Paul McCartney twarzą JBL
Kilka dni temu na ulicach największych miast w Polsce pojawiły się billboardy z Paulem McCartneyem. Czy gwiazdor planuje u nas koncert? Na plakatach zabrakło informacji, kiedy i w jakim mieście miałoby to nastąpić…
Kilka dni temu na ulicach największych miast w Polsce pojawiły się billboardy z Paulem McCartneyem. Czy gwiazdor planuje u nas koncert? Na plakatach zabrakło informacji, kiedy i w jakim mieście miałoby to nastąpić…
Hear the truth (usłysz prawdę)
Okazuje się, że fani ex Beatlesa będą musieli jeszcze poczekać. Nie chodzi bowiem o koncert, ale o najnowszą kampanię marki JBL „Hear the truth”, której twarzą został Paul McCartney.
Spot reklamowy z udziałem Paula McCartneya, pokazano w tym roku po raz pierwszy podczas tegorocznej ceremonii rozdania nagród Grammy. To nie tylko historia miłości ukazana na tle deszczowego Londynu, ale również opowieść o roli głośników JBL w życiu muzyka na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=92m7-D-1o3Y]
Reklamówkę wyreżyserował Martin Campbell, reżyser m.in. filmu Casino Royale o przygodach Jamesa Bonda. Wcześniej Campbell wyreżyserował reklamę z Jennifer Lopez w ramach kampanii Harman Kardon „Beautiful Sound”.
My Valentine
Spot „Hear the truth” oparty jest o najnowszy singiel Paula McCartneya „My Valentine” z albumu „Kisses on the Bottom”. Ten nastrojowy utwór dostał się też na najnowszą, dwunastą już płytę z serii „Smooth Jazz Cafe”, popularną kompilację najlepszych utworów stworzoną przez ikonę dziennikarstwa muzycznego Marka Niedźwieckiego.
Z kolei oryginalny teledysk „My Valentine”, a właściwie trzy jego wersje, które można obejrzeć na youtube zachwycają czarno-białym obrazem z Natalie Portman i Johnym Deepem, którzy przy dźwiękach gitary Erica Claptona opowiadają treść utworu językiem migowym. Podobno od samego początku Paul McCartney chciał osobiście wyreżyserować klip, jednak na pomysł użycia języka migowego i zaproszenie znanych aktorów wpadła jego córka Stella, która miała powiedzieć – Tato, piękno leży w prostocie.
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=f4dzzv81X9w]
Po pierwsze design
Marka JBL cieszy się renomą wśród muzyków na całym świecie już od ponad 65 lat. JBL nie tylko nagłośnił olimpiadę w Pekinie, a w Polsce stadiony na Euro 2012, ale jest przede wszystkim producentem głośników, który kładzie duży nacisk na design. Opływowe linie, bogata kolorystyka i supernowoczesny wygląd sprawiają, że urządzenia tej marki idealnie dopasowują się do każdego nowoczesnego wnętrza i… ubioru.
Jedną z najnowszych propozycji marki jest stacja dokująca do iPhone’a JBL On Beat Extreme, której nieco awangardowy kształt komponuje się z minimalistycznymi produktami Apple. Podobnie rzecz ma się z mieszczącym się w dłoni, lekkim przenośnym głośnikiem multimedialnym JBL On Tour Micro. Dla odważniejszych, dobrą propozycją mogą okazać się głośniki satelitarne JBL Spyro w kształcie… kwiatów.