belVita Pyszne Nadzienie kakaowe z jogurtem naturalnym.
Kraft Foods wprowadza na polski rynek nowy wariant ciasteczek - belVita Pyszne Nadzienie kakaowe z jogurtem naturalnym. Dostępny już na półkach sklepowych produkt łączy dwa najbardziej lubiane przez konsumentów smaki. Na okres launchu produktu zaplanowano

belVita Pyszne Nadzienie kakaowe z jogurtem naturalnym
Kraft Foods wprowadza na polski rynek nowy wariant ciasteczek – belVita Pyszne Nadzienie kakaowe z jogurtem naturalnym. Dostępny już na półkach sklepowych produkt łączy dwa najbardziej lubiane przez konsumentów smaki. Na okres launchu produktu zaplanowano silne wsparcie komunikacyjne.
Kraft Foods Polska to niekwestionowany lider rynku ciastek markowych z udziałem wartościowym na poziomie 20%. Oprócz belVity, kluczowe marki producenta w tej kategorii ciastek to: Milka, OREO, LU Petitki, Lubisie, Delicje, San.
Polski rynek ciastek składa się z takich segmentów jak biszkopty, markizy, ciastka suche, premium, herbatniki, jaffa, pierniki i ciastka pożywne. Badania pokazują, że segment ciastek pożywnych, do którego należą produkty marki belVita stanowią już blisko 10% rynku i jest to najszybciej rosnąca kategoria, zarówno pod kątem wolumenu jak i wartości udziału. Dynamicznie wzrasta jego penetracja rynku, w ciągu ostatnich trzech lat zwiększając się aż o 17%3! Trend wzrostowy obserwujemy też w częstotliwości zakupów. Udział wartościowy Kraft Foods Polska w segmencie ciastek pożywnych to niespełna 40%, z czego ponad 18% należy do marki belVita. Reagując na potrzeby konsumentów i umacniając tak silną pozycję Kraft Foods Polska wprowadza na rynek nowy wariant ciasteczek.
Marka belVita odpowiada na bardzo silną potrzebę konsumencką, dotyczącą tak intensywnej pory dnia jak poranek i braku czasu na śniadanie. Niezależnie od tego w jakim momencie życia jest konsument i jakie obowiązki na niego czekają, wspólny mianownik dla początku dnia to pośpiech. Mimo, iż eksperci mówią, że pierwszy posiłek ma największe znaczenie, w porannym biegu często nie starcza nam już na niego czasu. W efekcie nawet 1/3 Polaków nie je regularnie śniadania.
Kraft Foods wprowadza na polski rynek produkt, który łączy dwa najbardziej lubiane przez konsumentów smaki belVita: pyszne ciastko kakaowe z wartościowym jogurtem naturalnym. Nowy wariant zawiera jogurt naturalny z żywymi kulturami bakterii, pełne ziarno 5 rodzajów zbóż i pyszne kakao. Pyszne Nadzienie kakaowe z jogurtem naturalnym to idealny składnik zbilansowanego śniadania. Doskonale odpowiada na potrzebę konsumentów, którzy chcieliby zjeść zdrowe, pożywne śniadanie, ale w natłoku porannych obowiązków nie mają na to czasu. To idealne rozwiązanie dla osób, które chcą zjeść poranny posiłek szybko i dobrze. Ciasteczka z pełnego ziarna 5 zbóż zawierają węglowodany, które uwalniają się przez 4 godziny po zjedzeniu i dostarczają nam energii na cały poranek. Nadzienie jest przygotowane z pysznego jogurtu naturalnego i zawiera żywe kultury bakterii o korzystnym wpływie na organizm. – dodaje Agnieszka Dobrowolska, Brand Manager marki belVita.
belVita Pyszne Nadzienie kakaowe z jogurtem naturalnym zawierają 50% zbóż, w tym 20% pełnego ziarna. 2 ciastka pokrywają ponad 35% zalecanego dziennego spożycia wit. B1, ponad 25% magnezu i żelaza oraz 15% zapotrzebowania na wapń.
Nowe ciasteczka są w sprzedaży w dwóch formatach:
Mniejszym, poręcznym – 50 g/ 1,39 zł
Większym – 235 g/ 6,99 zł
Źródło: materiał prasowy