Monday, May 27, 2024
Home / Rozwój  / Biznes  / Kosmetyki jako akcesoria firmowe – 3 sposoby na przyciągnięcie klientek

Kosmetyki jako akcesoria firmowe – 3 sposoby na przyciągnięcie klientek

Atrakcyjne, bo nietypowe

Gadżety firmowe

fot. materiał Partnera

Drobne gadżety firmowe mogą pomóc w promowaniu firmy, zwłaszcza rozdawane w formie darmowego upominku, bo kto nie lubi dostawać prezentów? Kosmetyki to nietypowe akcesoria, które mogą przyciągać klientów, a zwłaszcza klientki, skuteczniej niż inne popularne, a zarazem często niepraktyczne gadżety. Jak korzystać z takich akcesoriów firmowych, żeby efektownie promować markę? Oto 3 ważne wskazówki

 

Wykorzystaj nietypowe i praktyczne gadżety firmowe

Wśród najczęściej wybieranych gadżetów firmowych wymienić można między innymi smycze, płócienne torby, kubki, notesy, czy pendrive. Nie zawsze takie akcesoria okazują się praktyczne dla klientów, co więcej, wśród wielu innych podobnych upominków otrzymywanych od różnych marek, mogą zupełnie się nie wyróżnić. Jeśli chcesz przyciągnąć klientów do swojego biznesu dzięki akcesoriom firmowym, wybierz coś bardziej unikatowego, a przede wszystkim praktycznego.

 

Drobne artykuły kosmetyczne jak kieszonkowe lusterka czy ochronne pomadki do ust z firmowym nadrukiem, które znajdziesz pod adresem https://www.artilon.pl/pl/c/Artykuly-kosmetyczne/135, to nietypowe gadżety firmowe, które z pewnością zapiszą się w pamięci klientów, a w szczególności klientek. Trudno o bardziej praktyczny drobiazg dla kobiety – lusterko czy pomadka przyda się każdego dnia, a jeśli rzeczywiście będzie używać ich codziennie, może aktywnie promować Twoją markę wśród koleżanek!

Niech kosmetyki dla klientek staną się wizytówką marki

Akcesoria firmowe rozdawane klientom czy nawet partnerom biznesowym albo pracownikom stają się poniekąd wizytówką firmy. Jakość, użyteczność, czy nawet estetyczny wygląd takich gadżetów może lekko przekładać się na opinie o firmie. Jeśli upominki dla klientów są ciekawe, ładne i przydatne, z pewnością zrobią dobre wrażenie i przyczynią się do budowania świadomości marki.

 

Potraktuj akcesoria firmowe jak zaproszenie, które wręczasz swoim klientkom. Jeśli otrzymają one poręczne lusterko albo pomadkę z logiem firmy, z pewnością chętniej odwiedzą firmowy salon niż w przypadku powielanych i niepraktycznych gadżetów. Zadbaj o to, aby wręczane kosmetyki były dobrej jakości, a będą one odbierane jako swego rodzaju próbka markowych produktów, zwłaszcza jeśli działalność firmy wiąże się z kosmetyką i branżą beauty.

Dopasuj akcesoria do profilu swojej firmy

Prowadzisz salon kosmetyczny, drogerię albo inną działalność, która wiąże się z dbaniem o urodę? Akcesoria firmowe w postaci kosmetyków to wybór idealny dla Ciebie. W branży beauty są one czymś więcej niż tylko drobnym podarunkiem. Idealnie pasują do profilu takich firm, przez co sprawiają wrażenie starannie dobranych. Trafiają także w potrzeby klientów tej branży.

 

Za jeszcze lepsze dopasowanie wybranych akcesoriów kosmetycznych do działalności firmy odpowiada nanoszony na nie nadruk. W większości przypadków jest to nazwa i logo firmy, które nadają kosmetykom markowego wyglądu. Możesz nanieść na nie także krótkie hasło własnej marki lub nawet opracować nowe na potrzeby promocji. Dla przykładu kieszonkowe lusterka rozdawane w salonie kosmetycznym z napisem „Twoja uroda, nasza pasja” staną się dodatkową reklamą, która nie pozwoli zapomnieć klientkom o miejscu, w którym otrzymały taki upominek.

Źródło: materiał Partnera MK
Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ