Hieronimous Bosch, Sandro Botticelli oraz August Renoir projektują dla młodej, polskiej marki odzieżowej!
Dzieła sztuki i intrygujące wzory wychodzą na ulicę!
Moda to obszar, gdzie przenikają się różne płaszczyzny: sztuka, grafika, rzeźba. Warto eksperymentować, łącząc ze sobą różne dziedziny. Młoda, polska marka odzieżowa Cacofonia Milano, założona przez dwie siostry, sięgnęła po malarstwo i rysunek
– Wiele renesansowych czy impresjonistycznych obrazów to fantastyczne dzieła, często niestety przypinamy im łatkę „prehistorii”. W zespole Cacofonia Milano, chcemy by dzieła sztuki i intrygujące wzory „wyszły na ulicę”! Staramy się stworzyć alternatywę dla szarych ulic, wnosimy więcej koloru. Wierzymy, że są ludzie, którzy tak jak my cenią dzieła znanych artystów i dobre wzory, i potrafią potraktować je trochę z przymrużeniem oka – mówi Julia, współzałożycielka marki Cacofonia Milano.
Co to oznacza w praktyce? Cacofonia Milano proponuje ciepłe, niezwykle miłe w dotyku bluzy, wygodne koszulki oraz wyjątkowe, pięknie skrojone bombery – a każdy z modeli wzbogacony jest unikalnym, trwałym nadrukiem w technologii fullprint. Flagowy produkt marki – kurtki bomberki – świetnie komponują się zarazem ze sportowym lookiem, jak i z eleganckimi spodniami i butami na obcasach.
– Musimy być kreatywni, ale nie wolno bać się szukania inspiracji u najlepszych, i nie chodzi mi jedynie o przedstawicieli naszej branży! Malarstwo wielkich mistrzów jest pasjonujące: zabawa formą, unikalne wzory i kolory. Co jeśli nie musimy tych dzieł oglądać jedynie w przestrzeni muzeum? – pyta Julia. – Dlatego od dziś Hieronimous Bosch, Sandro Botticelli oraz August Renoir projektują dla młodej polskiej marki odzieżowej!
Co więcej, Cacofonia Milano postanowiła nawiązać również współpracę z młodymi artystami. W asortymencie ma obecnie wzory zaprojektowane przez absolwentkę warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych, Agę Głód. Każdy ze wzorów został wykonany przez artystkę ręcznie – czy to za pomocą farb, flamastrów, czy metodą wycinanego kolażu.
Marka chce iść przekór powszechnemu w branży podejściu fast fashion. Ubrania Cacofonii powstają w niewielkiej polskiej szwalni i szyte są z rodzimych produktów na zamówienie klientek.
W tym tygodniu w ofercie marki pojawił się nowy, niezwykły wzór – Loving Vincent. Powstał on jako efekt oficjalnej współpracy marki z twórcami filmu „Twój Vincent” pierwszego pełnometrażowego filmu animowanego techniką malarską. Polsko-brytyjskie przedsięwzięcie ma szanse na Oskara, a zespół Cacofonia Milano postanowił uczcić to poprzez stworzenie specjalnej kolekcji. Zobacz ją tutaj.
Ubrania Cacofonia Milano to idealny pomysł na wyróżniający się prezent. Z okazji Świąt marka przygotowała specjalną ofertę: Szybki Prezent. Wybrane wzory, dostępne w paru rozmiarach, wysyłane są w ciągu 24h od zamówienia ich przez klienta. Tym samym, szyjąca na co dzień na zamówienie marka, wychodzi naprzeciw tym, którzy w świątecznym amoku zostawili sobie zakup prezentów na ostatnią chwilę. A jeżeli nie jesteś pewien jaki rozmiar czy wzór spodoba się Twoim bliskim, możesz obdarować ich specjalnym Bonem Upominkowym Cacofonia Milano.
Problem świątecznych prezentów masz chyba więc z głowy?
Ubrania Cacofonia Milano znajdziesz na stronie www.CacofoniaMilano.com/pl
Oferta Szybki Prezent dostępna jest tu: https://cacofoniamilano.com/pl/k/szybki-prezent/
Bon Upominkowy można zakupić tutaj: https://cacofoniamilano.com/pl/k/bony-upominkowe/
Agnieszka 7 grudnia, 2017
Super! A kolekcja z Vincentem świetna!
Agnieszka 7 grudnia, 2017
Wow, super! A kolekcja z Vincentem świetna