musi wiedzieć, jak trafić do wymagającego młodego klienta. Premium TV i Viacom Polska dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z przedstawicielami polskich domów mediowych i działów marketingu.
Na specjalnie zorganizowaną konferencję zaproszono ekspertów współtworzących sukces miedzy innymi stacji MTV. Oni o pokoleniu Y i markach, które radzą sobie z nim najlepiej, wiedzą wszystko. Swoimi spostrzeżeniami podzielili się także autorzy amerykańskiego bestsellera „How Cool Brands Stay Hot: Branding to Generation Y”.
Żródło: x-news.pl