Monday, August 2, 2021
Home / PARTNER MK  / Kto miesza kremy babci, mamy i córki?

Kto miesza kremy babci, mamy i córki?

Co się kryje za sukcesem polskich marek kosmetycznych?

Sukces polskich marek kosmetycznych. Piękne historie (PWN) / fot. materiały prasowe

Sukces polskich marek kosmetycznych. Piękne historie (PWN) / fot. materiały prasowe

Sukces polskich marek kosmetycznych. Piękne historie (PWN) / fot. materiały prasowe

Cudze chwalimy, a swojego nie znamy? Okazuje się, że polskie kosmetyki przeżywają renesans swojej popularności, zarówno w kraju, jak i poza granicami. I chociaż Polki mają wybór, to nadal doceniają polskie kosmetyki i im ufają. Od wielu pokoleń. Co się kryje za sukcesem polskich marek kosmetycznych? Ludzie i ich historie. Książka Lidii Lewandowskiej to opowieść o budowaniu jakości, rozwoju, trudach prowadzenia biznesu i emocjach. Autorka książki przeprowadziła wnikliwe wywiady z dziesięcioma założycielami, właścicielami i prezesami polskich firm. Rozmówcy zdradzają historie swoich sukcesów, mówią o ciężkiej pracy i życiu prywatnym. Na tej podstawie powstał album, z którego wyłania się prosta teza: biznes wymaga nie tylko kapitału, ale przede wszystkim charakteru.

Sukces polskich marek kosmetycznych. Piękne historie, Wywiady Lidii Lewandowskiej (PWN)

Agna Karasińska

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Chcę być informowany/a o odpowiedziach