Cztery dobroczynne cele, wspierane przez Dedoles
Więksi, gdyby tylko chcieli, mogliby jeszcze więcej

Jednym z celów, jakie stawia sobie marka Dedoles, jest zalesianie / fot. materiały prasowe Klienta
Kolekcje odzieży młodej marki Dedoles to bogactwo barw i oryginalność wzorów, które zapewnią Ci doskonały nastrój przez cały dzień. Istniejemy już w 20 europejskich krajach ‒ obsłużyliśmy ponad dwa miliony klientów. I to właśnie wspólnie z nimi wspieramy ludzką różnorodność, ochronę środowiska i a także ludzi, którzy mieli mniej szczęścia w życiu. Dedoles pomaga też w walce z pandemią COVID-19 i niedożywieniem w krajach Trzeciego Świata. Przyjrzyjmy się najważniejszym dobroczynnym celom, wspieranym przez markę!
Drobne od Dedoles
Przy składaniu zamówienia w Dedoles, w ostatnim kroku procedury, możesz wyrazić zgodę na zaokrąglenie do pełnej złotówki ostatecznej kwoty do zapłaty. Wszystkie pieniądze, zebrane w ten sposób w ramach inicjatywy Drobne od Dedoles, przekazujemy co do grosza na takie cele, jak sadzenie drzew, ochrona środowiska czy wsparcie osób z mniej uprzywilejowanych grup społecznych.
Sadzenie lasu
Pierwszy ambitny projekt realizowany w ramach akcji Drobne od Dedoles wspiera ochronę środowiska i sadzenie drzew. Do tej pory firma zasadziła już prawie 80 tys. roślin, w tym 28 tys. gatunków rodzimych. I liczba ta cały czas rośnie! Drzewa były sadzone pod nadzorem słowackich władz Tatrzańskiego Parku Narodowego i śródlądowej delty Dunaju – są to obszary odznaczające się największą bioróżnorodnością. Akcja okazała się wielkim sukcesem mimo niesprzyjającej deszczowej i śnieżnej pogody. Udział w niej wzięło ponad 720 odważnych wolontariuszy i wolontariuszek.
Wsparcie dla osób z zespołem Downa
Za pomocą kampanii o nazwie Skarpetkowe wyzwanie Dedoles pomaga wykluczonym społecznie osobom z zespołem Downa. Kampania promuje przesłanie, że dzięki różnorodności ludzi świat jest piękniejszy, ciekawszy oraz bardziej kolorowy i inspirujący. #skarpetkowevyzwanie odbywa się co roku 21 marca, z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa. Tego dnia zakłada się dwie różne skarpetki, aby wyrazić różnorodność ludzi.
UNICEF i niedożywienie
Firma wspiera także UNICEF. Postanowiliśmy dołączyć do walki z głodem wśród dzieci, aby pomóc najsłabszym. Przekazaliśmy 64 403,27 euro na rzecz tej organizacji. Kwotę tę udało się zebrać w ramach programu Drobne od Dedoles, czyli dzięki dobrowolnym datkom od naszych klientów. Dzięki akcji udało się uchronić 1314 dzieci przed bezpośrednim widmem głodu. Dzięki temu będą się one zdrowo rozwijać i uszczęśliwiać swoje rodziny.
WHO i walka z pandemią COVID-19
Z powodu pandemii między 16 marca i 31 maja firma Dedoles czasowo zmieniła cel zbiórki pieniędzy i przeznaczyła je na wsparcie dla Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Przekazała w ten sposób 55 830 euro na wsparcie walki z pandemią.
Dedoles dostrzega, że nie trzeba być wielką globalną firmą, aby wspierać cele dobroczynne. Aby pomagać, wystarczy wybrać ważne inicjatywy i wykazać dużo dobrych chęci. Dzięki temu w krótkim czasie firmie udało się pomóc ludziom na różne sposoby. Co o tym sądzisz? Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tej firmie, przeczytaj jej historię.
MJProject 30 maja, 2021
Szczytny cel, jestem pod ogromnym wrażeniem.