Wednesday, November 19, 2025
Home / Moda  / Biżuteria  / I GOT YOU – kampania świąteczna ANIA KRUK

I GOT YOU – kampania świąteczna ANIA KRUK

Różnorodność, akceptacja i bycie sobą

kampania i got you ania kruk

ANIA KRUK, I got You / fot. Klaudia Kocielka

Kampania I GOT YOU to ostatni rozdział historii, którą marka ANIA KRUK opowiada w tym roku i wprowadza odbiorcę do świata swoich wartości. Różnorodność, akceptacja i bycie sobą stały się jej DNA i to właśnie tak chce być kojarzona – jako marka, która jest blisko i angażuje się w ważne, społeczne tematy. W okresie świątecznym przypomina o tym, że nikt nie musi czuć się samotnie, a proszenie o pomoc i wsparcie powinny być czymś naturalnym dla każdego z nas

 

ANIA KRUK kontra samotność

Święta to czas, który dla niektórych jest trudniejszym momentem — ze względu na poczucie osamotnienia oraz wzrost liczby zachorowań na depresję od początku trwania pandemii. Dane wskazują, że na świecie ponad 350 mln ludzi cierpi na tę chorobę, a co najmniej połowa nie szuka pomocy u specjalisty. Dlatego samotność stała się głównym tematem, o którym ANIA KRUK mówi w swojej kampanii. Skłania do refleksji i sprawia, że każdy powinien rozejrzeć się wokół siebie i podać pomocną dłoń osobom, które tego potrzebują. W tym szczególnym okresie marka zadbała o to, by 100 osób nie spędzało Świąt samotnie i wsparła Stowarzyszenie mali bracia Ubogich (www.podarujwigilie.pl).

 

Może też cię zainteresuje:
Depresyjni Milenialsi. Pokolenie słabszych czy bardziej świadomych?

 

ANIA KRUK zaprosiła do współpracy osoby, których misją jest pomaganie innym. Poruszają różnorodne problemy, które wciąż z perspektywy społeczeństwa są tematami tabu. Bohaterzy kampanii to Aleksandra Dejewska (terapeutka od zaburzeń odżywiania), Klaudia Kucier (promotorka selflove i samoakceptacji) oraz Sebastian Nowak (autor bloga o niepłodności). Kolejny raz marka ANIA KRUK współpracuje z osobami, z którymi dzieli podobne wartości i podkreśla, jak ważna jest akceptacja różnorodności.

Sebastian Nowak Aleksandra Dejewska, Klaudia Kucier

Sebastian Nowak, Aleksandra Dejewska, Klaudia Kucier / fot. Klaudia Kocielska

ANIA KRUK kontra stereotypy

Bohaterowie razem z marką ANIA KRUK przedstawiają trzy odmienne spojrzenia problemów społecznych, z którymi może się zmagać każdy. Aleksandrę, Klaudię i Sebastiana łączy wspólna misja, czyli pomaganie innym i normalizowanie tematów, które wciąż są postrzegane jako niewygodne z perspektywy otoczenia — pomoc psychologa, samoakceptacja w rozmiarze plus size, czy rozmowy o emocjach wśród mężczyzn, to zagadnienia, które wciąż są traktowane jako stereotypy. Wszyscy skłaniają do tego, by akceptować siebie i nie bać się dzielić swoimi emocjami. ANIA KRUK łamie schematy, mówi o trudnych doświadczeniach, ale też przekazuje nadzieję, że zawsze jest ktoś, kto wysłucha trosk lub po prostu będzie obok.

CZYTAJ TAKŻE:  girl in red wystąpi w Polsce!

Misją ANIA KRUK jest pomaganie innym, by odważyli się być, kim chcą. To moment na docenienie, że jesteśmy różni:

Bez skrupułów wykorzystuję unikalną pozycję marki ANIA KRUK – to, że funkcjonujemy w mainstreamie, że nasza marka jest rozpoznawalna, zbudowała duży zasięg – żeby dotrzeć z ważnym dla mnie i całego zespołu komunikatem. Każdy z rozdziałów kampanii poruszał inny temat, ale sprowadzał się do nauki akceptacji samego siebie. Bohaterowie, których zaprosiliśmy w grudniu, pomagają innym przejść tę niełatwą drogę. Pokazują, że nie jesteś sam_a.

– mówi Ania Kruk, prezeska marki.


Zobacz:

ANIA KRUK: Unisex – biżuteria, która nie ma płci

A Ty? Doceniasz osoby wokół siebie?

 

produkcja: Kamila Głębowska i Kasia Rukawisznikow
foto: Klaudia Kocielska
video: Michał Bachora
model: Sebastian Nowak
modelka: Aleksandra Dejewska
modelka: Klaudia Kucier
stylista: Weronika Judkowiak
makijaż: Krzysztof Szambelan
Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ