Wednesday, October 9, 2024
Home / Kultura  / Konkursy  / Konkurs – Autentyczność przyciąga (wyniki)

Konkurs – Autentyczność przyciąga (wyniki)

Chcesz zbudować swoją markę? Masz w planach swój własny biznes? Lub po prostu interesujesz się personal brandingiem, content marketingiem? To świetnie.

Autentyczność przyciąga

WYNIKI

Anna Krzemińska

Oczekuję, że książka zawierać będzie garść albo nawet dwie garście 
praktycznych porad dla przedsiębiorcy. Porad, które wskażą drogę do 
sukcesu. Autentyczność to wartość, o której marketing jakby na chwilę 
zapomniał. Mamią nam głowy nieprawdziwościami. Idziemy za nimi i się 
rozczarowujemy. Jak sprzedać autentyczność? Jak sprawić by bycie sobą 
stało się smakowitym kąskiem… Gdzie zaginęło w tym szalonym świecie 
nasze wnętrze, to w co wierzymy? Myślę, że książka może być praktycznym 
przewodnikiem ukazującym, że to kim jesteśmy i to, w co wierzymy jest 
najcenniejszą wartością.

Karolina Fok

Liczę, że książka zainspiruje mnie do własnej twórczości, która póki co
znajduje się jeszcze w sferze wielkich marzeń. Zaczynam teraz studia o
tematyce coachingowej; mam na siebie plan, który polega na zmianie sposobu
myślenia. Każda książka o tematyce rozwojowej jest mi bliska. Tego właśnie
oczekuję – motywacji i inspiracji, ale ponadto moim celem jest rozwój
osobisty. Dlatego właśnie pragnę poznawać i uczyć się nowych rzeczy i
czuję, że ta książka z pewnością mi w tym pomoże.

Izabela Gąsiorowska

Od książki oczekuję inspiracji i/lub zalążka pomysłu na siebie i jak
poradzić sobie w nowym miejscu zamieszkania, nowej pracy (której właśnie
szukam), nowym otoczeniu! Może zamiast szukać pracy czas pomyśleć o
własnym biznesie?W przyszłym tygodniu przeprowadzam się do Torunia z dużo
mniejszej miejscowości. Dużo nowości przede mną, których, z lekką obawą ale
jednak, z uśmiechem na ustach oczekuję!

*pisownia oryginalna

Chcesz zbudować swoją markę? Masz w planach swój własny biznes? Lub po prostu interesujesz się personal brandingiem, content marketingiem? To świetnie. Mamy do rozdania 3 książki Ani Piwowarskiej Autentyczność przyciąga

KONKURS

Zadanie jest bardzo proste: Napisz, czego oczekujesz od tej książki? Masz na to 500 znaków (bez spacji). Swoją odpowiedź prześlij na adres konkursy@miastokobiet.pl, z dopiskiem „Autentyczność przyciąga”.

ZASADY

Konkurs trwa od 14.08.2015 r. do 24.08.2015 r. Jeden uczestnik może wysłać tylko jedną odpowiedź, której jest autorem. Praca nie mogła być nigdzie publikowana do tej pory. Napisz, czego oczekujesz od tej książki?(max. 500 znaków bez spacji, dopuszczalna forma pracy – tylko zwykły tekst). Odpowiedzi należy przesyłać do 24.08.2015 r., na adres konkursy@miastokobiet.pl z dopiskiem „Autentyczność przyciąga”. W mailu prosimy wpisać imię i nazwisko oraz adres. Następnie 25.08.2015 r. redakcyjne jury wybierze 3 najciekawsze odpowiedzi. Więcej zasad w regulaminie.

NAGRODY

3 egzemplarze książki Autentyczność przyciąga

Autentyczność przyciąga

 

Więcej o książce można przeczytać tutaj

O autorce

Anna Piwowarska_foto_zdj.Sylwia Nikko BiernackaAnna Piwowarska – przez sześć lat pracowała jako copywiterka w agencjach reklamowych, pisząc i wymyślając hasła oraz kampanie dla dużych marek. Obecnie jako freelancerka pisze teksty na zlecenie i rozwija własną markę pod nazwą Autentyczny Copywriting. Wiedzę zdobytą w agencjach i przetestowaną na sobie, przekazuje podczas warsztatów i konsultacji dla małych biznesów tworzonych z pasją i sercem. Podpowiada, jak budować swoją markę na autentycznym przekazie, jak pisać o sobie i jak się promować. Pisze o tym również na swojej stronie: www.autentycznycopywriting.pl

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ