Friday, April 16, 2021
Home / Inne  / GlossyBox Wielki Błękit

GlossyBox Wielki Błękit

Zanurz się w świat piękna z najnowszą, wakacyjną edycją - GLOSSYBOX Wielki Błękit.

Temperatura osiąga zawrotne wysokości, a słońce świeci nieustannie – kiedy lato zagości u nas w pełni, nie ma nic lepszego niż pokonanie upałów przy pomocy wody. Cudownie byłoby zanurzyć się w tym momencie w chłodne fale i poczuć na skórze powiew morskiej bryzy. Jeśli jesteś szczęściarą i masz dostęp do basenu, jeziora, czy nawet morza, w każdej chwili możesz się ochłodzić. Co jednak jeśli Twoje sąsiedztwo to same ulice i budynki? Dzięki lipcowej edycji GLOSSYBOX Wielki Błękit nie musisz wyjeżdżać na wakacje, bo to wakacje przychodzą wprost do Twojego domu! Zawartość pudełka związana jest z chłodzeniem, nawilżaniem, a co więcej – znajdzie się tam również kolorówka w sam raz na wakacyjne wojaże!

W najnowszej, wakacyjnej edycji GLOSSYBOX „Wielki Błękit”, znalazły się następujące produkty: odżywka nawilżająca Aqua Plus marki ARTÉGO, żel do stóp Fly High marki BEAUTYBIRD, emulsja do twarzy Initiatic marki LIERAC lub żel-krem do twarzy Anew Aqua Youth marki ANEW, lakier do paznokci w kolorze Brook Street marki NAILS INC., nawilżający krem odprężający pod oczy dermo face, hydrat iv marki TOŁPA oraz prezent od GLOSSYBOX: chłodząca maska na oczy. Edycja „ Wielki Błękit” to także nowy, oryginalny design pudełka, nawiązujący do lata.

AVON ANEW

Zdjęcie 1 z 7

Żel-krem Anew Aqua Youth; Cena za pełnowymiarowy produkt: 50 zł / 50 ml; Opis produktu: Żel-krem na dzień i na noc 20+. Dowiedziono klinicznie, że działa wygładzająco na skórę. Hipoalergiczny, odpowiedni dla wrażliwej skóry. Działanie: Podwaja nawilżenie skóry utrzymując efekt przez 24 godziny. Redukuje efekt wysuszenia skóry, nadając twarzy młodszy wygląd.

***

O GlossyBox

Za ideą GLOSSYBOX stoi zespół kreatywnych ludzi z Rocket Internet, którzy tworząc Groupon, Westwing czy eDarling, nie raz udowodnili, że mają nosa do internetowych trendów. Rocket Internet powstało w 2007 roku w Berlinie. Jego dynamiczny zespół młodych ludzi, silnie zmotywowanych w tworzeniu obiecujących modeli biznesowych, odpowiada za najbardziej ekscytujące pomysły w branży internetowej. GLOSSYBOX to marka spółki Beauty Trend Holding GmbH, założona w lutym 2011. Spółka ma swoją siedzibę w Berlinie i jest prowadzona przez założycieli i dyrektorów generalnych: Charles’a von Abercrona i Brigitte Wittekind. GLOSSYBOX jest obecnie dostępny w 15 krajach: (Austria, Brazylia, Chiny, Francja, Niemcy, Japonia, Włochy, Norwegia, Korea, Holandia, Polska, Hiszpania, Szwecja, Wielka Brytania i USA). Więcej informacji możesz znaleźć na www.glossybox.pl.

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Chcę być informowany/a o odpowiedziach