Czy wiesz, że już niedługo osobista lub telefoniczna rezerwacja wizyt stanie się przeżytkiem? Nawet poczta pantoflowa powoli odchodzi do lamusa. W dobie nowych mediów, salony fryzjerskie i gabinety kosmetyczne będą zabiegały o klientów głównie w Internecie. Wszystko dzięki temu, że Internet jest skarbnicą informacji na temat salonów fryzjerskich. Trzeba jedynie wiedzieć, gdzie szukać rzetelnych opinii
Dlaczego klienci wolą szukać specjalistów w sieci?
Jak znaleźć dobrego fryzjera lub kosmetyczkę? Jeszcze do niedawna wielu z nas poradziłoby się znajomych lub zajrzało do lokalnej prasy w poszukiwaniu ogłoszenia. Dziś o wiele łatwej i wygodniej jest wejść do Internetu. Media społecznościowe, fora i serwisy branżowe są pełne informacji pozwalających na znalezienie prawdziwych specjalistów. Dzięki sieci w ciągu kilku sekund można zyskać dostęp do pełnej oferty salonu oraz opinii, dotyczących świadczonych w nim usług. Nic dziwnego, że coraz rzadziej sięgamy po telefon, aby poprosić o radę przyjaciółki.
Strona www to za mało, by zawalczyć o klienta
Firmy z branży hair & beauty są coraz bardziej świadome potencjału, który drzemie w promocji w Internecie. Dzisiaj strona www z rzetelnymi wiadomościami na temat salonu to podstawa jego egzystencji. Trzeba zdać sobie sprawę z tego, że dla klientów to, czego nie da się znaleźć w Internecie, zdaje się w ogóle nie istnieć. Co więcej, salony fryzjerskie i gabinety kosmetyczne często korzystają z narzędzi promocyjnych, pozwalających im przyciągnąć nowych klientów. Na porządku dziennym jest choćby zatrudnianie agencji marketingowych, budujących pozytywny wizerunek na portalach społecznościowych i forach. Do popularnych praktyk należy także inwestowanie w promowanie ogłoszeń czy reklamę podnoszącą atrakcyjność lokalu w rankingach i wyszukiwarkach internetowych.
Sukces portalu moment.pl
W odpowiedzi na potrzeby klientów powstał portal moment.pl. To witryna gromadząca wizytówki kilku tysięcy salonów fryzjerskich i kosmetycznych z całej Polski. Wchodząc na nią, można łatwo odnaleźć polecane miejsca w swojej okolicy. Wszystko dzięki sprawdzonemu systemowi rzetelnych komentarzy. Najpopularniejsze z wizytówek salonów ogłaszających się na portalu gromadzą nawet kilkaset komentarzy dotyczących usług. Co ważne, są one wystawiane jedynie przez klientów, którzy naprawdę skorzystali z usługi. Dzięki temu użytkownicy witryny mogą mieć pewność, że salon fryzjerski lub gabinet kosmetyczny zasłużył na wystawione mu pozytywne noty. Warto zaznaczyć, że twórcami moment.pl są osoby odpowiadające za oprogramowanie Versum, przeznaczone do zarządzania firmami z branży beauty. Portal gromadzi wizytówki salonów korzystających z aplikacji, dzięki czemu ogłaszają się na nim jedynie sprawdzeni usługodawcy.
Korzystanie z portalu jest bardzo łatwe. Wystarczy, że klient określi miasto oraz rodzaj usługi, którą jest zainteresowany i w kilka chwil zyska dostęp do wielu ofert. Każda wizytówka składa się z opisu konkretnego salonu, komentarzy, zakresu usług, wskazówek dojazdowych oraz danych kontaktowych. Co więcej, aby ułatwić szybkie przeglądanie ofert, renoma każdego z miejsc wyświetlających się na liście wyników wyszukiwania, została podana za pomocą czytelnych gwiazdek.
Internetowa rezerwacja wizyt – prawdziwy strzał w dziesiątkę
W Internecie możesz zamówić bilety na pociąg, zarezerwować stolik w restauracji lub zabukować zagraniczną wycieczkę. Wszyscy kochamy prostotę tego typu rozwiązań. Teraz, dzięki portalowi moment.pl, użytkownicy zyskają także możliwość zdalnego umówienia się na wizytę w wybranym gabinecie fryzjerskim lub salonie kosmetycznym. System rezerwacji jest bardzo prosty. Wystarczy kliknąć odpowiedni przycisk w obrębie wizytówki, wybrać pracownika oraz dogodną godzinę i termin wizyty. Firma zostanie niezwłocznie poinformowana o zarezerwowaniu wizyty, a termin i godzina znajdą się w wirtualnym terminarzu. Co ważne, portal można wygodnie obsługiwać z poziomu komputerów stacjonarnych, laptopów, smartfonów i tabletów. Rezerwacji można dokonywać przez całą dobę.