
Grafika Partnera
Gadżety reklamowe to skuteczny element walki o klienta oraz jego lojalność względem Twojej marki. Upominki promocyjne mogą także wspierać działania sprzedażowe. Chciałbyś wykorzystać gadżety reklamowe do zwiększenia liczby zamówień? Sprawdź propozycje, które dla Ciebie przygotowaliśmy
Spersonalizuj gadżety firmowe dla większego wpływu na klientów
Personalizacja gadżetów to sposób na zwiększenie ich atrakcyjności. Tego typu upominki reklamowe pomogą Twojej firmie wyróżnić się na rynku pełnym podobnych produktów. Personalizacja wzbudza uczucie wyjątkowości. Wręczając takie gadżety firmowe, jeszcze bardziej doceniasz swoich klientów. Jednocześnie odbiorcy łatwiej zapamiętają Twoją markę. Dlaczego? Ponieważ personalizowane gadżety reklamowe są częściej używane i dłużej zachowywane przez konsumentów.
Personalizacja gadżetów z logo buduje zaufanie i lojalność klientów, a także pomaga stworzyć emocjonalną więź z Twoją marką. To jeden z kluczowych elementów strategii marketingowej. Zaufanie skłania do wyboru produktów lub usług danej firmy. Według badań firmy Adobe aż 89% marketerów notuje pozytywny zwrot z inwestycji w przypadku personalizowanych kampanii reklamowych. Gadżety z logo firmy są ich nieodzownym elementem.
Wykorzystaj gadżety reklamowe w programach lojalnościowych
Aż 64% badanych konsumentów deklaruje uczestnictwo w co najmniej jednym programie lojalnościowym. Jednocześnie 97% badanych marketerów przyznaje, że programy lojalnościowe pomagają zwiększyć retencję klientów. Gadżety reklamowe są doskonałą formą nagrody za lojalność. Jak możesz wykorzystać upominki reklamowe w programie lojalnościowym? Wprowadź system, który pozwala wymieniać punkty na nagrody po osiągnięciu określonego pułapu.
Wręczaj gadżety firmowe za polecenie nowych klientów. Wysyłaj konsumentom podarunki urodzinowe w formie personalizowanych gadżetów. Aby utrzymać wysoki poziom zaangażowania w programie lojalnościowym, pamiętaj o regularnym odświeżaniu oferty gadżetów reklamowych.
Opowiadaj historię marki z wykorzystaniem gadżetów promocyjnych
Historie są ściśle powiązane z emocjami i wspomnieniami. W zgodnej opinii naukowców mogą motywować i pobudzać do działania. Według badaczy z Forrester Research nawet 90% decyzji zakupowych jest podejmowanych podświadomie i pod wpływem emocji. Istotną rolę w procesie storytellingu odgrywają gadżety reklamowe.
Projektuj upominki, które nawiązują do publikowanych treści reklamowych. Niech gadżety uzupełniają całą opowieść. Wykorzystuj je do promocji treści. Wręczaj gadżety, jako formę nagrody za interakcje.Warto łączyć gadżety firmowe z określonym przekazem lub treścią. W ten sposób wzmocnisz przekaz marketingowy i zwiększysz zaangażowanie klientów. To z kolei przełoży się na statystyki sprzedaży.
Postaw na gadżety zachęcające do zakupu dodatkowych produktów
Gadżety firmowe możesz wykorzystać do wdrożenia cross-sellingu oraz up-sellingu. To popularne techniki zwiększania sprzedaży. Wręczenie gadżetu reklamowego ma w tej sytuacji zachęcić klienta do zakupu dodatkowych lub droższych produktów. Jak to zrobić w praktyce?
Dodawaj upominki reklamowe do zestawu produktów, kierując się zasadą – im większy zestaw, tym atrakcyjniejszy gadżet. Zaproponuj luksusowe upominki przy zakupie produktów lub usług premium. W ten sposób poprzez gadżety motywujesz klientów do wyboru droższych elementów oferty. Gadżety promocyjne mogą także zachęcać do wypróbowania nowych produktów dostępnych w Twoim asortymencie.
Zastosuj zasadę sezonowości w gadżetach promocyjnych
Sezonowość ma ogromny wpływ na sprzedaż produktów i usług. Dobierając gadżety firmowe do pór roku lub świąt, kreujesz poczucie pilności, a wręcz konieczności natychmiastowego zakupu. W ten sposób możesz łatwo zwiększyć sprzedaż. Firmy często wprowadzają na rynek limitowane edycje i oferują upominki reklamowe dostępne tylko w określonym czasie.
Dużą popularnością cieszą się także gadżety zaprojektowane „pod” popularne święta. Warto również wykorzystywać trendy sezonowe i tworzyć upominki reklamowe związane z aktualnymi wydarzeniami. Jednocześnie pamiętaj, aby planować zamówienie gadżetów sezonowych z odpowiednim wyprzedzeniem. Dzięki temu wprowadzisz je na rynek w idealnym momencie.
Gadżety firmowe z logo mogą bezpośrednio wpływać na Twoją sprzedaż. Kluczowe jest ich przemyślane wykorzystanie w poszczególnych obszarach strategii marketingowej marki.
Zapraszamy do składania zapytań ofertowych na https://promoshop.pl/