
Krzysztof Daukszewicz / fot. materiały prasowe
Na koniec tygodnia NCK przygotował sporą dawkę dobrej rozrywki. Komediowy spektakl, w wykonaniu Teatru Capitol, Krzysztof Daukszewicz w autorskim programie satyrycznym oraz Grupa MoCarta i Ireneusz Krosy razem na scenie
13 października (piątek), g. 19.00, Scena NCK
Krzysztof Daukszewicz – „Nareszcie w Dudapeszcie”

Krzysztof Daukszewicz / fot. materiały prasowe
Najnowszy, aktualizowany na bieżąco, autorski program satyryczny Krzysztofa Daukszewicza, opisujący wydarzenia polityczne, między innymi w najnowszym „Liście Ignacego do Hrabiego”, „Balladzie o wyklętych kredkach” czy „Balladzie o Rysiu Petru”.
14 października (sobota), g. 19.00, Scena NCK
„Skok w bok” – spektakl komediowy
A kto to? #próby #skokwbok #teatrcapitol #capitol #warsaw #teatr #premiera @joannamoroofficial @michal_malinowski_official @majlovocal
Teatr Capitol z Warszawy
Dwie pary z długoletnim stażem planują kolejne wspólne wakacje. Ta sama willa, te same atrakcje, no i oczywiście partnerzy ci sami. Aby więc ten urlop nie był nudny, mężowie postanawiają urozmaicić sobie letni wypoczynek i namówić żony do spędzenia wakacji oddzielnie. Komedia „Skok w bok” Donalda Churchilla i Peterea Yeldhama podbiła serca publiczności na londyńskim West Endzie oraz we Francji, Niemczech i RPA. Teraz przyszła pora na Polskę!
Obsada: Dorota Chotecka, Sławomir Zapała, Robert Wabich, Andżelika Piechowiak, Magdalena Wróbel, Delfina Wilkońska, Adam Fidusiewicz/Michał Malinowski
Reżyseria: Andrzej Rozhin
15 października (niedziela), g. 19.00, Scena NCK
Grupa MoCarta i Ireneusz Krosny – program kabaretowy

Krosny i Grupa MoCarta / fot. materiały prasowe
Grupa MoCarta – określana mianem „kabaretowego boysbandu smyczkowego” to wybitnie zdolni muzycy z ogromnym poczuciem humoru. Ich skecze polegają głównie na zabawie wszelkiego rodzaju muzyką.
Ireneusz Krosny – mim, który stworzył swoją własną, oryginalną technikę pantomimy, w której aktor nie gra w sposób symboliczny, ale bezpośredni, przez co staje się bliższy widzowi, któremu łatwiej podążać za treścią spektaklu.