Sunday, September 27, 2020
Home / Moda  / Patrizia Aryton ‒ druga odsłona projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”

Patrizia Aryton ‒ druga odsłona projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”

Marka Patrizia Aryton nieprzypadkowo rezygnuje z regularnych sesji z modelkami, na rzecz interesujących osobowości, które mobilizują kobiety do działania

patrizia-aryton-miasto-kobiet

fot. Marcin Biedroń

Moda jest indywidualnym zjawiskiem, które towarzyszy nam od urodzenia. Szczególnie bliska Kobietom, które były inspiracją dla rodzinnej firmy Patrizia Aryton do drugiej odsłony kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”  na sezon jesień-zima 2020. Pewne siebie, odpowiedzialne i świadome swoich wyborów, spełniające się w życiu codziennym oraz biznesowym, przemierzające świat według swoich zasad. Takie są również Kobiety, które tworzą kolekcje w marce słynącej z najlepszych płaszczy i garniturów w Polsce. Zlokalizowana na terenie Kaszubskiego Parku Krajobrazowego marka w nowym sezonie z pełną odpowiedzialnością rezygnuje z naturalnych futer i futrzanych dodatków

 

Świadomość to pojęcie, które często pojawiało się w rozmowach przy pracy nad kolekcją jesień-zima 2020. Łączy w sobie umysł i uczucia, wykorzystywane podczas projektowania, ale również bliskie bohaterkom,  prezentującym nowe projekty marki. Ich działalność, wiedza oraz zaangażowanie w społeczne projekty są bliskie filozofii pochodzącej z Kaszub firmy, która od początku istnienia była skupiona wokół płci pięknej. Projekt „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” jest wielowymiarowym hołdem kobiecości, który przedstawia sylwetki inspirujących Kobiet.

Po 30 latach na rynku mody marka Patrizia Aryton nieprzypadkowo rezygnuje z regularnych sesji z modelkami, na rzecz interesujących osobowości, które może zakomunikować swoim Klientom. Mobilizują do działania, akceptują siebie w stu procentach, pokazują, jak w dzisiejszych czasach spełnić się i żyć w zgodzie ze sobą i swoim logicznym światopoglądem.

Kolekcja Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2020 powstała w duchu kreowania świadomej mody, tak samo jak świadome i wiarygodne są bohaterki sesji zdjęciowej. Projekty oparte na ponadczasowych formach, przedstawione jako reinterpretacja klasyki, podkreślają wyraziste sylwetki naturalnych modelek. Biznesowe konstrukcje przełamane są sportową elegancją, która jest wprowadzana do kolekcji od dwóch sezonów. Elegancja nie kończy się na kolorze czarnym. Dlatego w kolekcji użyto sporo ciepłych beży, odcieni brązu, jak i uwielbianych przez Klientki uniwersalnych kameli. Czekoladowa kolorystyka przełamana jest chłodnymi szarościami oraz taupe. Kobiece power looki to inspiracje z żurnali z lat 80’, łączące szlachetną kolorystkę z najwyższej jakości materiałami.

Tkaniny, które wybraliśmy do sezonu jesień-zima 2020, to najwyższa próba tkanin naturalnych (alpaka, kaszmir, jedwab). Jednocześnie za każdym razem, gdy sięgaliśmy z moim zespołem po tkaniny celulozowe, weryfikowaliśmy, czy na pewno były produkowane przy zmniejszonym udziale wody i z ograniczeniem szkodliwych barwników. Jeśli natomiast pojawiają się tkaniny syntetyczne, to są to tkaniny produkowany we Włoszech i uzyskane z włókna poddanego recyclingowi

– opowiada o nowej kolekcji Dyrektorka Kreatywna marki Patrizia Aryton, Patrycja Cierocka-Szumichora.

Mając finalny wpływ na kolekcję wie, że na marce Patrizia Aryton również spoczywa odpowiedzialność społeczna.

Dodatkowo od tego sezonu marka Patrizia Aryton zrezygnowała z futer oraz futrzanych dodatków. Wszystkie użyte tkaniny zostały przez nas skrupulatnie zweryfikowane, aby nie mogły rozczarować Klientów. W ten sposób inwestujemy w długowieczność produktu

– mówi.

Widoczny w stylizacjach duch współczesności to nowa interpretacja kobiecości. Wyrazista, delikatna i przede wszystkim wygodna. Marka proponuje nieoczywiste połączenia: do eleganckiego płaszcza załóż czapkę beanie; do camelowej dyplomatki – dres; a do białej koszuli – bomberkę lub mięsisty dres. W modelach nie brakuje wielosezonowych propozycji takich jak trencz, sukienka tuba, szmizjerka albo dyplomatka.

Kolekcja jesień-zima 2020 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepie online oraz salonach marki w całej Polsce. W drugiej odsłonie kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” poznajemy 6 bohaterek prezentujących kolekcję jesień-zima 2020. Wizerunki będą sukcesywnie pokazywane na kanałach internetowych marki Patrizia Aryton oraz w salonach firmowych na terenie Polski. We wrześniu 2020 zostanie uruchomiona specjalna platforma do  zgłoszeń do kolejnej edycji projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą”.

W odsłonie jesienno-zimowej wystąpiły:

adamska-miasto-kobiet

fot. Marcin Biedroń

 

 

 

Ilona Adamska

Ma za sobą przygodę z koszykówką, była też modelką, a dzisiaj… No właśnie, gdyby zadać pytanie, co zawodowo robi Ilona Adamska, łatwiej by było chyba odpowiedzieć, czego nie robi. Wydaje popularne czasopismo Law Business Quality, prowadzi kilka portali, pisze książki, organizuje biznesowe konkursy i gale, ale przede wszystkim integruje. Marzy o tym, by być polską Oprah Winfrey, inspirującą kobiety do walki o siebie, o własną tożsamość i rozwój. Wierzy, że z pomocą Boga, któremu powierzyła swoje życie, jej marzenie się spełni.

 

 

chrapkiewicz-miasto-kobiet

fot. Marcin Biedroń

 

 

Angelika Chrapkiewicz-Gądek

Mieszka w Krakowie. Uwielbia podróże, jest mówczynią inspiracyjną i trenerką osobistą. Czy można zdobywać szczyty, mimo rdzeniowego zaniku mięśni? Angelika Chrapkiewicz-Gądek udowadnia, że choroba w niczym nie przeszkadza, jeśli ma się odpowiednią motywację, determinację i dobrych ludzi wokół siebie. Wtedy można zdobywać szczyty, zarówno te górskie, dosłowne, jak i te w ujęciu metaforycznym, do których droga wytyczana jest przez los, marzenia i hart ducha.

 

 

 

klepka-miasto-kobiet

fot. Marcin Biedroń

 

 

Marta Klepka

Dyrektorka hotelu Blow Up Hall 5050 w Poznaniu, inicjatorka i organizatorka konferencji #byckobietaontour. Jesteś idealna, kiedy nie musisz robić niczego na pokaz, dla taniego poklasku. Kiedy żyjesz tak jak lubisz, tak jak czujesz, kiedy możesz odpuścić, pozwolić sobie na gorszy dzień. Jesteś idealna, kiedy wiesz, że masz te 5 kg więcej, ale nie przesłania ci to życia. Taką filozofię życia ma Marta Klepka, wychowanka Grażyny Kulczyk, na co dzień dyrektor hotelu, a po godzinach inicjatorka szeregu działań na rzecz rozwoju zawodowego kobiet.

 

 

parafianowicz-miasto-kobiet

fot. Marcin Biedroń

 

 

 

Joanna Parafianowicz

Pani Adwokat z Warszawy. „Dziękuję za poradę, abym zamknęła Pokój Adwokacki – nie zrobię tego, bo niezależnie od poglądów niektórych z Was od dobrych kilku lat pokazuję w nim, że adwokat potrafi przemówić ludzkim głosem. Dla wielu osób to ważne”. Ten cytat, pochodzący z bloga Pokój Adwokacki, idealnie charakteryzuje jego autorkę, Joannę Parafianowicz. Propaguje ona etos prawniczy, przełamuje stereotypy, piętnuje przywary zawodu i pokazuje jego prawdziwe oblicze.

 

 

wodynska-miasto-kobiet

fot. Marcin Biedroń

 

 

Natalia Wodyńska-Stosik

Prawniczka, propagatorka zdrowego stylu życia, triathlonistka amatorka. T jak treningi, R jak rodzina, I jak inspiracje. Te trzy litery i hasła definiują Natalię Wodyńską-Stosik, znaną w sieci dla rzeszy sympatyków jako TriMama. Gdy dostała od losu drugie życie, wiedziała, że nie będzie ono miało takiego znaczenia, jeśli nie rozmnoży dobra, którego doświadczyła od ludzi w czasie choroby. Dziś sama jest posłanką dobra, siewczynią pozytywnej energii, dostarczycielką motywacji i wzorem do naśladowania dla tysięcy kobiet w całej Polsce.

 

 

 

zarzycka-miasto-kobiet

fot. Marcin Biedroń

 

 

 

 

Sylwia Zarzycka

Radczyni prawna, prezeska Fundacji Między Niebem a Ziemią. Nie ma piękniejszej miłości niż miłość rodziców do chorych dzieci – tak twierdzi Sylwia Zarzycka. Przypadkowe spotkanie z mamą nieuleczalnie chorej dziewczynki zmieniło jej życie na zawsze. Jak sama mówi, nadało jej życiu sens i wartość, bo tym jest dla niej pomoc dzieciom, dla których nie ma ratunku i rodzinom, które dla swoich dzieci poświęciły wszystko.

 

 

 

aneta-pondo-miasto-kobiet

fot. Marcin Biedroń

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uczestniczką pierwszej edycji projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” (wiosna/lato 2020) była Aneta Pondo, Redaktorka Naczelna „Miasta Kobiet”.

 

 

 

 

 

 

cierocka-miasto-kobiet

Patrycja Cierocka-Szumichora, fot. mat. prasowe

 

PATRIZIA ARYTON to polska marka rodzinna. Do 2015 roku funkcjonowała pod nazwą ARYTON. W 26. rocznicę założenia firmy przeszła lifting wizualnej komunikacji, a PATRIZIA ARYTON stała się oficjalną nazwą marki. W 2019 roku brand obchodził 30-lecie swojej działalności na polskim rynku. Nowy wizerunek marki tworzy Patrycja Cierocka-Szumichora, Dyrektor Kreatywna. Pod jej bacznym okiem powstają kolekcje w duchu nowoczesnej klasyki. Ekskluzywne tkaniny, wyrafinowane kolory oraz wysokie krawiectwo są najważniejszymi atrybutami marki. Każdy model od pierwszej kreski projektanta, poprzez konstrukcję, dobór tkaniny oraz profesjonalne szycie jest starannie wykonany według najwyższych standardów jakości potwierdzonych certyfikatem ISO 9001:2008, z wykorzystaniem jednej z najbardziej nowoczesnych linii produkcyjnych w Polsce.

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Chcę być informowany/a o odpowiedziach