Saturday, July 11, 2020
Home / Ludzie  / Gwiazdy  / Edyta Górniak została „rękami” kampanii lakierów hybrydowych

Edyta Górniak została „rękami” kampanii lakierów hybrydowych

My też pokochałyśmy tę paletę!

Edyta Górniak została ambasadorką marki i twarzą najnowszej kampanii, „My Life, My Choice, My ChiodoPRO” / fot. materiały prasowe

Kreatywność, niezależność, wrażliwość, pewność siebie i dążenie do perfekcji to cechy, które są bliskie wielu dzisiejszym kobietom. Według twórców kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO” cieleśnieniem wszystkich tych wartości jest Edyta Górniak. Jedna z najbardziej cenionych artystek na polskiej scenie muzycznej po raz drugi została ambasadorką marki ChiodoPRO

edyta górniak lakiery hybrydowe

Edyta Górniak została ambasadorką marki i twarzą najnowszej kampanii, „My Life, My Choice, My ChiodoPRO” / fot. materiały prasowe

Lakiery ChiodoPRO to  profesjonalne produkty do stylizacji i pielęgnacji paznokci, gwarantujących najwyższą jakość w przystępnej cenie. Szeroka oferta odpowiada na zróżnicowane potrzeby kobiet, zapewniając im trwały efekt i perfekcyjny wygląd paznokci na co dzień. Nie bez powodu ambasadorką marki i twarzą najnowszej kampanii, „My Life, My Choice, My ChiodoPRO”, została Edyta Górniak, artystka, której zamiłowanie do perfekcji w każdym calu jest inspiracją dla wielu kobiet.


– W ramach kampanii „My Life, My Choice, My ChiodoPRO” prezentujemy osiem linii lakierów hybrydowych współtworzonych przez Edytę Górniak. Ponieważ każda „kobieta zmienną jest”, kolekcje zostały stworzone tak, aby nadążać za tempem życia naszych klientek. Zależało nam, by ta odsłona ChiodoPRO była odpowiedzią na ich zróżnicowane potrzeby i jednocześnie dawała im gwarancję najwyższej jakości. Dzięki dopracowanej w każdym detalu formule nasze lakiery są niezwykle trwałe i niezawodne we wszystkich sytuacjach, w jakich musi się odnaleźć współczesna kobieta – mówi Marek Moroz, prezes Magnificco Sp.j., producenta marki ChiodoPRO.

Sezonową komunikację kampanii otwiera pierwsza linia produktowa LUXURY FRENCH, składająca się z 18 lakierów hybrydowych w kolorach nude. Powstała ona z myślą o kobiecie, która ceni sobie klasykę i romantyczny styl. W jej wiosennej garderobie królują naturalne barwy i materiały, a codzienną stylizację dopełnia świeży, delikatny makijaż i luźna fryzura. Francuski szyk, niezobowiązująca elegancja, a także naturalny wdzięk i subtelna kobiecość – tak można opisać LUXURY FRENCH.

ChiodoPRO to synonim wysokiej jakości prestiżowych produktów do manicure’u i pedicure’u w przystępnych cenach. Marka kieruje się potrzebami klientów, opierając swoje kosmetyki na najnowszych trendach ze światowych wybiegów mody. Szeroka oferta ChiodoPRO, skierowana zarówno do klientek indywidualnych, jak i salonów kosmetycznych, obejmuje profesjonalne lakiery hybrydowe, żele do stylizacji paznokci, ozdoby, akcesoria oraz urządzenia lampy UV/LED.

luxury french chiodo pro edyta górniak

LUXURY FRENCH składa się z 18 lakierów hybrydowych w kolorach nude / fot. materiały prasowe

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Chcę być informowany/a o odpowiedziach