Sunday, March 7, 2021
Home / PARTNER MK  / Jak spalić tłuszcz z brzucha i boczków?

Jak spalić tłuszcz z brzucha i boczków?

Idzie wiosna, warto zawczasu popracować nad figurą

tłuszcz Miasto Kobiet

Walka z nadmiarem tłuszczu na boczkach nie musi być drogą przez mękę / fot. Freepik

Marzysz o pięknej sylwetce? Masz dość nieestetycznej oponki i zastanawiasz się, w jaki sposób możesz się jej pozbyć? Jeśli tak, to świetnie się składa, ponieważ przygotowaliśmy dla Ciebie krótki poradnik na temat tego, jak spalić tłuszcz z brzucha i boczków

 

Nie jest tajemnicą, że zgrabne oraz zadbane ciało jest marzeniem znacznej większości osób. Niemal każdy chciałby móc pochwalić się olśniewającą figurą podczas wakacji nad morzem. Mimo powszechnej wiedzy na temat prowadzenia zdrowego stylu życia, wiele osób nie do końca zdaje sobie sprawę z tego, co robi źle (często bywa również tak, że ich założenia są błędne). Co zatem robić, by zrzucić kilka kilogramów z brzucha i boczków?

Oponka na brzuchu ‒ z czego się bierze?

Do jednych z najczęściej wymienianych kompleksów należy oczywiście oponka na brzuchu. Oponka to nic innego, jak nagromadzenie się tkanki tłuszczowej w okolicy podbrzusza. Problem ten dotyczy głównie kobiet, jednak może występować również u panów. Wiele osób uważa, że dzięki tak zwanym ćwiczeniom na brzuch (brzuszki, rowerek, plank) są w stanie spalić tłuszcz. Otóż nic bardziej mylnego. Dlaczego? Ćwiczenia tego typu to doskonały sposób na uwydatnienie mięśni brzucha. Oznacza to, że sprawdzą się one, gdy tkanka tłuszczowa będzie na niskim poziomie. W momencie, gdy tkanki tłuszczowej na brzuchu będzie dużo, ćwiczenia mogą jedynie spotęgować wrażenie wypukłego brzuszka. Dzieje się tak dlatego, że tego typu ćwiczenia powodują wzrost mięśni, a te z kolei są schowane pod warstwą tłuszczu.

Jak się jej pozbyć?

Zgubienie kilku nadprogramowych kilogramów z konkretnych miejsc nie należy do najprostszych zadań. Oczywistym wydaje się być fakt, że należy jeść zdrowo oraz regularnie ćwiczyć, jednak mimo to nie każdy stosuje się do tych zasad. Dużo błędów w odchudzaniu (zwłaszcza w jego początkowych fazach) wynika głównie z dezinformacji. Dieta, którą stosują ludzie chcący schudnąć, często przypomina głodówkę, która odbija się bardzo silnym echem w ciele człowieka oraz przeważnie kończy się efektem jojo.

Co i jak jeść, aby schudnąć bez efektu jojo?

Przede wszystkim należy jasno zaznaczyć, że około 70 proc. sukcesu zależy od odpowiedniej diety. To właśnie za pomocą jedzenia można spalić nadprogramowy tłuszcz. Jak to zrobić? Jeśli nie masz doświadczenia w kwestii żywienia, najlepszą opcją będzie wybranie się do dietetyka. Profesjonalna pomoc w zakresie ustalenia odpowiednio zbilansowanej diety może okazać się wprost nieoceniona. Dobry dietetyk ustali z Tobą listę posiłków, które w stu procentach będą odpowiadać twoim preferencjom żywieniowym, a także pomoże ci przebrnąć przez trudne etapy odchudzania. Pamiętaj, że tracenie na wadze nie musi być wcale trudne ‒ najważniejsze w odchudzaniu jest zachowanie zdrowego rozsądku. Co mamy na myśli? Chodzi przede wszystkim o umiar (jeśli zjesz czekoladę lub ulubionego batonika, świat się nie zawali, a efekty twoich starań wciąż będą widoczne). Pamiętaj również, że zachcianki na diecie to zupełnie normalna sprawa, która w dużej mierze wynika z efektu odstawienia. Występuje on wtedy, gdy z dnia na dzień zrezygnujesz ze wszystkich ulubionych przekąsek. Twój mózg uzna to za dziwną sytuację, więc będzie domagał się powrotu do starych nawyków żywieniowych, które są mu znane. Oprócz zdrowej diety, warto włączyć również aktywność fizyczną, jednak zapomnij o wyżej wspomnianych brzuszkach.

 

Zobacz też, jakiej kreatyny używać dla redukcji tkanki tłuszczowej

Tłuszcz na brzuchu i boczkach ‒ jakie ćwiczenia wykonywać, by się od niego uwolnić?

Zdrowa dieta połączona z aktywnością fizyczną to przepis na udane życie. Jeśli marzysz o płaskim brzuchu, zacznij przede wszystkim od ćwiczeń typu cardio. O co chodzi? Ćwiczenia cardio to aktywność taka jak na przykład bieganie, skakanie na skakance, pływanie oraz inne ćwiczenia, które sprawią, że się zmęczysz. Choć cardio nie należy do najprzyjemniejszych, to gwarantujemy, że przyniosą spektakularne skutki. Dla spotęgowania efektu do ćwiczeń cardio możesz dodać również ćwiczenia siłowe. Dzięki takiemu połączeniu zapobiegniesz opadaniu skóry, a także sprawisz, że Twoja siła oraz kondycja będą ze sobą współgrały. Podobnie jak w przypadku ustalania diety, również po pomoc w ćwiczeniach najlepszym pomysłem będzie udać się do specjalisty. Obecnie wybór trenerów personalnych jest na tyle duży, że z całą pewnością znajdziesz kogoś dla siebie.

Jak widzisz, wśród osób, które chcą schudnąć, wciąż krąży wiele mitów, dotyczących zarówno diety jak i ćwiczeń. Mamy nadzieję, że po przeczytaniu tego poradnika twoja wymarzona sylwetka jest już tylko kwestią czasu.

Zobacz: https://poprostuzdrowo.pl/dieta-baletnicy

Źródło: materiał Partnera MK
Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Chcę być informowany/a o odpowiedziach