Sunday, November 3, 2024
Home / Inne  / Fotogaleria  / Karolina Wąż w obiektywie duetu Wunsche & Samsel w kampanii ARYTON (zdjęcia)

Karolina Wąż w obiektywie duetu Wunsche & Samsel w kampanii ARYTON (zdjęcia)

Najnowsza kampania ARYTON Jesień-Zima 2013-14, której twarzą jest Karolina Wąż, powstała przy udziale wybitnych fotografów - Magdy Wunsche i Agnieszki Samsel.

ARYTON już od kilku sezonów zmienia swój wizerunek według wizji Dyrektor Kreatywnej – Patrycji Cierockiej, a nowe kolekcje i towarzyszące im sesje zdjęciowe są tego potwierdzeniem. Najnowsza kampania, której twarzą jest Karolina Wąż, powstała przy udziale wybitnych fotografów – Magdy Wunsche i Agnieszki Samsel.

Karolina Wąż w obiektywie duetu Wunsche & Samsel w kampanii ARYTON Jesień-Zima 2013/14

Zdjęcie 1 z 14

Fot. Magda Wunsche i Agnieszka Samsel

Podstawowym założeniem nowej kampanii Jesień-Zima 2013/14 marki ARYTON była kontynuacja studyjnej prostoty i minimalizmu komunikacji z poprzednich sezonów. Cała uwaga skupiona została na modelce – jej emocjach, gestach, spojrzeniu. Dlatego do współpracy przy kreowaniu wizerunku w tej kampanii zaproszono najlepszy duet foto: Magdę Wunsche i Agnieszkę Samsel. Ich prace słyną z wrażliwości na „moment”, który potrafią mistrzowsko uchwycić w swoich pracach. I ze światła – plastycznego, podbijającego graficzny charakter fotografii. Obie poruszają się w różnych tematach i obszarach fotograficznych, od mody poprzez portret i reklamę. Współpracowały z takimi magazynami jak Wallpaper, Officiel Homme, Harpers Bazaar, Twój Styl czy Elle. W tym roku zostały uznane przez Klub Twórców Reklamy za Najlepszego Fotografa roku 2013.

W ich obiektywie wystąpiła Karolina Wąż, która w sezonie FW 2011/12 została okrzyknięta przez portal Models.com Twarzą sezonu. Na koncie Karoliny pojawiły się m.in. takie pokazy jak BCBG, który otwierała jako najważniejszy pokaz w NY, Michael Kors, Marc by Marc Jacobs czy Vera Wang. W Mediolanie wystąpiła w pokazach Fendi, Just Cavalli, Trussardi. Tam też zachwyciła samego Karla Lagerfelda, który zaproponował jej udział w ekskluzywnym pokazie Chanel w Tokio (marzec 2012). Następne sezony również owocowały najlepszymi światowymi pokazami, a wiele z nich modelka otwierała. Pracowała dla takich magazynów jak m.in. French Magazine, The Sunday Times, Dazed & Confused, Love Magazine, 10 Magazine, Numero/Tokyo, Harper’s Bazaar, Tank Magazine, I-D, Elle (Japan, Polska), Grazia oraz Twój Styl i Viva Moda. W Polsce wystąpiła w pokazach wszystkich najlepszych projektantów.

[Not a valid template]

Koncepcja artystyczna sesji oraz wszystkie stylizacje do sesji wizerunkowej i lookbooka są dziełem Marty Kalinowskiej, która współpracuje z firmą ARYTON jako konsultant ds. kolekcji i wizerunku. Faktury i barwy tkanin zimowej kolekcji, zostały zderzone z gładkim blaskiem polerowanego marmuru. Takie zestawienie to z jednej strony dopełnienie kolorystyki, a z drugiej celowy kontrast między ubraniem, a tłem. Przepiękne, luksusowe kamienie, to idealny kontekst dla marki ARYTON, dla której jakość i klasa są podstawą ekskluzywnego wizerunku.

Sesja:

Modelka: Karolina Wąż/ New Age Models

Fotograf: Magda Wunsche & Agnieszka Samsel

Dyrektor Kreatywna: Patrycja Cierocka

Koncepcja artystyczna i stylizacja: Marta Kalinowska

Koncepcja graficzna: Joanna Dobkowska

Makijaż: Marianna Yurkiewicz/ DiVision Art

Włosy: Piotr Wasiński/Van Dorsen Talents

Scenografia: Anna Tyślerowicz

Źródło: materiał prasowy

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ