Tuesday, June 22, 2021
Home / PARTNER MK  / Blog – nowe narzędzie do promocji mody?

Blog – nowe narzędzie do promocji mody?

Blogi modowe zyskują coraz większą popularność wśród osób, dla których moda stanowi pasję lub dla tych, którzy lubią znać aktualne style. A jak prowadzić własny?

Warsaw Fashion Street / fot. materiał prasowy

Blogi modowe zyskują coraz większą popularność wśród osób, dla których moda stanowi pasję lub dla tych, którzy lubią znać aktualne style. Często stają się ważniejszym źródłem informacji o nowych trendach niż popularne magazyny i programy telewizyjne. Wszystko to za sprawą częstotliwości publikowanych przez blogerów wpisów i łatwości w ich odnalezieniu przez odbiorców, co zdecydowanie jest kluczowe.

Warsaw Fashion Street / fot. materiał prasowy

Warsaw Fashion Street / fot. materiał prasowy

Blogowe inspiracje

W sieci bez problemu można znaleźć ogromną ilość blogów poświęconych modzie. Znakomita większość prowadzona jest przez prawdziwe pasjonatki, które ze szczegółami planują każdą stylizację, podbijając tym samym serca swoich czytelniczek. Śmiałe połączenie trampek z sukienką i bluzą czy oryginalne zestawienie z pozoru dwóch niepasujących do siebie elementów, staje się dziś inspiracją dla tysięcy kobiet, które pragną wprowadzić nieco ekstrawagancji do swojej szafy. Opisując każdy element stroju, blogerki, świadomie bądź nie, przyczyniają się do zwiększenia zysków branży modowej. Co początkowo uchodziło za hobby, dziś może stanowić doskonałe narzędzie promocyjne nie tylko dla autorki, ale również kolekcji, które pokazuje. Blogerki modowe kreują trendy i wskazują projekty poszczególnych kreatorów mody. Skorzystają z tego z pewnością projektanci, którzy odnaleźli swoje strefy w Domach Mody MODO, gdzie stworzono dla nich specjalną strefę – Art Fashion. Obok nich znalazły się również dwie inne: Brand Fashion – moda marek i POP Fashion – moda popularna. To istny raj dla blogerek modowych, które mogą czerpać pomysły i inspiracje z licznych autorskich projektów.

Jak to się robi?

Doskonałym przykładem na wykorzystanie bloga do promocji mody jest Narine Szostak, blogerka i założycielka showroomu Styloskop.pl – Po przyjeździe do Polski moda była dla mnie wyłącznie źródłem dochodu, jednak z biegiem czasu praca przerodziła się we wspaniałą pasję, której oddaję się coraz bardziej z każdym dniem. Stało się to głównie za sprawą bloga, którego prowadzenie sprawiało mi wielką radość i dawało mnóstwo satysfakcji. To fantastyczne uczucie mieć świadomość, że wykorzystując moją wiedzę i doświadczenie mogę pełnić rolę trendsettera i inspirować modą inne kobiety. Narine Szostak nie poprzestała na blogu i showroomie. Już wkrótce zaprosi swoje klientki do butiku w Domach Mody MODO, gdzie specjalnie dla kreatorów stworzona została atmosfera, która doda blasku wszystkim interesującym projektom i markom. Każdy gość mojego butki może liczyć na indywidualne podejście i fachową pomoc w doborze odpowiedniej stylizacji, kolorystyki czy dodatków – mówi Marine Szostak.

Blogi modowe a zakupy

Według badań zrealizowanych w maju 2015r., aż 56% osób podejmuje decyzje zakupowe
w oparciu o treści znalezione na blogach modowych. Pełnią one zatem istotną rolę edukacyjną, zwiększając świadomość czytelników na temat mody. Tym samym nie tylko kreują trendy, ale również wskazują potencjalnym klientom miejsca, które warto odwiedzić w poszukiwaniu wymarzonej kreacji. Jednym z nich będzie z pewnością Centrum Mody MODO, skupiające zarówno znanych, jak i początkujących projektantów oraz popularne marki odzieżowe i obuwnicze. Zainspirowany blogiem klient znajdzie w MODO wszystko, czego potrzebuje.

Oceń artykuł
BRAK KOMENTARZY

SKOMENTUJ, NIE HEJTUJ

Chcę być informowany/a o odpowiedziach