Thursday, May 23, 2024
Home / Rozwój  / Biznes  / Jak w branży komunikacji marketingowej budować markę osobistą lidera?

Jak w branży komunikacji marketingowej budować markę osobistą lidera?

Markę osobistą budujemy przez całe życie

dwie kobiety

Marka osobista sprawdza się w każdej branży / fot. Canva

Uczestnicy programu liderskiego IAA Polska Marketing Masterminds wzięli udział w warsztatach budowania marki osobistej, przygotowanych przez Antal – partnera programu, wspierającego rekrutację uczestników. Podczas warsztatów poprowadzonych przez ekspertki Antal – Marylę Aftanasiuk-Lisiecką oraz Agnieszkę Niebutkowską – finaliści programu poznali zasady budowania marki osobistej i kształtowania własnego wizerunku, zarówno w realnym otoczeniu biznesowym jak i w mediach społecznościowych.

 – Markę osobistą, czy tego chcemy czy nie, budujemy przez całe życie. Praca nad kreowaniem wizerunku sprawdza się praktycznie w każdej branży. Co więcej, pomaga w efektywnym rozwijaniu kariery zawodowej oraz zarządzaniu organizacją. Warto wiedzieć, jak kształtować ją świadomie i autentycznie, zwłaszcza we wszechotaczającej nas rzeczywistości online. Celem warsztatu, który zrealizowaliśmy dla uczestników programu Marketing Masterminds było wyposażenie ich w wiedzę, jak zaprojektować podstawy marki osobistej, a następnie jak efektywnie ją budować i regularnie działać z wykorzystaniem kanałów digitial

– mówi Agnieszka Niebutkowska, Sector Manager & Team Leader, Sales & Marketing, Antal.

Zobacz koniecznie:
Jak zbudować silną markę osobistą – przewodnik w 13 punktach

W drugiej edycji programu rozpoczętej w październiku 2023 r. uczestniczy grono 13 utalentowanych osób, pracujących w branży komunikacji marketingowej. IAA Polska – organizator przedsięwzięcia, w ciągu dwóch lat trwania programu, realizuje dla uczestników szereg bezpłatnych, rozwijających aktywności wspierających ich potencjał liderski – m.in. cykl indywidualnych sesji mentoringowych, know-how sharingowe warsztaty, czy wyjątkowe spotkania „inside the boardroom”, podczas których branżowe autorytety dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Znalezienie i wszechstronne wsparcie w rozwoju przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej jest bowiem głównym celem programu. W tej edycji z uczestnikami spotkali się już m.in. Cezary Stypułkowski, prezes mBank, Solange Olszewska – wybitna przedsiębiorczyni, współzałożycielka i wieloletnia prezeska Solaris Bus & Coach oraz Maciej Herman, dyrektor zarządzający LOTTE Wedel.

Kandydatów do programu nominowali członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Następnie, po kilkuetapowej rekrutacji, spośród 119 zgłoszeń agencja Antal zarekomendowała do udziału w programie grono 13 osób z branży komunikacji marketingowej.
Uczestnicy programu reprezentujący media to: Agata Pilacińska-Jakubowska, Omnichannel Retail Lead, Google Poland, Marta Skrzypiec, Business Marketing Lead, Poland & Central Europe, TikTok, Damian Jan Borecki, Dyrektor ds. strategii i rozwoju, Grupa naTemat oraz Marcin Madej, wieloletni z-ca dyrektora marketingu Gazety Wyborczej.

Wśród reprezentantów marketerów są: Ewa Doligalska, Total Connections Planning and Media Senior Manager, PepsiCo, Małgorzata Narczyk, Kierownik Zespołu Oferty Postpaid, Polkomtel, Marta Pierzchalska, Media Director, Central Europe, Procter & Gamble oraz Jakub Ignaczak, Media Director, L’Oreal Polska i Kraje Bałtyckie.

Z grona pracowników agencji w programie uczestniczą: Alicja Pietraszewska, Communications & Business Director, Spark Foundry/ Publicis Groupe Polska, Magdalena Popielewicz-Kędzierawska, Digital Project Manager, GroupM, Michał Kwit, Business and Client Operations Director, Value Media, Jakub Komorowski, Communications & Business Director, Publicis Leon oraz Łukasz Zaleśny, Strategy & Growth Director, OMD Group.

– Marketing Masterminds to pierwszy program liderski zbudowany wokół idei wymiany doświadczeń i rozwoju talentów z różnych organizacji z branży komunikacji marketingowej. Uczestnicy mają u nas wyjątkową możliwość, by poznawać branżę z trzech perspektyw: marketerów, agencji i mediów. Spotykają się z wybitnymi CEOs, pracują na indywidualnych sesjach mentoringowych, tworzą wspólnie projekty dające im wpływ na branżę, czy uczestniczą w wartościowych warsztatach, jak np. spotkanie dotyczące budowania marki osobistej, przygotowane przez Antal

– wyjaśnia Agnieszka Sora, Prezeska Zarządu IAA Polska. .

Organizatorem programu Marketing Masterminds jest IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy. Partnerami drugiej edycji są TVN Media, GroupM, mBank i Antal.
Więcej informacji o programie znaleźć można na stronie: http://www.marketingmasterminds.pl

To Ci się spodoba:
Ja zarabiam, mój mąż jest szczęśliwy. „Nie przeszkadza ci to?”

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży marketingowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 180 i to grono stale się powiększa.
Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność  i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży. IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.
Oficjalna, nowa strona IAA Polska: www.iaa.org.pl

Antal jest wiodącą firmą w regionie CEE, zajmująca się dostarczaniem rozwiązań w zakresie rekrutacji stałych, consultingu HR oraz outsourcingu. U podstaw sukcesu firmy leży wysoka jakość oferowanych usług oraz ludzie, których kapitałem jest wiedza zgromadzona przez 26 lat działalności organizacji. Antal tworzy metody i narzędzia, które przewyższają oczekiwania klientów i standardy rynkowe, będąc jednocześnie liderem zrównoważonej transformacji w branży. Firma oferuje partnerom biznesowym wiedzę i doświadczenie ekspertów z 10 głównych sektorów, w ramach których zapewnia usługi dopasowane do zróżnicowanych potrzeb i oczekiwań. Branżowe ukierunkowanie konsultantów sprawia, że są oni nie tylko skutecznymi rekruterami, ale także wykwalifikowanymi doradcami, posiadającymi unikalną wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi oraz najnowszych trendów na rynku pracy. Zakres wsparcia Antal jest bardzo szeroki – od realizacji kompleksowych procesów rekrutacji stałej, poprzez outsourcing usług, w tym RPO i contracting, aż po działania Employer Branding, HR Consulting, a także świadczenie kompleksowej usługi badań i analizy rynku.

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ