Gra w kolory: bordo i pomarańcz w kolekcji Joanny Horodyńskiej dla firmy Gatta
Z uwagą śledzisz jesienne trendy? Lubisz mocne kolory i ciekawe rozwiązania? Joanna Horodyńska razem z firmą Gatta podpowiadają jakie wybrać stylizacje na pierwsze chłodne dni.
Świat ma już dość brązów, jest zmęczony czernią, nudzi go butelkowa zieleń. Potrzebuje wstrząsu radości i zastrzyku energii. Dlatego kolorem roku 2012 jest soczysta pomarańcz. Tak jak króluje ona na wybiegach u Prady, Jil Sander czy Tommy’iego Hilfigare’a, tak samo w towarzystwie mocnego bordo robi furorę w nowej kolekcji Joanny Horodyńskiej dla Gatty.
Jesienna kolekcja Joanny Horodyńskiej dla marki „Gatta”, fot. materiały prasowe
Bordo w modzie jest od zawsze: to kolor wyrazisty, ale szlachetny, trochę nobliwy. Pomarańczowy, choć wcześniej pojawiał się w kolekcjach Versace czy Hermesa, dopiero w latach 90. zaczął zyskiwać coraz większą popularność. Tak, by wreszcie w 2012 stać się kolorem roku. Zestawienie tych dwóch barw to połączenie łagodności z energią, klasyki z szaleństwem. Joanna Horodyńska, która szuka w modzie zaskakujących rozwiązań w swojej nowej kolekcji dla marki Gatta postawiła właśnie na te dwa kolory. Idealnym tłem dla nich okazuje się być elegancki wzór jodełki, głęboka czerń i proste fasony.
Chociaż Polki jesienią i zimą uwielbiają otulać się szarością lub czernią, chcemy im pokazać, że te kolory nie muszą być nudne. Szalone akcenty mogą zmienić cały look” – mówi Małgorzata Barton, Szef Marketingu Gatta.
Modele z nowej kolekcji będą dostępne w wybranych salonach firmowych Gatty na początku września 2012 roku.