Friday, February 7, 2025
Home / Inne  / Fotogaleria  / Ilona Felicjańska wraca do gry

Ilona Felicjańska wraca do gry

Niemal 80 osób zjawiło się na konferencji prasowej inaugurującej współpracę modelki i Être Belle. Mamy zdjęcia z tego wydarzenia.

Podpisanie przez Ilonę Felicjańską kontraktu na reklamowanie kosmetyków marki Être Belle wzbudziło ogromne zainteresowanie mediów. Niemal 80 osób zjawiło się na konferencji prasowej inaugurującej współpracę modelki i Être Belle (30 lipca, Warszawa, Apart Hotel Stalowa 52). Wśród nich były także celebrytki: Ewa Szabatin, Anna Piszczałka, Agata Nizińska.

Ilona Felicjańska na pytanie, czy jest dobrą twarzą dla kosmetyków powiedziała ze śmiechem – Zobaczcie jak wyglądam i sami oceńcie.

Ilona Felicjańska wraca do gry

Zdjęcie 1 z 19

Konferencja prasowa inaugurująca współpracę Ilony Felicjańskiej i marki Être Belle / fot. Witold Szczekowski

 

A trzeba przyznać, że w białej sukience projektu Maćka Muszyńskiego MIMA wyglądała olśniewająco.

– Cieszę się, że trafiłam na ludzi, którzy nie oceniają, ale patrzą na to, kim jestem w tej chwili, a nie ma moją przeszłość. Firma Être Belle nie jest pierwszą kosmetyczną marką, która zwróciła się do mnie z taką propozycją. Ale jest pierwszą firmą, której produkty są takiej jakości, że mogę się z nimi utożsamić. Kiedy ich używam, czuję, że moja skóra jest mi wdzięczna za ten wybór.

Ilona Felicjańska została twarzą dwóch limitowanych serii kosmetyków marki Être Belle (kremów Golden Skin z kawiorem i drobinkami złota oraz zestawu do oczyszczania twarzy z elektryczną szczoteczką Cleansing Set z serii Hyaluronic), przygotowanych z okazji 10. urodzin czasopisma „Miasto Kobiet”.

Specjaliści z branży oceniają kampanię niezwykle pozytywnie, zaznaczając równocześnie, że wybór na ambasadora marki osoby, która przyznała się do uzależnienia od alkoholu jest odważnym krokiem. Robert Wójcik, dyrektor generalny Être Belle nie obawia się, że kontrowersyjność modelki zaszkodzi marce – Ilona Felicjańska jest kobietą piękną, dojrzałą i świadomą swojej wartości. Jestem przekonany, że nasze wymagające klientki, stawiające na jakość i autentyczność, będą mogły się z nią identyfikować.

Obecna na konferencji prasowej ekspertka, dr n. med. Izabela Załęska-Żyłka, dziekan Wydziału Nauk i Zdrowiu Małopolskiej Wyższej Szkoły im. Józefa Dietla w Krakowie, niezależny ekspert w zakresie kosmetologii  powiedziała, że kampania ma wymiar edukacyjny i może się przyczynić do zwiększenia świadomości, jak ważne jest oczyszczanie skóry. – Większość kobiet nie zmywa makijażu na noc, a bez tego etapu pielęgnacji aplikowanie innych kosmetyków nie ma sensu. Dopiero oczyszczona skóra może wchłonąć cenne składniki zawarte w kremach, takie jak np. kawior i złoto, obecne w kremie z serii Golden Skin Être Belle.

 

Aneta Pondo, redaktor naczelna Miasta Kobiet, która prowadziła konferencję prasową podsumowała spotkanie: – To, że Ilona Felicjańska jest twarzą kosmetyków Être Belle przygotowanych specjalnie na 10. urodziny Miasta Kobiet ma wymiar symboliczny. Ilona jest autentyczna. Jest kobietą z życia a nie z photoshopa. I takie jest czasopismo Miasto Kobiet, blisko kobiet i ich spraw, także tych najtrudniejszych.

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ