Tuesday, December 1, 2020
Home / Uroda  / Trendy  / Jak schudnąć bez diety?

Jak schudnąć bez diety?

Przedstawiamy 13 złotych rad, dzięki którym schudniesz bez diety. Uzbrój się w cierpliwość i nowe bikini!

Zrzuć kilogramy przed wakacjami bez głodówki i kilkugodzinnych męczarni na siłowni. Przedstawiamy 13 złotych rad, dzięki którym schudniesz bez diety. Uzbrój się w cierpliwość i nowe bikini!

Dieta

Dzięki naszym radom przestaniesz obawiać się wejść na wagę

1. Delektuj się posiłkami. Nie pochłaniaj porcji szybko. Nie jesteś na wyścigach! Jedzenie, to przyjemność. Czy to wafle ryżowe czy ryba z brokułami – jedz powoli i postaraj się, żeby nic Cię nie rozpraszało. Celebruj to, niczym najlepszą ucztę. Dzięki temu szybciej poczujesz się najedzona.

2. Idź na spacer. Zwłaszcza wiosną i latem spaceruj ile się da, np. w drodze do pracy. Wysiądź z tramwaju  o dwa, trzy przystanki wcześniej. Jesteś zmotoryzowana? Żaden problem! Zaparkuj kilka przecznic bliżej i resztę trasy pokonaj pieszo. Dzięki codziennym minispacerom spalisz ciastko, którego pokusie uległaś.

3. Wybierz schody. Zrezygnuj z windy, wybierz spacer w górę i w dół. To tylko parę minut drogi dłużej, a po kilku tygodniach staniesz się nie tylko bardziej sprawna ale i szczuplejsza. Za chodzenie po schodach wdzięczne Ci będą zwłaszcza Twoje pośladki.

4. Zrezygnuj ze słodyczy i przekąsek. Da się bez nich żyć – co więcej – jest mnóstwo rzeczy smaczniejszych i zdrowszych niż żelki albo chipsy. Słodkie batoniki zastąp owsianką z żurawiną i miodem. Cukierki – pomarańczami lub kawałkami arbuza, lody – jogurtem naturalnym z owocami sezonowymi: truskawkami, jagodami i malinami a słone paluszki – prażonymi pestkami dyni lub orzechami.

5. Pij wodę! Wiemy – to brzmi jak banał i słyszysz to wszędzie, ale woda naprawdę działa cuda. Pijąc zimną wodę pobudzisz metabolizm do pracy. Ciepłą wodą popijaj posiłki, a z dodatkiem cytryny wypijaj jej szklankę na czczo, zaraz po pobudce.

6. Pieczenie jest trendy. Zrezygnuj ze smażenia. Zastępując patelnię piekarnikiem, zredukujesz tłuszcz. Rybę, kurczaka, twarde warzywa czy ziemniaki przypraw odrobiną (!) soli, dużą ilością ziół i czosnku a następnie posmaruj łyżką oliwy z oliwek i wstaw do piekarnika. Tak przyrządzone produkty są zdrowsze i smaczniejsze, niż te utaplane w oleju na patelni.

 7. Zamień kolorowe napoje na herbaty. Raz na zawsze pożegnaj się z colą i słodkimi sokami. Pij więcej herbat i ziół. Spróbuj np. herbaty czerwonej, zielonej lub białej. Polub rumianek, mięte i pokrzywę. Doprawiaj je cytryną imbirem lub świeżymi malinami. Latem pij je schłodzone. Pod żadnym pozorem – nie słodź ich. Jeśli bardzo chcesz dodać swoim napojom nieco słodyczy – do przestudzeniu dodaj łyżkę miodu.

8. Uważaj na produkty light. Ta zachęcająca nazwa często bywa pułapką. Odchudzone jedzenie, choć nie zawiera tłuszczu, ma w sobie mnóstwo chemii, która spowalnia metabolizm, przez co efekt odchudzania może być odwrotny od zamierzonego. Nie pozbawiaj swoich posiłków dobrych tłuszczów. Łyżka oliwy z oliwek nie zaszkodzi, a nawet pozwoli przyswoić witaminy.

9. Nie głodź się. Jedząc za mało wprawiasz swój organizm w dezorientację. Zamiast spalać kalorie będzie je magazynował, myśląc że nadeszły „chude lata”. Przyzwyczaj go do częstych i regularnych ale małych posiłków. Jabłko, jogurt czy kalarepka schrupana na surowo to pyszne i zdrowe przekąski.

10. Uprawiaj więcej seksu. Udane pożycie seksualne poprawia metabolizm i krążenie krwi, ujędrnia ciało i dodaje energii. Już podczas całowania można spalić 40 kalorii. Sam seks odejmuje nam ich od 200 do 400. A jeżeli urozmaicicie swoje miłosne igraszki, spalicie nawet 600 kalorii! Seks to antydepresant i trening na siłowni w jednym.

11. Noś dopasowane ubrania. Jeżeli masz obfitsze uda, nie noś spodni alladynek, które tylko je powiększają. Luźne bluzki zastąp idealnie dopasowanymi do Twojej sylwetki. Ubrania większe o dwa rozmiary są wygodne, ale wcale nie wysmuklają optycznie – one poszerzają!

12. Nie traktuj nowych nawyków jako diety. Słowo dieta nie kojarzy się dobrze, zazwyczaj oznacza wyrzeczenia i ograniczenia. Nie stresuj się takim myśleniem. Po prostu zmień zasady odżywania i wprowadź do swojego planu dnia więcej ruchu raz na zawsze.

13. Uwierz w siebie. Pokochaj swoje ciało takie, jakie jest. Znajdź swoje najmocniejsze strony (np. nogi lub dekolt) i eksponuj je. Załóż obcasy, wciągnij brzuch, wypnij pierś i uśmiechnij się. To odchudza w sekundę!

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Chcę być informowany/a o odpowiedziach