Jak lepiej można było spędzić pierwszy dzień wiosny niż wśród zieleni, w gronie ciekawych kobiet i rozmawiając o ziołach? Taką okazję do zrobienia sobie wagarów od codzienności zaproponowała firma Vis Plantis, która tego dnia zorganizowała spotkanie poświęcone ich najnowszej marce Pharma Care
Pharma Care to marka naturalnych kosmetyków, w 100 proc. wegańskich, czerpiących życiodajną siłę z ziół i wyjątkowych składników aktywnych. Marka stawia na działania w duchu less-waste – wszystkie butelki i słoiki zostały wykonane w 100% z materiału pochodzącego z recyklingu.
Event rozpoczął się od swobodnego wykładu o tym jak wygląda proces tworzenia kosmetyków – od pomysłu do gotowego produktu, który może być dopuszczony do sprzedaży. O zawiłej drodze jaką musi pokonać kosmetyk zanim trafi na sklepowe półki, opowiedziały Dyrektorka R&D Jolanta Langer i Brand Managerka Małgosia Zielińska. Po części teoretycznej przyszedł moment na kreatywną twórczość na warsztatach florystycznych, na których uczestniczki miały możliwość stworzyć własne kompozycje z wiosennych kwiatów w doniczce, które później przyozdobiły ich domy.
Okazją do organizacji eventu, był start nowego profilu na Instagramie i Facebooku @pharmacare.kosmetyki, który ma za zadanie budować zaangażowaną społeczność wokół marki. Vis Plantis planuje dalszy rozwój Pharma Care, wierząc, że to właśnie w kosmetykach o bogatych, naturalnych składach oraz wytworzonych z poszanowaniem środowiska naturalnego, drzemie ogromny potencjał.
Kosmetyki te można znaleźć już m.in. w sieci Super-Pharm, wybranych sklepach Rossmann oraz w sklepie internetowym producenta.