Ewa Małgorzata Wiertelak: Kiedyś ubierała „personel medyczny” w najpopularniejszych serialach, dziś walczy z koronawirusem
Jej odzież wykorzystywana była w „Pierwszej Miłości”, „W rytmie serca”, „Diagnozie”, „Barwach Szczęścia”
Od kilku tygodni COVID-19 sieje spustoszenie w świecie, w tym w Polsce. Decyzją polskich władz, celem uniknięcia większego rozprzestrzeniania się epidemii postanowiono zamknąć wiele obszarów gospodarczych. Sporo firm zdecydowało się na wstrzymanie działań w swoich przedsiębiorstwach, ale nie MEDORA polski producent kolorowej odzieży medycznej. To dzięki zaangażowaniu ich pracowników, personel medyczny miał dostęp do produktów pierwszej potrzeby
72 godziny na decyzję
Zaledwie 72 godziny wystarczyły Pani Prezes Ewie Małgorzacie Wiertelak, aby zdecydować o przestawieniu linii produkcyjnych, które obecnie działają na rzecz walki z koronawirusem. Szok jaki wywołała epidemia i decyzje administracyjne nie sparaliżowały działalności spółki, tylko utwierdziły w przekonaniu że teraz trzeba działać inaczej. Gospodarka bezdotykowa, czyli contact-free economy to początek zmian z jakimi na wiele miesięcy, a może nawet lat przyjdzie wszystkim żyć. Dlatego z zachowaniem odpowiedniego dystansu pomiędzy pracownikami, firma rozpoczęła nową produkcję medycznej odzieży ochronnej. Medora jest znanym liderem kolorowych uniformów medycznych, które największym powodzeniem cieszą się wśród gabinetów stomatologicznych oraz ekskluzywnych klinik medycyny estetycznej. Jednak dziś produkcję spółki wymuszają warunki rynkowe i zapotrzebowanie na ochronę zdrowia i życia nie tylko medyków.
Fartuchy, maseczki, rękawiczki na pierwszy ogień
W pierwszym etapie najważniejsze były jednorazowe fartuchy i maseczki następnie rękawiczki oraz przyłbice. Zaraz po zaopatrzeniu szpitali firma zdecydowała się na produkcję dla klientów detalicznych rozbudowując e-handel oraz otwierając dwa sklepy stacjonarne, które od lat działają w Warszawie i we Wrocławiu. Dziś każdy klient, każda firma jest w stanie zaopatrzyć się w sklepach MEDORA w następujące produkty: fartuchy jednorazowe, maseczki jednorazowe i wielokrotnego użytku, przyłbice, płyn do dezynfekcji oraz rękawiczki, to również bez konieczności wychodzenia z domu.
– Pandemia koronawirusa jest dla mnie wielkim szokiem i zaskoczeniem, jednak dzięki szybkim decyzjom władz mam poczucie, że udaje się ten proces rozprzestrzeniania wirusa opanowywać.
Wirus się pojawił i z nami zostanie, więc trzeba się nauczyć z nim żyć.
W związku z tym jako przedsiębiorca, jako matka, jako obywatel muszę zdać egzamin z tego co nam zafundowało życie. Nie ukrywam, że nie byłam i pewnie nikt z nas nie był przygotowany na takie uderzenie. Jednak od kilkunastu miesięcy pracowałam nad zautomatyzowaniem pracy mojego przedsiębiorstwa, więc wprowadzony obecnie dystans społeczny jaki wymusił wirus nie jest czymś, czego nie mogłabym wdrożyć w produkcji w MEDORA. Jestem głęboko przekonana, że teraz głównymi gałęziami biznesu będzie wszystko to, co przyjmie się w online, i tu też jesteśmy już od prawie 2 lat. Dodatkowo telemedycyna, która mnie fascynuje od kilku miesięcy będzie teraz miała swój rozkwit. Ten okres jest odpowiednim momentem aby odpowiedzieć sobie na pytanie, w jakim kierunku zmierzamy.
Dziś podjęłam walkę z koronawirusem, ale za chwilę przed nami kolejne wyzwanie: nadchodząca susza, problemy klimatyczne, które się piętrzą od lat. Właśnie teraz nasza firma realizuje kolejny krok, tym razem w obronie klimatu.
Marzę aby rynek ograniczył plastik, torebki foliowe na rzecz wielofunkcyjnych akcesoriów do przechowywania. To będzie nowość w naszej firmie, ale postaramy się aby w ten sposób dać coś z siebie naszej matce ziemi – powiedziała Ewa Małgorzata Wiertelak, Prezeska Zarządu Medora Sp. z o.o.
Kim jest Ewa Małgorzata Wiertelak? O marce MEDORA
Właścicielką Marki MEDORA jest Ewa Małgorzata Wiertelak, która z branżą odzieży medycznej związana jest od 2001 roku, natomiast od 2006 roku działa pod marką MEDORA. Firma jest liderem w branży i od wielu lat sukcesywnie utrzymuje pozycję trendsettera. Jej odzież wykorzystywana jest w wielu produkcjach telewizyjnych, takich jak „Pierwsza Miłość”, „W rytmie serca”, „Diagnoza”, „Barwy Szczęścia”, a także w wielu komercyjnych reklamach i innych projektach. Marka ubiera najbardziej wymagających klientów sektora medycznego – szpitale, największe kliniki, a także prestiżowe placówki z branży medycyny estetycznej oraz stomatologii. Medora otrzymała wyróżnienie „Złota siódemka 2017 roku” w kategorii branża odzieżowa za kreowanie nowoczesnej, indywidualnej mody w dziedzinie odzieży medycznej. Jesienią 2018 roku wraz z projektantką Ewą Minge stworzyła kolekcję premium MEDORA by EVA MINGE, której premiera odbyła się 18 grudnia 2018 roku w salonie firmowym MEDORA w Warszawie. W 2019 roku firmy zdobyła wiele prestiżowych nagród takich „Kobieca Marka Roku” oraz „Vip Biznesu”. W marcu 2020 roku uhonorowana dyplomem i statuetką „Firma na Medal” i „Top Firma” przez Instytut Zarządzania Jakością.
Więcej na temat marki na stronie www.medora.pl oraz w mediach społecznościowych:
www.facebook.com/medoraofficial/
https://www.instagram.com/medora_official/?hl=pl
khuyến mãi casino trực tuyến 1 maja, 2020
dyplomem i statuetką „Firma na Medal” i „Top Firma” przez Instytut Zarządzania Jakością.