Monika Jurczyk (OSA) w kampanii Chodzimisie.com
Od teraz „wygodne szpilki” to NIE oksymoron!
Tego lata obowiązuje wyłącznie jeden trend – wygoda! Dlaczego? Bo to moda ma podążać za nami, a nie na odwrót. Jesteśmy dokładnie takie, jakie chcemy być: spełnione, zadowolone ze swoich wyborów, łączymy wiele ról. Pracujemy zawodowo lub w domu. Jesteśmy modne lub klasyczne, energiczne lub spokojne, eleganckie albo w dżinsach. Dlatego twarzą pierwszej kampanii Chodzimisie.com – platformy z butami od polskich producentów, została Monika Jurczyk, felietonistka „Miasta Kobiet”, pierwsza polska osobista stylistka, specjalistka od zakupów, mama na wysokich obcasach, ale też wielbicielka długich spacerów w wygodnych (ale ładnych) butach
Tylko, wtedy gdy czujemy się ze sobą dobrze – wyglądamy dobrze. Wygodę gwarantują modne fasony: mule, czyli klapki na stabilnym obcasie, botki na słupku, mokasyny na klocku, marynarskie baletki czy sandały – płaskie lub na drewnianym obcasie. A czy szpilki mogą być wygodne? Niektórzy twierdzą, że „wygodne szpilki” to oksymoron. Warunkiem komfortu są doskonałe skóry i dobrze wyprofilowana podeszwa.
Wygoda i różnorodność były głównymi wyznacznikami wyboru butów na nową platformę Chodzimisie.com. Platformy, która skupia polskich producentów, żeby pomóc im wypłynąć na szerokie wody. Oferuje buty marek z tradycjami, dzięki czemu może ręczyć za ich jakość i pochodzenie.
Jednym z założeń platformy jest wspieranie fundacji, która zaopatruje w buty dzieci z najuboższych rodzin.
Zdjęcia do pierwszej kampanii wykonał Jacek Ura, retusz: Joanna Czaczkowska, make-up: Karolina Ciochoń, włosy: Sylwia Gawlik, stylizacja: Monika Jurczyk, Gosia Kuniewicz Osa Osobista Stylistka;
Wyróżnik stylu – co to takiego❓ Przeczytacie dzisiaj o tym u @osastylist #personalstylist #osa #blogpost #diversity #chodzimisie #madeinpoland #buty #baldaccini #style