Co powinna mieć każda bramka płatnicza
Wiecie, jak współczesne płatności online wyglądają od podszewki?
Bramki płatnicze oraz platformy płatności, które nimi zarządzają, są ostatnio bardzo gorącym tematem w sklepach online. Płacenie oraz otrzymywanie płatności stało się dzięki nim zdecydowanie łatwiejsze nie tylko ze strony samego konsumenta, ale również i firmy, która operuje danym sklepem. Nawet mniejsze biznesy decydują się na system bramki płatniczej ze względu na wygodę, a także na inne korzyści, które taka opcja oferuje. Poniżej przyjrzymy się im bliżej, aby zainteresowane osoby mogły dowiedzieć się o nich więcej
Dlaczego bramki płatnicze podbijają rynek płatności online
Wiele osób, które nie są w branży sklepów online, mogą nie być świadomymi wszystkich korzyści, jakie może dawać takie rozwiązanie. O wszystkich można przeczytać na przykład w tym linku: https://www.kevin.eu/pl-pl/platnosci-online/, chociaż kilka punktów można poruszyć osobno.
Przez wiele lat firmy mające sklep online nie musiały starać się o klientów w kwestii płatności online, ponieważ konsumenci mieli całkiem ograniczone możliwości. Najczęściej można było zapłacić wyłącznie przez przelew bankowy lub przez płatność kartą. Transakcje nie zawsze przebiegały pomyślnie, nie były zbyt szybkie, a konsument musiał skrupulatnie wpisać wszystkie swoje dane, aby płatność została zaakceptowana.
Kiedyś było to uważane za normalne, a teraz jest właściwie nie do pomyślenia głównie ze względu na to, że konsumenci mają do wyboru wiele innych metod płatności, które są o wiele szybsze i łatwiejsze w użyciu. Bramka płatnicza podbiła rynek płatności online, ponieważ skutecznie pozwala biznesom zimplementować najpopularniejsze metody płatności na stronie, aby konsumenci mogli z nich swobodnie korzystać.
Charakterystyka dobrej bramki płatniczej dla płatności online
Ze względu na popularność, na rynku zaczęło pojawiać się coraz więcej usług oferujących bramki płatnicze. Dobrze jest zadać sobie chwilę, aby wybrać taką, która odpowiada danemu biznesowi, a także jego klientom. Po pierwsze bramka powinna mieć w swojej ofercie jak najwięcej metod płatności. Im jest ich więcej, tym większa szansa, że klient się na którąś zdecyduje, ponieważ korzysta z niej regularnie.
Kolejną cechą charakterystyczną dobrej bramki płatniczej jest jej przejrzystość. Każda funkcja powinna być odpowiednio opisana, aby konsumenci nie mieli żadnych wątpliwości co do tego, co wybierają. Szybkość transakcji zawsze się liczy, a bramka płatnicza, jako dobry pośrednik, powinien zagwarantować kilkusekundowe zaakceptowanie transakcji i automatyczne przeniesienie klienta na stronę metody płatności lub sfinalizowanie transakcji w sklepie online – do tej ostatniej opcji właściciel biznesu potrzebuje jednak dodatkowe pozwolenia.
Bardzo istotną opcją jest również fakt, czy daną bramkę płatniczą można skonfigurować na własne potrzeby. W wielu wypadkach biznes może przedyskutować sprawę personalizacji bramki płatniczej na stronie, dzięki czemu może się ona wtopić w to, co reprezentuje sobą sama firma.
Czy naprawdę warto jest zdecydować się na bramkę płatniczą
Bramka płatnicza generuje dla większości biznesów ze sklepem online bardzo wiele korzyści, jakimi są możliwość pozostawienia kwestii płatności online ekspertom, a także zwiększona liczba klientów. Obecnie wiele platform płatniczych, w tym kevin., oferuje swoje usługi w bardzo atrakcyjnych cenach, co tylko sprawia, że tym bardziej korzystne może okazać się zdecydowanie na bramkę.
Mało która firma może pozwolić sobie na współpracę z siecią bankową, która obejmuje ponad 20 krajów, a także co najmniej kilkanaście metod płatności. Obecnie bramki płatnicze mogą to jednak zaoferować, więc czemu by nie skorzystać z pomocy ekspertów w tej dziedzinie i ze sprawdzonych systemów.