Saturday, January 18, 2025
Home / Moda  / Trendy modowe  / Moda w kobiecość zaangażowana

Moda w kobiecość zaangażowana

Nosiłabyś?

Breast Reconstruction Awareness Day, zwany w Polsce Dniem Informacji o Rekonstrukcjach Piersi jest inicjatywą ogólnoświatową, mającą na celu profilaktykę zdrowotną, edukację w zakresie wiedzy dotyczącej nowotworów piersi i, co bardzo istotne, promowanie zabiegów rekonstrukcji piersi po mastektomii. Polska marka MOOVE wyprodukowała wyjątkowe t’shirt z motywującymi hasłami, z których sprzedaży część pieniędzy trafi do Fundacji Pełną Piersią. Nosiłabyś?

Małgorzacie Kożuchowskiej t-shirt przypadł do gustu / fot. materiały prasowe

„Z jednym cyckiem też można kochać” / fot. materiały prasowe

„Rak to tylko znak zodiaku” / fot. materiały prasowe

„Moje nowe życie” / fot. materiały prasowe

„Miałam raka mam życie” / fot. materiały prasowe

Założona przez trzy przyjaciółki, polska marka MOOVE od początku wspiera inicjatywę BRA DAY. Razem z Fundacją Pełną Piersią stworzyli unikalne projekty t’shirtów, na których widnieją grafiki wykonane przez kobiety, które przeszły mastektomie i rekonstrukcję piersi. Na klasycznych t’shirtach z najwyższej jakości lekko elastycznej bawełny Amazonki zaprojektowały motywujące hasła, które mają nieść pozytywny wydźwięk dla reszty kobiet. Nad ich przygotowaniem czuwała Małgorzata Czudak (współzałożycielka marki MMC), która poprowadziła specjalne warsztaty podczas, których powstały ręcznie malowane nadruki. Część dochodu ze sprzedaży trafi do Fundacji Pełną Piersią by wesprzeć promowanie zabiegów rekonstrukcji piersi po mastektomii.

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ