Friday, September 13, 2024
Home / Moda  / Kluczowe zmiany dokonują się każdego dnia. DbyD pomaga je dostrzec

Kluczowe zmiany dokonują się każdego dnia. DbyD pomaga je dostrzec

DbyD – „less is more” w świecie okularów

chłopak i dziewczyna w okularach przeciwsłonecznych dbyd

DbyD – „less is more” w świecie okularów / fot. materiały prasowe

Istotne zmiany na naszej planecie postępują każdego dnia. Codziennie też dokonujemy wyborów, które wpływają na ten proces. Dlatego tak znacząca jest nasza wrażliwość na kwestie środowiskowe. DbyD – nowa marka okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych, dzień po dniu kieruje spojrzenia na te kwestie i przypomina, że często to mniej znaczy więcej. Na polskim rynku producent zadebiutował w salonach Vision Express m.in. z kolekcją Bio-acetate. To propozycja dla wszystkich, którzy poszukują bliskości z naturą i przy każdej okazji dokonują prośrodowiskowych wyborów

 

Zobaczyć nieuchwytne

Czy jedna torebka foliowa zużyta w czasie zakupów robi różnicę w skali globu? Pozornie nie, jednak w ciągu miesiąca to już co najmniej kilkanaście wykorzystanych lub zaoszczędzonych kawałków plastiku. Właśnie dlatego eksperci i aktywiści zwracają uwagę na zmiany, które zaczynają się w naszym najbliższym otoczeniu. Każdy, nawet złudnie błahy wybór ma znaczenie. Podejmowanie świadomych decyzji to najlepsza ochrona klimatu i środowiska, w którą może włączyć się każdy.
Marka DbyD powstała również po to, by zwrócić uwagę na istotę naszych decyzji we wszystkich aspektach codzienności. Modele okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych to nieustanne przypomnienie – dla właściciela i dla innych wokół – że zmiana jest możliwa i zależy od nas. Świadomy wybór może dotyczyć również takich produktów jak okulary.

Mniej znaczy więcej

Choć okulary są niewielkie i nie kupujemy ich codziennie, to nasz stosunek do nich nie pozostaje bez konsekwencji środowiskowych. Można traktować je jak modowy gadżet, dobierany co sezon zgodnie z aktualnymi trendami. Można też szukać modeli o skomplikowanym wzornictwie, luksusowym wykonaniu i kosztownych zdobieniach. Bądź przeciwnie do zaleceń specjalistów: widzieć w nich jednorazowe akcesorium, o które nie warto dbać – w razie potrzeby łatwo dostępne w markecie, na bazarze czy w aptece.

– Marka DbyD to urzeczywistnienie koncepcji „less is more” w świecie okularów. Ponadczasowe, stonowane projekty zostały opracowane tak, by przez wiele lat pozostawały modne i pasujące do każdej okazji. Ich minimalizm wychodzi naprzeciw tym, którzy szukają spokoju i wytchnienia od krzykliwych, czasowych trendów konsumenckich. Pozorne ograniczenia stylistyczne to rzeczywista korzyść: dla właściciela i dla planety

– wyjaśnia Andrzej Dalkowski, Dyrektor Marketingu Vision Express.

 

Zobacz też: Moda na minimal, kapsułowe garderoby i odzieżowy recykling. Czy to ma sens? Przegląd eko marek i konceptów

Bio-acetat czyli naturalny wybór

Złożona z 57 modeli linia DbyD Bio-acetate demonstruje, co to znaczy „okulary przyjazne środowisku”. Po pierwsze, to naturalne, biodegradowalne i nadające się do recyklingu tworzywo. Takim materiałem jest słynący z jakości włoski bioacetat, czyli połączenie bawełny, celulozy i naturalnych plastyfikatorów. To z niego wykonane są wszystkie modele tej kolekcji. Po drugie, to także zrównoważony proces produkcji, ograniczający zużycie ziemskich zasobów bez uszczerbku na jakości opraw. Po trzecie, to także design inspirowany światem przyrody i przypominający o jej delikatności.
Dzięki prostocie, ponadczasowej elegancji i solidnemu wykonaniu modele z kolekcji Bio-acetate na długo zaspokoją zróżnicowane potrzeby okularowe kobiet i mężczyzn. Z kolei kojące ziemiste barwy oraz produkcja z poszanowaniem środowiska pozwalają autentycznie zbliżyć się do natury.
– DbyD Bio-acetate to kolekcja, której główną ideą jest wolność od nadmiaru. Wolność zapewniająca spokój i pomagająca dostrzec wokół siebie rzeczy naprawdę ważne. To naturalny wybór dla wszystkich, którzy starają się świadomie podejmować każdą decyzję konsumencką – podsumowuje Andrzej Dalkowski.

O DbyD

Marce DbyD przyświeca cel, by poprzez oferowane produkty, ich trwałość i ponadczasowość, zaangażować konsumentów w troskę o stabilną przyszłość. Motto DbyD brzmi „the pursuit of less”. Marka należy do GrandVision, globalnego lidera w branży optycznej, a jej stworzenie jest zwiastunem dalszych inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju, zaplanowanych w portfolio marek własnych GrandVision. Więcej informacji o firmie oraz jej markach znaleźć można na stronie www.grandvision.com. W Polsce wyłącznym dystrybutorem DbyD jest Vision Express.

 

TAGI
Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ