Thursday, December 8, 2022
Home / Rozwój  / Biznes  / Jakie dodatkowe usługi może świadczyć hurtownia odzieży?

Jakie dodatkowe usługi może świadczyć hurtownia odzieży?

Dodatkowe możliwości z korzyścią dla klienta

Hurtownia odzieży

fot. Freepik

Odzież reklamowa to bardzo efektywne uzupełnienie kampanii marketingowych w mniejszych oraz większych działalnościach gospodarczych. Dobrze zaprojektowane ubrania promocyjne odbijają się pozytywnie na wizerunku marek i na przekazaniu ważnych komunikatów. Hurtownia odzieży to jeden z najważniejszych partnerów przy składaniu zamówień tego typu. Pozyskanie samych ubrań reklamowych często nie wystarczy, a przedsiębiorstwa zastanawiają się nad zleceniem projektowania graficznego i szukają wielu innych pomocy. Jakie zatem dodatkowe usługi może świadczyć hurtownia odzieży poza udostępnianiem zwykłego katalogu ubrań promocyjnych?

 

Czy w hurtowni odzieży można zlecić usługi graficzne i na czym to polega?

Usługi graficzne w hurtowni odzieży to najczęściej szereg rozbudowanych propozycji umożliwiających dopasowanie kolekcji ubrań reklamowych idealnie do specyfiki prowadzonej działalności. Hurtownia odzieży posiadająca własny dział projektowania graficznego wygrywa walkę konkurencyjną i odpowiada za adaptację nawet częściowych wizji w praktyce. Wystarczy, że klient powiadomi konsultanta, co mniej więcej chce osiągnąć, a wyspecjalizowani graficy zajmą się resztą. Co wchodzi w skład usług graficznych w hurtowni odzieży? Przede wszystkim bezpłatna wizualizacja, przystosowanie grafik do druku na materiale, wprowadzenie poprawek na przesłanych plikach, wektoryzacja oraz inne prace rozliczane z reguły na stawce godzinowej.

Dlaczego znakowanie odzieży to jedna z ciekawszych usług występujących w hurtowni odzieży?

Kolejna i to bardzo interesująca usługa występująca w hurtowni odzieży to znakowanie umożliwiające wykorzystanie wielu nowoczesnych technik. Znakowanie dotyczy z reguły od jednej sztuki do wielu, dlatego to bardzo elastyczna propozycja dla przedsiębiorstw lub klientów indywidualnych dopiero testujących takie rozwiązania. Znakowanie wiąże się z zastosowaniem techniki druku DTG, sitodtruku, haftu komputerowego oraz popularnej sublimacji. Od znakowania na odzieży oczekuje się wytrzymałości, szczególnie po praniu, dokładnego przedstawienia kolorów i wymaganych projektem szczegółów. Niektóre techniki znakowania, w tym folia flex albo folia lateksowa to rozwiązanie nie tylko dopasowane do odzieży reklamowej, ale też wielu innych rodzajów materiałów spotykanych w sektorze marketingowym. Najlepiej przetestować wskazane technologie na mniejszym nakładzie, żeby dokładnie ocenić własne preferencje.

Jaką wartość niesie usługa projektowania własnych metek odzieżowych?

Hurtownia odzieży odpowiada również za projektowanie metek odzieżowych, mocno spersonalizowanych pod wybraną działalność. Własna metka to szansa na wyróżnienie nowej kolekcji odzieży i to nie tylko reklamowej wśród konkurencji i jednocześnie okazja do wypracowania lepszego wizerunku. Na metce można umieścić wiele dodatkowych informacji, nietypowe komunikaty, zachęty do dalszej współpracy. Dzięki metkom można testować znaczenie nowych brandów i poszukiwać rozwiązań, które odpowiadają realnym potrzebom grupy docelowej. Metki na ubraniach hurtownia odzieży wprowadza na zewnątrz lub wewnątrz. Główne rodzaje do wyboru klientów to metki żakardowe, nadrukowane, flexowe bardzo dobrze wyglądające na ubraniach klasy premium oraz dość klasyczne metki sublimacyjne. Jeżeli firmie zależy na lepszej promocji własny brand to przydatna sprawa. Hurtownie realizują zamówienia masowe, powtarzalne i krótko mówiąc bezbłędne pod kątem jakościowym, dlatego to dobry kierunek poszukiwań.

Hurtownia odzieży a dodatkowe usługi – czy warto z nich korzystać?

Dodatkowe usługi, w tym projektowanie graficzne, specjalistyczne znakowanie i wprowadzanie unikalnych metek rozszerzają możliwości kreacji marketingowej w wielu działalnościach gospodarczych i ułatwiają nawiązanie opłacalnego kontaktu z klientami, grupą docelową. Poza tym długoterminowa współpraca z hurtownią odzieży przekłada się często na rabaty, w tym zniżki ilościowe. Większość usług można przetestować na bardzo małym, nawet pojedynczym nakładzie, więc to właściwie partnerstwo bez żadnego ryzyka z perspektywy nabywcy.

Źródło: materiał Partnera MK
Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ