Niezawodne metody na zwiększenie ruchu na firmowej stronie internetowej. Tak pozyskuje się klientów z sieci
Zależy ci na stabilnej, wysokiej pozycji w Google?
Własny serwis www posiada znakomita większość polskich przedsiębiorstw. Jednak nie wszystkie potrafią w pełni wykorzystać potencjał, jaki kryje się w internecie – a zwłaszcza wyszukiwarce Google. Używa jej ponad 94% polskich użytkowników sieci! Odpowiednie działania pozwalają ściągać na witrynę zdecydowanie więcej osób, czyli potencjalnych klientów. Grunt to znaleźć się na pierwszej stronie wyników na często wpisywane frazy
Zależy ci na stabilnej, wysokiej pozycji w Google? Postaw na SEO i pozycjonowanie
Amerykański serwis słynie z tego, że szereguje zindeksowane serwisy według przydatności dla internauty. Stale udoskonalane algorytmy oceniają m.in. przejrzystość strony, jakość zamieszczonych na niej treści, częstotliwość aktualizacji, a nawet dopasowanie geolokalizacyjne. Specjaliści szacują, że liczba czynników rankingowych Google wynosi ponad 200, a ich pełna lista stanowi jedną z najpilniej strzeżonych tajemnic przemysłowych. Warto zatem zwrócić baczną uwagę na wytyczne dla webmasterów, które publikuje amerykański gigant.
Dostosowanie własnej strony internetowych do zawartych w nich norm zdecydowanie zwiększa szansę na to, że boty Google wysoko ocenią serwis www twojej firmy i umieszczą go na jednej z czołowych pozycji w wynikach wyszukiwania (tzw. SERP).
Optymalizacja strony według standardów Google przynosi długotrwałe efekty. Trzeba jednak na bieżąco śledzić trendy w branży, gdyż niektóre zmiany w algorytmach można zauważyć jedynie po dogłębnej analizie danych, np. liczby zindeksowanych podstron. Profesjonalne, kompleksowe pozycjonowanie może zwiększyć zyski firmy nawet o 70% w ciągu kilku miesięcy
– tłumaczy specjalista SEO z firmy AFTERWEB. Skąd takie liczby? Ze statystyk jasno wynika, iż witryny z pierwszych miejsc SERP mają łącznie ok. 95% udziałów w całym ruchu, jaki w internecie generuje wyszukiwarka.
Oczekujesz najszybszych efektów? Zainwestuj w reklamy Google Ads
Interesującym uzupełnieniem działań podejmowanych w ramach pozycjonowania będzie promowanie się za pośrednictwem systemu linków sponsorowanych. Google Ads funkcjonuje na zasadzie Pay Per Click, czyli płaci się wyłącznie za te reklamy, które przyniosły pożądany efekt w postaci kliknięcia przekierowującego do stosownego serwisu lub na którąś z podstron. Ile wynosi koszt pozyskania jednego użytkownika? To zależy m.in. od popularności frazy oraz stawek, jakie są w stanie zapłacić rynkowi konkurenci. Platforma Ads pozwala do każdej reklamy wprowadzić szereg warunków (godziny wyświetlania, zasięg, maksymalny budżet itd.), warto zatem korzystać z pomocy firm, które fachowo zajmują się planowaniem kampanii i potrafią spożytkować środki na taki ruch, który będzie przynosił konwersje.
Magda 14 stycznia, 2020
Google od czasu do czasu robi użytkownikom psikusa i zmienia zasady wyświetlania stron i trzeba być bardzo czujnym. Bez pomocy firm pozycjonujących strony bywa ciężko z utrzymaniem wysokiej pozycji.
Blog 26 stycznia, 2020
W ostatnim czasie na lepszą pozycje w google najlepiej działają artykuły sponsorowane z linkiem dofollow na innych blogach i stronach www powiązanych tematycznie z naszą. Parametr, który należy wziąć pod uwagę to ilość odwiedzin unikalnych użytkowników- im więcej tym lepiej. Taki artykuł może dużo kosztować, ale jego działanie również- warto.
Emil 17 lutego, 2021
Wzrost widoczności w wynikach wyszukiwania przekłada się na liczbę osób decydujących się na odwiedzenie naszej strony. Jeśli zależy nam aby być wyżej w wynikach organicznych, może warto zastanowić się nad pozycjonowaniem.