(Wideo sponsorowane) Mama miała rację
Ile razy żałowałaś decyzji podjętej wbrew radom twojej mamy? Ile razy, gdy coś poszło nie tak, karciłaś się w duchu, że trzeba było jej posłuchać?
Ile razy żałowałaś decyzji podjętej wbrew radom twojej mamy? Ile razy, gdy coś poszło nie tak, karciłaś się w duchu, że trzeba było jej posłuchać? Czasem mamy dość rad od naszych mam, ale z wiekiem coraz bardziej uświadamiamy sobie, że wiele z nich jest naprawdę wartościowych
Każda mama chce dla swojego dziecka jak najlepiej. Zazwyczaj przejawia się to właśnie
w dawaniu magicznych rad na przyszłość, które powinny ułatwić nam życie. I chociaż najczęściej okazuje się, że były właściwe, to nie zawsze chcemy ich słuchać. Lubimy chodzić swoimi ścieżkami i uczyć się na własnych błędach. Wszystko jest dobrze, dopóki plan układa się po naszej myśli. W momencie, gdy okazuje się, że podjęta decyzja była błędna, uświadamiamy sobie, że… mama miała rację. Że powinnyśmy były jej posłuchać, bo przewidziała niepowodzenie czy porażkę, której mogłybyśmy uniknąć. Dopiero wtedy doceniamy mądre słowa, które są oznaką troski i miłości do dziecka.
Aby przypomnieć kobietom, że rady mam są naprawdę cenne i warto brać je do serca, NIVEA organizuje kampanię „Mama miała rację”. Na filmie promocyjnym, młode kobiety z całego świata, dzielą się historiami z własnego życia, zgodnymi z hasłem kampanii. Wśród nich jest Polka, która opowiada o strachu, jaki ogarnął ją, gdy dowiedziała się, że jest w ciąży. Mama obdarowała ją wtedy ogromnym wsparciem i okazała się najlepszą przyjaciółką, udzielającą wspaniałych rad. To ona jest najlepszym nauczycielem, jakiego kiedykolwiek będziemy miały.
Ty też możesz podzielić się z całym światem radami od swojej mamy. Wystarczy wejść na stronę www.nivea.com/momwasright i dodać jej mądre słowa. Skoro przydały się tobie, może pomogą też innym. Takie publiczne podzielenie się radami mamy, może być dla niej bardzo miłą niespodzianką i idealnym prezentem na Dzień Mamy.
Tekst: Paulina Padzik/Miasto Kobiet, artykuł sponsorowany przez NIVEA.