Jemioł, Maldoror, Nenukko na Fashion Week Poland 2012
Łukasz Jemioł, Maldoror i Nenukko zaprezentowali swoje kolekcje wiosna/lato 2013 podczas FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi. Każda z marek to zupełnie odmienne style i koncepcje, ale łączy je jedno są wyjątkowe.
Łukasz Jemioł, Maldoror i Nenukko zaprezentowali swoje kolekcje wiosna/lato 2013 podczas FashionPhilosophy Fashion Week Poland w Łodzi. Każda z marek to zupełnie odmienne style i koncepcje, ale łączy je jedno są wyjątkowe.
Swoje miejsce na Fashion Week Poland ma również moda bardziej awangardowa, artystyczna bądź po prostu bardziej wyszukana. Maldoror, Łukasz Jemioł, Nenukko to marki doskonale znane także poza Warszawą, które za każdym razem zaskakują innowacyjnością. Od kilku sezonów kolekcje Łukasza Jemioła są moimi ulubionymi, a on sam za każdym razem mnie zaskakuje. Jego innowacyjne kożuchy stały się już klasyką. Toteż z wielką niecierpliwością czekałem na pokaz nowej linii Basic. Przyznam, że już wcześniej widziałem lookbook kolekcji, ale zobaczenie ubrań w ruchu, na modelkach jest czymś zupełnie innym. Cały pokaz składał się z kilkudziesięciu sylwetek damskich, męskich, a także dziecięcych. Jak zwykle Łukasz zastosował perfekcyjną konstrukcję i świetnej jakości tkaniny, co moim zdaniem wyróżnia go na tle większości polskich projektantów. Choreografia pokazu była bardzo dobrze przemyślana. Na wybiegu pojawiły się pary, dzieci, a nawet grupy przyjaciół – wszyscy roześmiani, emanujący rodzinnym ciepłem.
Maldoror, znany bardziej z prezentacji w strefie OFF Out Of Schedule, tym razem zdecydował się pokazać pełną kolekcję na głównym wybiegu. Pokaz był jak zawsze swoistym manifestem projektanta. Maldoror to medium, dzięki któremu odbiorca ma możliwość autokreacji bez kulturowych ograniczeń. On sam inspiruje się berlińskim techno z lat 90., bazując na sztucznych materiałach takich jak nylon i poliester łączony z czarną skórą. Kolekcja dzieliła się na trzy wyraźne linie kolorystyczne: czarną, srebrną i białą.
Natomiast kolekcja Canada marki Nenukko była utrzymana w spokojnej tonacji kolorystycznej. Dominowały szarości, beże i czernie, ale pojawiły się też barwy mocne, neonowe i kolory nietypowe dla tej marki. Całości dopełniały asymetryczne, kolorowe fryzury stworzone przez Jagę Hupało. Kolekcja jest stworzona z bardzo różnorodnych tkanin. Pojawiły się błyszczące, sztuczne materiały, wielowarstwowe T-shirty i sportowe, krótkie topy ze skórzanymi paskami na plecach. Nenukko to jedna z nielicznych marek, która dzięki swojej konsekwencji ma wypracowany styl i całą rzeszę stałych klientów.
Autor: Konrad Fado
[Not a valid template]
토토사이트 15 stycznia, 2020
… [Trackback]
[…] Info to that Topic: miastokobiet.pl/lukasz-jemiol-basic/ […]