Tuesday, June 22, 2021
Home / PARTNER MK  / Pink Revitalash Global Mission

Pink Revitalash Global Mission

Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi. Z tej okazji ukazuje się limitowana edycja znanej odżywki do rzęs PINK RevitaLash®.

Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi. Z tej okazji ukazuje się limitowana edycja znanej odżywki do rzęs PINK RevitaLash®. 10 proc. dochodu ze sprzedaży tego produktu wspiera Amazonki na całym świecie.

Pink-nor

fot. materiały prasowe

Marka RevitaLash® była specjalnym prezentem doktora Michaela Brinkenhoffa dla żony, Amazonki Gayle Brinkenhoff. Rodzinna firma od 9 lat prowadzi działania na rzecz kobiet chorych na raka piersi oraz wspiera inicjatywy badawcze nad rakiem na całym świecie. W Polsce wyłącznym dystrybutorem marki RevitaLash® jest firma PlazanetTM, która również, i to już od sześciu lat, prowadzi akcję „Zdrowy Nawyk, Zdrowe Piersi”. Bierze w niej udział ponad 7000 gabinetów medycyny estetycznej i spa, wspierając działalność ogólnopolskiej Federacji Stowarzyszeń „Amazonki” oraz upowszechniając informacje na temat profilaktyki raka piersi.
Produkty RevitaLash® to skuteczność i bezpieczeństwo, potwierdzone przez pięć niezależnych instytutów badawczych na świecie. Kupując odżywkę do rzęs Pink RevitaLash®, kobiety nie tylko spełniają marzenie o pięknych rzęsach, ale także dokładają swoją cegiełkę do działań na rzecz walki z rakiem piersi oraz inicjatyw edukacyjnych.

Produkty marki RevitaLash® są dostępne wyłącznie w klinikach medycyny estetycznej, gabinetach kosmetycznych i spa oraz na www.revitalash.com.pl

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Chcę być informowany/a o odpowiedziach