Monday, October 7, 2024
Home / Moda  / Design  / Paul McCartney twarzą JBL

Paul McCartney twarzą JBL

Kilka dni temu na ulicach największych miast w Polsce pojawiły się billboardy z Paulem McCartneyem. Czy gwiazdor planuje u nas koncert? Na plakatach zabrakło informacji, kiedy i w jakim mieście miałoby to nastąpić…

Paul McCartney twarzą JBL

Kampania reklamowa JBL, Paul McCartney

Kilka dni temu na ulicach największych miast w Polsce pojawiły się billboardy z Paulem McCartneyem. Czy gwiazdor planuje u nas koncert? Na plakatach zabrakło informacji, kiedy i w jakim mieście miałoby to nastąpić…

Paul McCartney twarzą JBL

Kampania reklamowa JBL, Paul McCartney, fot. mat. prasowe

Hear the truth (usłysz prawdę)
Okazuje się, że fani ex Beatlesa będą musieli jeszcze poczekać. Nie chodzi bowiem o koncert, ale o najnowszą kampanię marki JBL „Hear the truth”, której twarzą został Paul McCartney.
Spot reklamowy z udziałem Paula McCartneya, pokazano w tym roku po raz pierwszy podczas tegorocznej ceremonii rozdania nagród Grammy. To nie tylko historia miłości ukazana na tle deszczowego Londynu, ale również opowieść o roli głośników JBL w życiu muzyka na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=92m7-D-1o3Y]

 

Reklamówkę wyreżyserował Martin Campbell, reżyser m.in. filmu Casino Royale o przygodach Jamesa Bonda. Wcześniej Campbell wyreżyserował reklamę z Jennifer Lopez w ramach kampanii Harman Kardon „Beautiful Sound”.

My Valentine
Spot „Hear the truth” oparty jest o najnowszy singiel Paula McCartneya „My Valentine” z albumu „Kisses on the Bottom”. Ten nastrojowy utwór dostał się też na najnowszą, dwunastą już płytę z serii „Smooth Jazz Cafe”, popularną kompilację najlepszych utworów stworzoną przez ikonę dziennikarstwa muzycznego Marka Niedźwieckiego.

Paul McCartney twarzą JBL
Z kolei oryginalny teledysk „My Valentine”, a właściwie trzy jego wersje, które można obejrzeć na youtube zachwycają czarno-białym obrazem z Natalie Portman i Johnym Deepem, którzy przy dźwiękach gitary Erica Claptona opowiadają treść utworu językiem migowym. Podobno od samego początku Paul McCartney chciał osobiście wyreżyserować klip, jednak na pomysł użycia języka migowego i zaproszenie znanych aktorów wpadła jego córka Stella, która miała powiedzieć – Tato, piękno leży w prostocie.

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=f4dzzv81X9w]

 

Po pierwsze design
Marka JBL cieszy się renomą wśród muzyków na całym świecie już od ponad 65 lat. JBL nie tylko nagłośnił olimpiadę w Pekinie, a w Polsce stadiony na Euro 2012, ale jest przede wszystkim producentem głośników, który kładzie duży nacisk na design. Opływowe linie, bogata kolorystyka i supernowoczesny wygląd sprawiają, że urządzenia tej marki idealnie dopasowują się do każdego nowoczesnego wnętrza i… ubioru.
Jedną z najnowszych propozycji marki jest stacja dokująca do iPhone’a JBL On Beat Extreme, której nieco awangardowy kształt komponuje się z minimalistycznymi produktami Apple. Podobnie rzecz ma się z mieszczącym się w dłoni, lekkim przenośnym głośnikiem multimedialnym JBL On Tour Micro. Dla odważniejszych, dobrą propozycją mogą okazać się głośniki satelitarne JBL Spyro w kształcie… kwiatów.

Paul McCartney twarzą JBL

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ