Thursday, December 5, 2024
Home / Miasto Prezentów  / Factory wprowadza karty podarunkowe

Factory wprowadza karty podarunkowe

Centra outlet FACTORY Kraków oraz FACTORY Annopol w Warszawie wprowadziły do swojej oferty karty podarunkowe. Zobacz co można zyskać.

fot. materiał prasowy

Centra outlet FACTORY Kraków oraz FACTORY Annopol w Warszawie wprowadziły do swojej oferty karty podarunkowe. To pierwsze outlety w Polsce, które dały swoim klientom możliwość zakupu bonu prezentowego do wszystkich sklepów znajdujących się w centrum. W przyszłym roku karty podarunkowe będą obecne też w pozostałych centrach marki FACTORY, zarządzanych przez NEINVER.

fot. materiał prasowy

fot. materiał prasowy

Karty mogą zostać zrealizowane we wszystkich salonach, znajdujących się w centrum i honorujących karty płatnicze Mastercard. Można je zamówić poprzez stronę internetową FACTORY Annopol i FACTORY Kraków, klikając w zakładkę „Karty podarunkowe”. Kupując, określamy kwotę, którą będzie dysponować osoba obdarowana. FACTORY daje możliwość wybrania kwot od 50 do 1000 zł.

W przyszłym roku karty podarunkowe będzie można kupić również na miejscu – w wyznaczonym punkcie w obu centrach.

Jak działa karta podarunkowa FACTORY ?
Karta działa tak samo, jak popularne karty płatnicze czy kredytowe. Aby zapłacić kartą podarunkową FACTORY, wystarczy okazać ją sprzedawcy w wybranym salonie. Nie posiada kodu PIN, ani żadnych innych ograniczeń. Karta jest aktywna tylko w centrach FACTORY Kraków i Annopol.

fot. materiał prasowy

fot. materiał prasowy

Karta podarunkowe bardzo popularne w Polsce
Karty podarunkowe są bardzo popularną i uniwersalną formą prezentu, zarówno dla osób najbliższych jak i współpracowników. W Polsce liczba osób, które wybierają taką formę prezentu, stale rośnie. Jak wynika z badań PBP, przeprowadzonych na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Emitentów Kart Podarunkowych (www.kartypodarunkowe.org), znajomość tych kart wzrosła o 21% stosunku do roku 2011, natomiast liczba osób, które miały bezpośredni kontakt z kartą prezentową jako obdarowujący lub obdarowywany wzrosła aż o 44%.

Wspólnie z brytyjskim partnerem
Partnerem programu kart podarunkowych w centrach FACTORY Kraków i Annopol jest brytyjska firma Flex-e-card, będąca liderem w branży kart prepaidowych. Specjalizuje się ona we wprowadzaniu i obsłudze programów kart podarunkowych dla centrów handlowych. W swoim portfolio posiada największe galerie handlowe w Polsce i innych krajach europejskich.

Karty podarunkowe – prezent zawsze trafiony w 10-tkę
Karty podarunkowe FACTORY to świetny pomysł na prezent – uniwersalny i zawsze dopasowany do oczekiwań obdarowanej osoby. To również bardzo dobry sposób na skontrolowanie świątecznych wydatków. Centra wyprzedażowe FACTORY, nie tylko przed świętami, ale przez cały rok oferują towary najlepszych marek polskich i światowych, w cenach obniżonych od 30% do 70%.

***

FACTORY Kraków to największe centrum outlet w Polsce. Na 22 tysiącach m² powierzchni gromadzi ponad 100 popularnych marek polskich i międzynarodowych, m.in.: Quiksilver, United Colors of Benetton, Nike, Ecco, Asics, Desiqual, Levi’s, Adidas czy Tommy Hilfiger.

Dojazd samochodem z centrum miasta do FACTORY Kraków zajmuje zaledwie 15 minut. Centrum jest zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4 Kraków – Katowice, 5 minut od Międzynarodowego Portu Lotniczego Kraków Airport.

***

FACTORY Warszawa Annopol to najmłodsze centrum outlet w sieci FACTORY, zlokalizowane w prawobrzeżnej części stolicy. Od otwarcia w 2013 roku cieszy się niepowtarzalną popularnością mieszkańców Warszawy i okolic. Na prawie 20 tysiącach m² powierzchni gromadzi 103 salony outletowe, zarówno polskich jak i światowych topowych marek, m.in. Smyk, Guess, Tommy Hilfiger, Mustang, Nike, Reserved, Mohito, Cropp, House, Kazar, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, i Digel w cenach obniżonych zawsze od 30 % do 70%.
Na klientów FACTORY Annopol czeka duży parking na 845 miejsc z wydzielonymi miejscami dla rodzin z dziećmi i osób niepełnosprawnych.

***

Marka FACTORY
FACTORY Outlet to największa sieć centrów wyprzedażowych w Polsce, odwiedzana co roku przez kilkanaście milionów klientów, w największych miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Poznań, Wrocław i Kraków.  Na 84,500 m² powierzchni, centra FACTORY gromadzą ponad 250 znanych marek polskich i światowych.  Na polskim rynku centra FACTORY obecne są od 2002 roku, kiedy NEINVER otworzył pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce – FACTORY Warszawa Ursus.
Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncepcję centrów outlet do Hiszpanii i Polski, od lat pozostając liderem na tych rynkach. Firma jest także drugim co do wielkości operatorem centrów outlet w Europie.

Więcej informacji o centrach Factory Outlet: www.factory.pl

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ